Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Z3 Coupe er snasent da :D

Jess, men den ligger også en del over roadsteren i pris og får vel den ikke med mindre motor enn 2,8?

Z3 Coupe kom med 2.8, 3.0, 3.2 S50 og 3.2 S54 :wink:

Skrevet
Hehe, sweet :) Hvor så du meg?

Nå er ikke jeg akkuratt lommekjent i Oslo... :P

Men jeg kjørte ut fra en Statoilstasjon akkuratt når jeg så deg, var vel opp mot marcus thranes gate :)

Skjønner :) Ja, er ofte der jeg pleier å kjøre opp fra sentrum :)

Damn, M6 cab ser ikke så verst ut:

2013-bmw-m6-convertible-103.jpg

Skrevet
[ Bilde ]

Du kan blende den slangen som går fra toppen av motoren og ned under gass spjeldet. Da slipper du olje inn i motoren ;) Om det gir merkbar effektforskjell tviler jeg på

Den går til belgen ikke gasspjeldet. Den kan kun blendes så motoren ikke får falskluft. veivhusventilasjon må den ha

Men sånn i og for seg er det samma hvor man plugger de på innsuget? luft/vakum vil det uansett få? Hater at det står så lite om det her i Haynes boka, merker jeg...

Belgen har 2 hull 1 til tomgangsregulator og en til veivhuset. Å du må tette det siste

Skrevet

Z3 Coupe er snasent da :D

Jess, men den ligger også en del over roadsteren i pris og får vel den ikke med mindre motor enn 2,8?

Er ikke sikker faktisk, men den som går ute på Vågstranda med LM-kopier er sykt fin :)

Til noe annet:

Så enorme baller har ikke jeg!!

ak8iv2xng6l3kls7svbb.jpg

Prekestolen btw.

Skrevet

65 Ferrarier til salgs på finn.no akkurat nå. Dvs. at det finnes flere hundre Ferrarier i Norge for tiden. Noe som igjen betyr at nordmenn tåler bilavgiftene og at Ferrari ikke lenger er noe ekslusivt (med mindre man kjøper flaggskipmodellene).

Men, her har vi som koser seg i hjel:

http://www.finn.no/finn/car/used/result ... FMAKE=2999

Samme fyr som selger 3 stk.! Lurer på hva annet han har! :) "Har du en Ferrari?" "Nei, jeg har tre" :D

Skrevet

Bra valg! Har skjønt at de er fantastiske å kjøre. Bra lyd, enkel mekanisk (mye DIY er mulig), bra driftsikkerhet (igjen, pga enkel oppbygging) og nok krefter til at man kan ha det gøy og strekke bilen litt på offentlige veier :)

Men skal du ha den må du ha bart :P

Skrevet

Dobbelt EM-gull i svømming! Fin heder til avdøde Aleksander Dale Oen som dessverre gikk bort altfor tidlig..

Skrevet

Nydelig vær i Bergen for tiden.

Slenger ved et stemningsbilde mens vi ligger til kai og nyter fredagen :)

2h6554l.jpg

God helg folkens.

Skrevet

Hmmm... Vært ute og kjørt "hardt" med Minien en lite time nå... Ikke utenfor fartsgrensene, riktignok! Men det er ingen som bestemmer hvor kort tid du bruker for å nå fartsgrensene ;)! Hengte meg på diverse biler på veg til og fra gatebil og cruiset rundt med panoramataket på vidt gap... Det blir rett og slett for jævlig vanskelig å kvitte seg med denne bilen. Makan til kjøreglede har jeg ikke vært i nærheten av å oppleve før. Det er helt vannvittig lyd i bilen, rett og slett... Kompressoren som hviner og ber om mer, ettertenning når du slipper gassen... Nei nei nei... Jeg har i hvert fall skjønt at jeg har kjørt ALT for pent med bilen!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...