Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

FOCUS som sivilbil? Bare å gi gass.....

Nja... Focus mrk.I har temmelig fine kjøreegenskaper og med litt motor går den også rimelig bra selv om den har forhjulstrekk. Kun 1150 Kg kombinert med f.eks 130 relativt villige hestekrefter går helt greit (den er hurtigere enn f.eks E46 318i med 143 HK). Helt generelt er det egentlig en ganske dum idé å kjøre fra politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke oppførte deg uaktsomt i trafikken, ikke tok hensyn og hadde slitte dekke og ulovlig senk på bilen? hmm...

Ikke min bil, sjåføren gjorde ingen feil..og ja - bilen hadde ulovlig senk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytte kjørte bak en ganske ny 911 gt3, med syke felger med ett innpress så langt inn at jeg så ikke annet en kant, hjulbua helt nedpå felgen og syyyyk camber. Aaah for ett syn <3

Helt orange var den med sort tinna ruter og "911" dekaler på bak side rutene. Vakkert syn :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte dekk fra dekkonline igår, 4 stk. Fikk ordrebekreftelse idag, men bare på to av dem. De var forskjellig størrelse, er det da ene størrelsen som ikke er på lager, og den kommer senere, eller har det skjedd en feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en slik på biltema, men den stikker ut, fint at den der bare blir nedfellt i sigarettenneren, gjør den på bilxtra det?

Ser ut som du koser deg nå Erik! Skulle gjerne bytta sykkel med deg, bare så synd at som fattig student må man nesten spare inn litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du koser deg nå Erik! Skulle gjerne bytta sykkel med deg, bare så synd at som fattig student må man nesten spare inn litt :P

Ja, helt nydelig å kunne kjøre mc igjen :D

Og det skal nevnes at faren min og jeg deler den ;P

Zibiri:

Det er jammen meg godt gjort! :lol:

Trodde biler med automatgir trilla med en gang du slapp opp bremsene jeg, kan ikke ha kommet seg særlig langt før den begynte å trille da. Og så trodde jeg ikke du fikk ut nøkkelen når den står i drive, men så har jeg verken hatt automatgir, eller kjørt eldre biler med automatgir. Så dette vet jeg lite om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...