Fredrik Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Etter 27 år uten står det endelig ei boble på brutterns gårdsplass igjen 1968 1300, stått urørt fra 86 til i fjor da vedkommende jeg handla av dro den frem og begynte mekke litt. Må sveise inn en kanal samt ett par mindre hull, men ellers virker den overraskende bra [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Gratulerer med nytt prosjekt. Moro å se bilder av ei så fin boble knut_olestad!!:) Takker og bukker Grattis... inn på Samba for å bli enda mer inspirert. Lager du/dere en prosjekttråd der?...
ls44mm Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Nå må jeg altså ty til Mastercard som tar meg ett skritt nærmere luksusfellen Åh, velkommen i klubben a!!! Får ferie penga mine snart, og gjett hva? Jepp, en del av de går på å dekke mastercard gjelda! Damn you master card. Bortsett fra det så er økonomien min meget frisk og sunn... Ja, og bil hobby da
Fredrik Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hankook Ventus Prime 2 vant årets NAF test av sommerdekk. Jeg har observert at dette dekket er montert på ganske mange drosjer her i Århus. Dette dekket er med andre ord både billig og bra. Too good to be true? Har noen her inne testet dette dekket i alminnelig bruk på norske veier (ikke banekjøring etc.)?...
M|Fjeld Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Mopeden jeg hadde gikk 123 på GPS, Supermotard med en god del trim.. Originalt går de snart 80, og mopeden hadde heller ingen problem med å takle 40km/t til Girkassa var vell den delen som ga etter først, alt annet var oppgradert egentlig Mopedtida var en artig tid Kjørte rundt på en MH Furia 01-mod, kjøpte'n for 3.000 med ødelagt sylinder. Spanderte på den en flett ny 85ccm Airasl sylinder, 24mm Dellortoforgasser og et større drev foran så gjorde dritten 130 på flatmark
VegarVS Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=35304993
knut_olestad Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Grattis... inn på Samba for å bli enda mer inspirert. Lager du/dere en prosjekttråd der?... Jeg kommer nok ikke til å lage noen prosjekttråd nei, den skal kun fikses for bruk til å begynne med, så får man heller se hva man finner på etterhvert
316 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Dere fra Bamble og resten av Telemark. Vet dere om noe bra fiskevann?
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Nå må jeg altså ty til Mastercard som tar meg ett skritt nærmere luksusfellen Åh, velkommen i klubben a!!! Får ferie penga mine snart, og gjett hva? Jepp, en del av de går på å dekke mastercard gjelda! Damn you master card. Bortsett fra det så er økonomien min meget frisk og sunn... Ja, og bil hobby da Hehe, ja jeg pleier sjelden å bruke det kortet men å "låne" av det en sjelden gang synes jeg er greit. Pleier å være ganske nøye på å betale tilbake igjen da små gjeld er det siste jeg vil ha Bilinteressen kan være en utfordring samtidig som man prøver å være økonomisk, men nå har jeg bestemt meg for å spare til det jeg vil ha og ikke kjøpe noen ny bil før jeg har betalt ned gjelda på den jeg allerede har
StianA Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Dere fra Bamble og resten av Telemark. Vet dere om noe bra fiskevann? Ja er ett her i kragerø Fikk jærneteppe på hva det het i farten men skal sende det på pm hvis det er aktuelt
fish Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Dere fra Bamble og resten av Telemark. Vet dere om noe bra fiskevann? Jepp. Jeg vet. Hellestvedtvannet, Mevann, Flåte og Langen. Sjefstur hvis du har kano (kan leies/lånes, kan være behjelpelig). Har selv tilgang til båt ved 2 av vannene. Mevann Edit: Dette er i Bamble. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?ji5kpj Sent from my iPhone using Tapatalk.
knut_olestad Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 316 og Fish på fisketur, var ikke det en grei plan da?
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hva tror frøknene om denne da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35203432 E91`n blir levert neste uke, så skal ha en billig bruksbil samt en kassabil i tillegg ifbm oppussing/husprosjekter!
StianA Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hva tror frøknene om denne da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35203432 E91`n blir levert neste uke, så skal ha en billig bruksbil samt en kassabil i tillegg ifbm oppussing/husprosjekter! Var den ikke litt dyr til og ha gått så langt? Uansett så var det en pen bil, han virka som en trygg selger man kan stole på
Anbefalte innlegg