Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kikket litt rundt på nettet, fant ut at det kan være litt av hvert, men mest sansynlig en wire i motorrommet som kan ha røket, tydligvis en typisk feil på e39 som har noen år på seg.

Tenkte jeg skulle ta en titt på det i morgen, men hadde vært kjekt med andre innspill over ting jeg bør gå over. :)

Edit : Prøvde å skru bilen på/av et par ganger, men til ingen nytte, bad_ip

Viss e kommer borti spjeldet i motorommet eller wireen til asc spjeldet på luftbelgen så lyser asc konstant hos meg også. Da mÅ jeg starte bilen på nytt.. Skjekk wiren og eller om noe ligger å tar borti:)

Skrevet
[ Bilde ]

Ny bruktbil ute på plasser her :D

Fikk med meg prøveskilt hos forhandler og fikk ha den til i morgen.

Er en 00` 523i med automat, takluke, det meste av utstyr bortsett fra skinnseter.

Ganske lav pris og km-standen er 144.000, men det er en hel del å fikse på den. Kjørte rett på jobb og fikk den opp på bukk.

- Rust på bremserør bak

- Begge bremseskiver og skjold framme må skiftes

- Litt lekasje fra servo

- En del foringer og stag som var slitt

..i tillegg er det montert et senkesett som ikke har TUV-papirer på og følgelig ikke godkjent. Han løken som har hatt bilen tidligere har også montert det feil.

Bilen selges vist i oppdrag fra banken i en inkassosak. Så her er det noen som ikke har gjort opp for seg. Ser bilen har heftelser på kroner 139.000 i 2009.

Lukter pruting på lang vei :D

Så veldig pen ut på bilde :)

Hva er lav pris?

De manglene du fant er jo bare en liten kvelds arbeid ;)

Den er vel taksert til 40.000,- men jeg skal prøve meg lenger ned. Rett og slett fordi alle delene vil komme på rundt 23.000,- om jeg bestiller alt fra GS + dekk + eventuelt interiør pga mugg i det som er der.. så kommer litt rabatter fra GS inn i bildet.

Om jeg betaler 40.000 begynner vi å komme opp i over markedspris, og da er arbeidet bortkastet.

Ja det er ikke veldig mye stress å få den i orden, men en kveld var vel litt drøyt.

Senkesett -> firhjulskontroll, en del stag og foringer, alle bremserør bak, skiver og klosser, airbaglampe lyser, en del sånne små sjønnhetsfeil. Bilen må ha nye dekk også da de er skjeivslitt pga hjulstilling og det er en del sprekker på kanten. Ryggesensor piper i hytt og pine. Men om jeg få denne ned på 30-tallet så skal jeg si at jeg har gjort et godt kjøp.

Gikk helt greit med 2,5 litern i alle fall. Har rukket å rulle unna 10 mil i dag, så kan si meg godt fornøyd :D

Skrevet
[ Bilde ]

Ny bruktbil ute på plasser her :D

Fikk med meg prøveskilt hos forhandler og fikk ha den til i morgen.

Er en 00` 523i med automat, takluke, det meste av utstyr bortsett fra skinnseter.

Ganske lav pris og km-standen er 144.000, men det er en hel del å fikse på den. Kjørte rett på jobb og fikk den opp på bukk.

- Rust på bremserør bak

- Begge bremseskiver og skjold framme må skiftes

- Litt lekasje fra servo

- En del foringer og stag som var slitt

..i tillegg er det montert et senkesett som ikke har TUV-papirer på og følgelig ikke godkjent. Han løken som har hatt bilen tidligere har også montert det feil.

Bilen selges vist i oppdrag fra banken i en inkassosak. Så her er det noen som ikke har gjort opp for seg. Ser bilen har heftelser på kroner 139.000 i 2009.

Lukter pruting på lang vei :D

Så veldig pen ut på bilde :)

Hva er lav pris?

De manglene du fant er jo bare en liten kvelds arbeid ;)

Den er vel taksert til 40.000,- men jeg skal prøve meg lenger ned. Rett og slett fordi alle delene vil komme på rundt 23.000,- om jeg bestiller alt fra GS + dekk + eventuelt interiør pga mugg i det som er der.. så kommer litt rabatter fra GS inn i bildet.

Om jeg betaler 40.000 begynner vi å komme opp i over markedspris, og da er arbeidet bortkastet.

Ja det er ikke veldig mye stress å få den i orden, men en kveld var vel litt drøyt.

