ls44mm Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Herregud for noen usakelige kommentarer under denne artikelenhttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10073661 Leit at bilen tok fyr. Folk er haters vet! Klarer ikke å svelge at bmw er hottere enn alt annet på markede ho ho ho måtte bare... Men fra spøk til revolver, bra at det ikke gikk no menneskeliv. Noia når bilen tar fyr Opplevd en gang at tanken begynte å lekke rett ned på 4 toms straka rør på godt trimma bil.. Jesus, var ikke høy i hatten da!
ls44mm Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Seriøst? http://www.rb.no/lokale_nyheter/article6095188.ece Fy faen de har lite å gjøre...
scoot Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Haha, viktig og ta de trimma mopedene. PEnger i kassa til julebordet!
wicky124 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 De mopedene er vel ikke laget for å kjøre så fort heller så...
hermanoo90 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 så du mener å skaffe en hankatt så er det bare masse røyting, røyter hunnene mindre?
scoot Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Moderne mopeder er vel strengt tatt levert uten plombe fra fabrikk, og ment til å gå i 70-80km/t. Så jo, de er jo det. Nå vet jo ikke jeg hvor mye trim han her hadde, men hvis det er snakk om å fjerne plomba så ser jeg ikke problemet. Opplæringa er jo blitt mye strengere nå enn bare for få år siden.
wicky124 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 så du mener å skaffe en hankatt så er det bare masse røyting, røyter hunnene mindre? alle katter røyter... og etter en viss tid blir du dritt lei kattehår overalt...
ls44mm Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 De mopedene er vel ikke laget for å kjøre så fort heller så... Nei nei, men er ikke normalt at peder gjør 40 fra fabrikken. De aller fleste gjør faktisk 70-80 rett ut av eska. De blir bare plumbert ned så inni helvete.
Eksos Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Mopeden jeg hadde gikk 123 på GPS, Supermotard med en god del trim.. Originalt går de snart 80, og mopeden hadde heller ingen problem med å takle 40km/t til Girkassa var vell den delen som ga etter først, alt annet var oppgradert egentlig
scoot Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Fult mulig og fyre opp en god del fart på en moped hvis du legger litt spenn i det
ls44mm Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Enig, husker fra ped tidene mine så gjorde vell furia 90 med eksos? Jeg hadde lett sykkel jeg da... Husker også en i klassen hadde 125cc cagiva mito, gjorde 160 med små trim. Alt kan gå fort når du har lagt i spenn for å si det sånn. Alle venna mine er så jævla negative til ped og bare: å faen, glad jeg er ferdig med den sure moped tiden osv. Jeg mener det var helt lykke å være 16 år på ped eller lett sykkel. Jeg husker jeg tok 40 spenn for å være sjåfør, ennå så ble folk grinete på meg da det kostet meg 80kr å ha full tank og det holdt i 2-4 dager. Husker også jeg fleska 130 med fult nedlegg på sm lettsykkelen ned rælingstunellen. Var så lykkelig. 130 jo. Hele svanehalsen min ble lilla <3. Nei det var tider det. Setter meg seff ikke på en ped nå, men syntes den tiden da var jævlig rå!
scoot Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Jeg har kjøpt med moped igjen jeg, men det er bare for å ha noe og pusse på som ikke koster så mye spenn! Jeg har hatt 3-4 lettsykler, begynte på en Aprilia AF1 Futura ( forgjengeren til RS, rotax 123 motor uten noen form for elektronisk CDI sperre og tull ). Den kjøpte jeg en banesykkel til som delesykkel, flytta over motor + alle delere. Vips hadde jeg en lettsykkel som var god for 160-170. Elektrisk eksosventil, 34mm flatside dellorto, original uplombert potte. Den gikk stygt, i allefall når jeg var 16. Den bytta jeg ut med en Husqvarna WRE, den fikk smake DEP shorty potte og 38mm Mikuni flatside. Var ikke mange her i byen som tok meg i akselereasjonsfeltet ,var skøy. Ble litt lei, så siste året susa jeg rundt på en GP 100. Som jeg angrer på at jeg solgte
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Nå må jeg få ut litt fustrasjon altså.... Skulle ned i banken i dag for å sette inn noe penger på en konto, greit nok! Jeg ordner det sånn på jobben at jeg kan gå ut et ærend, jeg finner meg parkeringsplass etter å ha lett litt, betaler og går til banken. Her blir jeg selvsagt stående i en 20 minutters kø med treige pensjonister og polakker med språkproblemer foran meg, og når det endelig er min tur så "Nei dessverre så kan vi verken gi ut eller ta imot kontanter pga vekterstreiken" Så til dere streikende: faen ta dere alle sammen Oppfør dere som voksene og ikke som trassige 4 åringer der dere sitter i refleksvester i campingstoler på utsiden av jobb og drikker dere høye på kaffe. Vær glade dere har jobb i det hele tatt slik som situasjonen er i europa nå, og godt betalte jobber har dere også i forhold til andre land. Nå må jeg altså ty til Mastercard som tar meg ett skritt nærmere luksusfellen
knut_olestad Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Etter 27 år uten står det endelig ei boble på brutterns gårdsplass igjen 1968 1300, stått urørt fra 86 til i fjor da vedkommende jeg handla av dro den frem og begynte mekke litt. Må sveise inn en kanal samt ett par mindre hull, men ellers virker den overraskende bra [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Gratulerer med nytt prosjekt. Sent from my iPad using Tapatalk. Moro å se bilder av ei så fin boble knut_olestad!!:) Takker og bukker
Anbefalte innlegg