knut_olestad Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Har ikke helt sansen for A124 jeg.. synes den har for mye overheng bak.. blir seendes snålt ut Dette er ingen sportsbil, men derimot en ren fireseters cabriolet (altså ingen 2+2) og de finnes det ikke så mange av. Det er også mer eller mindre bagasjeplass nok til 4 personer og det er heller ikke helt alminnelig når det handler om en cabriolet. Jeg er helt enig med Wicky... A124 er uten tvil en av de aller fineste bilene. Kun 33968 stk. ble produsert. Har sansen for denne jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35068300
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Skal bli godt å komme seg til Kreta i morgen for å få litt avkjøling :/ Innertier på tidspunkt å dra på må jeg si
wicky124 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg ville heller holdt meg her i Oslo nå, enn å loke i kreta...er tross alt BRA vær her for en gangs skyld...
ls44mm Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Den cabben der hadde jo E500 skjermer og fangere..Men ikke 500lykter/tåkelys... Den bilen var i mye bedre stand da jeg cruisa i den i 2002... Og ja.. Dette er en av de cleaneste cabbene med tanke på størrelse og rene linjer... Hehe jaja, den hadde jo det, men jeg mener jo at det er synd at de ikke kom med åtter fra fabrikken Mulig jeg banner i kirka nå, men om jeg hadde hatt a124 så hadde det enten blitt bygg opp med åtter og automat, eller som sekser med manuel og turbo. Kanskje folk blir sinte at jeg vil overlade noe sånt no, men er litt morro når du har fin fin show sammtidig fin fin go også Er super kresen på cab, da mange ser corny ut i mine øyer. Vil enten ha a124 eller mazda rx7 FC cab. Da skal isåfall wankel motoren fra driftebilen oppi den. Begge ser litt kjedelig ut standar, men er ikke så mye som skal til før de ser strøkne og cleane ut. Desverre enda mindre som skal til for å ødelegge/jalle/jasse de opp My 2 cent
ls44mm Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg ville heller holdt meg her i Oslo nå, enn å loke i kreta...er tross alt BRA vær her for en gangs skyld... Litt uenig, det er alright med fint vær her, men er ikke det samme å ha 25 i oslo enn 35 i kreta. De 25 i oslo er varme/tette og rett og slett by varmt. Mens 35 i kreta er med frisk vind og mye lettere klima mtp såppas varme
wicky124 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg ville heller holdt meg her i Oslo nå, enn å loke i kreta...er tross alt BRA vær her for en gangs skyld... Litt uenig, det er alright med fint vær her, men er ikke det samme å ha 25 i oslo enn 35 i kreta. De 25 i oslo er varme/tette og rett og slett by varmt. Mens 35 i kreta er med frisk vind og mye lettere klima mtp såppas varme sant nok..men igjen... jeg vil heller reise vekk fra snø og kulde... om du skjønner
wicky124 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Den cabben der hadde jo E500 skjermer og fangere..Men ikke 500lykter/tåkelys... Den bilen var i mye bedre stand da jeg cruisa i den i 2002... Og ja.. Dette er en av de cleaneste cabbene med tanke på størrelse og rene linjer... Hehe jaja, den hadde jo det, men jeg mener jo at det er synd at de ikke kom med åtter fra fabrikken Mulig jeg banner i kirka nå, men om jeg hadde hatt a124 så hadde det enten blitt bygg opp med åtter og automat, eller som sekser med manuel og turbo. Kanskje folk blir sinte at jeg vil overlade noe sånt no, men er litt morro når du har fin fin show sammtidig fin fin go også Er super kresen på cab, da mange ser corny ut i mine øyer. Vil enten ha a124 eller mazda rx7 FC cab. Da skal isåfall wankel motoren fra driftebilen oppi den. Begge ser litt kjedelig ut standar, men er ikke så mye som skal til før de ser strøkne og cleane ut. Desverre enda mindre som skal til for å ødelegge/jalle/jasse de opp My 2 cent Enig..skulle vært levert med 500motor... Eller iallefall 400motor...Men den ser rå ut med breie skjermer... rx7 fc? Mener du FD? altså den "gamle firkanta" ikke den nye runde?
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 som wicky sier så holder jeg meg heller i oslo når det er bra vær her, så kan man velge kreta når det er uværsdager hjemme
VegarVS Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Tzunami, sleng ut bilde av Civic`n din da. må jo få se den å!
Kvasi Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Har sansen for denne jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35068300 Brormin hadde en sånn back in the days. Nydelig bil, og dæven jeg syns den gikk bra med 2,8 og manuellkasse.
ls44mm Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg ville heller holdt meg her i Oslo nå, enn å loke i kreta...er tross alt BRA vær her for en gangs skyld... Litt uenig, det er alright med fint vær her, men er ikke det samme å ha 25 i oslo enn 35 i kreta. De 25 i oslo er varme/tette og rett og slett by varmt. Mens 35 i kreta er med frisk vind og mye lettere klima mtp såppas varme sant nok..men igjen... jeg vil heller reise vekk fra snø og kulde... om du skjønner yes, skjønner hva du mener, heller da ja. Digg å gni det inn til venner når du fryser nøtta av heheh Enig..skulle vært levert med 500motor... Eller iallefall 400motor...Men den ser rå ut med breie skjermer... rx7 fc? Mener du FD? altså den "gamle firkanta" ikke den nye runde? FD er den "runde" men den har aldri blitt levert som cab 1992-2002. FC er gen før(firkanta), altså fra 80 tallet-1992, og den eksisterer i cab. Har en kjærlighet for wankel og lyden/konseptet/gleder og sørgen så har siklet på sånne.
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Tzunami, sleng ut bilde av Civic`n din da. må jo få se den å! "grombilen"? kan knipse et bilde av den der den står og slikker sol utenfor jobben nå
Robkill Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Å nei... forferdelig! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35080111
knut_olestad Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Har sansen for denne jeg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35068300 Brormin hadde en sånn back in the days. Nydelig bil, og dæven jeg syns den gikk bra med 2,8 og manuellkasse. Går en her, strøken blå Samme karen som eier den har en 190sl som sommerbil
Anbefalte innlegg