Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bikka også 150 000km like etter jeg hentet den ut fra vinterlagring, satt den inn på 149 950 ca :P mens civicen runder 300 000km men motoren v tec-e har gått litt under 200 000km da ;)

Skrevet
Det blir nok Yamaha R1 som førstesykkel på meg. Mange mener det er helt mongo å starte med en slik sykkel, men det er føreren som bestemmer hvordan man kjører. Man trenger ikke å kjøre som et lyn, selv om sykkelen kan gjøre det.

Jeg hadde som 21åring en blå og hvit R6....Det førte til at jeg idag ikke kan tenke meg å kjøpe en sykkel igjen..never ever.... jeg har dessverre ingen fartssperre i hodet når jeg kjører motorsykkel...Og jeg har ikke lyst til å dø enda...

Skrevet
Jeg hadde som 21åring en blå og hvit R6....Det førte til at jeg idag ikke kan tenke meg å kjøpe en sykkel igjen..never ever.... jeg har dessverre ingen fartssperre i hodet når jeg kjører motorsykkel...Og jeg har ikke lyst til å dø enda...

Kjenner meg igjen her.. Samme hva jeg setter meg på av 2 eller 4 hjulinger kjører jeg som jeg skulle ha stjelt den, så enig i at det ikke må anskaffes. Jeg vil også leve...

Skrevet
Det blir nok Yamaha R1 som førstesykkel på meg. Mange mener det er helt mongo å starte med en slik sykkel, men det er føreren som bestemmer hvordan man kjører. Man trenger ikke å kjøre som et lyn, selv om sykkelen kan gjøre det.

Da har vi lik instilling, har veldig lyst på lappen på mc selv men eier ikke fart sperre så lappen ryker raskt eller så ryker livet :?

Skrevet

Jeg har som sagt sykt lyst på sykkel.. Men jeg vet sperra ikke er der selv om jeg snaaaaaaaart bikker det triste 30tallet.. Så for å overleve par år til så har jeg selv nekta meg å kjøpe sykkel eller ta lappen...

Skrevet
Jeg har som sagt sykt lyst på sykkel.. Men jeg vet sperra ikke er der selv om jeg snaaaaaaaart bikker det triste 30tallet.. Så for å overleve par år til så har jeg selv nekta meg å kjøpe sykkel eller ta lappen...

Stakkars wicky... I tillegg til å bruke en formue på hårvoks, må han nå snart bruke en formue på antirynkekrem... :cry:

Skrevet
[ Bilde ]

Du kan blende den slangen som går fra toppen av motoren og ned under gass spjeldet. Da slipper du olje inn i motoren ;) Om det gir merkbar effektforskjell tviler jeg på

Den går til belgen ikke gasspjeldet. Den kan kun blendes så motoren ikke får falskluft. veivhusventilasjon må den ha

Se der ja.. Fort gjort å ta "feil"!

Fort gjort, er ikke så ofte du har rett når det gjelder biler har jeg erfart :lol:

Skrevet

Stakkars wicky... I tillegg til å bruke en formue på hårvoks, må han nå snart bruke en formue på antirynkekrem... :cry:

var ikke du over 50?du hadde ikke stemmerett lenger... jeg skjønner... haha :P Må forresten få meg en annen voks..den jeg har nå er for tykk.. og funker ikke 100%..

Apropo 100%... Nye sjuern er klar..

http://www.bimmerfest.com/news/623001/s ... nce-again/

Skrevet

var ikke du over 50?du hadde ikke stemmerett lenger... jeg skjønner... haha :P Må forresten få meg en annen voks..den jeg har nå er for tykk.. og funker ikke 100%..

Apropo 100%... Nye sjuern er klar..

http://www.bimmerfest.com/news/623001/s ... nce-again/

Hehe... Heldigvis noen år til.. Var hos frisøren min i dag, Matrix har kommet med en spraywax. Den virket til å være ganske heftig, kan tenke meg at den gir godt hold og samtidig "stivelse" uten å virke feit/fettete.

Skrevet
er ikke det her billig for en 944?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... RONT_CLICK

Den kunne jeg faktisk levd med :)

Det var ikke så mye originalt igjen på den, men på den annen side koster den ikke stort heller. Vær imidlertid oppmerksom på at disse gamle Porschene kan være potensielle økonomiske bomber hvis man er uheldig. Les dette før du evt. kjøper en gammel 944.

viewtopic.php?f=6&t=198384&p=2427970&hilit=kj%C3%B8pe+944#p2427970

Skrevet

Hehe... Heldigvis noen år til.. Var hos frisøren min i dag, Matrix har kommet med en spraywax. Den virket til å være ganske heftig, kan tenke meg at den gir godt hold og samtidig "stivelse" uten å virke feit/fettete.

Ikke helt glad i spray.. Mer for clay/paste i håret... Gelè kan jeg heller ikke bruke...hmm... Matrix..Er det sånn grenland-merke?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...