Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen ting, når man sitter i en MB taxi så har jeg lagt merke til flere ganger en hel helvettes knirking fra interiørtet. Virker jo så slitent :roll:

Nei Mercedes er ikke noe for meg, og det kommer det aldri til å bli heller :)

Husk at taxiene som regel har "taxiskinn" som er hardere og tettere enn vanlig skinn, samt alle paneler og gulv er dekket med plast for å spare interiøret.. :)

Skrevet
hvis jeg noen gang får til å flytte ut hjemmefra, skal jeg kjøpe meg en katt. det skal være en hann, og jeg gleder meg allerede, hahaha :P

Jeg og kona har en hannkatt.. hårete jævel..pelsdotter overalt.. hjelper ikke å støvsuge daglig engang..ouff..

Katta søstra mi har er korthåret men røyter no såååå jævlig... Ingen av klærne mine er "hårfrie"...

Skrevet

De helvetes gummi-mattene de legger over teppet, altså de dekker hele gulvet med gummi, så alt vil jo bli hevet nærmere cm høyere, og alle lister i gulv og innsteg får et enormt press på seg... at det er mulig :S

Skrevet

har ikke fått i det siste setet enda tzunami ;) fundere litt på hvordan jeg skal gjøre det, men tror jeg har en plan på det nå ;)

Skrevet
ja bare å kjappe seg! for jeg er spent ;)

hehe, ja sant det.. får se om jeg gidder idag.. blir sikkert ikke før til helja :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...