Senkesett -> firhjulskontroll, en del stag og foringer, alle bremserør bak, skiver og klosser, airbaglampe lyser, en del sånne små sjønnhetsfeil. Bilen må ha nye dekk også da de er skjeivslitt pga hjulstilling og det er en del sprekker på kanten. Ryggesensor piper i hytt og pine. Men om jeg få denne ned på 30-tallet så skal jeg si at jeg har gjort et godt kjøp.

Gikk helt greit med 2,5 litern i alle fall. Har rukket å rulle unna 10 mil i dag, så kan si meg godt fornøyd :D

Tror jeg var litt rask, fikk ikke med meg airbaglampa og bremserørene :P

Om du får den på 30 tallet har du gjort ett meget bra kjøp vil jeg si (såfremst du skrur selv) :)

Skrevet

Blir litt lei meg når jeg ser sånt.... " Selger denne meget artige sportbilen av BMV 520i. DU blir garantert lagt merke til når du kommer i denne i denne bilen " (legg merke til at han ikke bruker W) og selfølgelig blir du lagt merke til når bilen ser ut som et høl.

I informasjonen står jo det også "Sylindervolum 6 l" :roll:

Fantastisk annonse, rett og slett.

Skrevet

Blir litt lei meg når jeg ser sånt.... " Selger denne meget artige sportbilen av BMV 520i. DU blir garantert lagt merke til når du kommer i denne i denne bilen " (legg merke til at han ikke bruker W) og selfølgelig blir du lagt merke til når bilen ser ut som et høl.

I informasjonen står jo det også "Sylindervolum 6 l" :roll:

Fantastisk annonse, rett og slett.

han hadde ikke spesielt peiling vertfall :wink:

Skrevet
Wicky driver da ikke med sånt, han kjøper deler, og betaler andre for å sette de på ;)

"kjøpes det som kjøpes kan" :P

hmm...min gode smarte filosofi.. Kan ikke skitne til TH skjorta og DG buksa og Prada skoa 8)

Skrevet

Nyhet fra en av våre sofaleverandører. :-)

585a5c34-3181-0ae6.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk.

Skrevet

Til tider er det slitsomt å være innvandrer... Møtte en kompis på ikea, dro over fra furuset til ulven (lageret) for å hente no benkeplater..Jeg i E65, han i E61..Vi begge kjørte litt over normalt.. fikk en politibil bak meg da jeg lå bakerst.. Så gir kompisen min bånn gass i en sving (så ikke politibilen).. så kommer blålysene på og jeg tenker "jaja shit happens" så dura de etter han..passerte dem etter par min (jeg bremsa ned) og svingte av til Ikea lageret på ulven..Gikk inn og stod i skranken da det kom 7 politibetjenter inn med full "krigsutrustning" og skriker "HVEM KJØRER LJ-REGISTRERT BMW!!??" jeg bare :| Fulgte dem ut og spurte hva i all verden hadde skjedd "nei vi har fått opplysninger om en nøyaktig bil som din som har stukket av fra en slosskamp med golfkøller i bagasjen"

Så begynner jeg å le og bare "hey ingen andre i oslo har slik bil med slike felger" Når jeg kom ut på parkeringsplassen ved bilen så stod det 11 politibiler, og 2 komandobiler, 2 hunder og tror det var 18 politifolk... Full kaos..haha :lol: De sjekka papirer, beklaget seg, og raste videre...

Bortkasta kveld...fikk ikke henta ut benkeplatene engang fordi ikea lageret stengte mens jeg stod ute... :lol:

Skrevet
Livet er urettferdig altså...

robkill har bursdag i dag (gratulerer med dagen :happybday: ) og jeg har eksamen...

lykke til, jeg hadde forige onsdag.. off kjenne følelsen, men tenk kor godt det blir å vær ferdig :P

Skrevet
Livet er urettferdig altså...

robkill har bursdag i dag (gratulerer med dagen :happybday: ) og jeg har eksamen...

lykke til, jeg hadde forige onsdag.. off kjenne følelsen, men tenk kor godt det blir å vær ferdig :P

Jo takk, jeg også hadde forrige onsdag #-o Men jo, blir godt å bli ferdig.. så har jeg 2 uker å puste lettet ut på og skru bil før jeg begynner å jobbe... stort sett gått i ett sett siden juni 2010 uten noe skikkelig ferie, så kjenner jeg har lyst til å ta livet med ro nå..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...