Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Etter 27 år uten står det endelig ei boble på brutterns gårdsplass igjen :)

1968 1300, stått urørt fra 86 til i fjor da vedkommende jeg handla av dro den frem og begynte mekke litt.

Må sveise inn en kanal samt ett par mindre hull, men ellers virker den overraskende bra :D

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Gratulerer med nytt prosjekt. :-)

Moro å se bilder av ei så fin boble knut_olestad!!:):)

Takker og bukker :D

Grattis... inn på Samba for å bli enda mer inspirert. Lager du/dere en prosjekttråd der?... :)

Skrevet

Nå må jeg altså ty til Mastercard som tar meg ett skritt nærmere luksusfellen :wink:

Åh, velkommen i klubben a!!! Får ferie penga mine snart, og gjett hva? Jepp, en del av de går på å dekke mastercard gjelda! Damn you master card. Bortsett fra det så er økonomien min meget frisk og sunn... Ja, og bil hobby da :evil:

Skrevet

Hankook Ventus Prime 2 vant årets NAF test av sommerdekk. Jeg har observert at dette dekket er montert på ganske mange drosjer her i Århus. Dette dekket er med andre ord både billig og bra. Too good to be true? Har noen her inne testet dette dekket i alminnelig bruk på norske veier (ikke banekjøring etc.)?... :?

Skrevet
Mopeden jeg hadde gikk 123 på GPS, Supermotard med en god del trim.. Originalt går de snart 80, og mopeden hadde heller ingen problem med å takle 40km/t til :) Girkassa var vell den delen som ga etter først, alt annet var oppgradert egentlig :P

Mopedtida var en artig tid :D Kjørte rundt på en MH Furia 01-mod, kjøpte'n for 3.000 med ødelagt sylinder. Spanderte på den en flett ny 85ccm Airasl sylinder, 24mm Dellortoforgasser og et større drev foran så gjorde dritten 130 på flatmark :shock::lol:

Skrevet

Grattis... inn på Samba for å bli enda mer inspirert. Lager du/dere en prosjekttråd der?... :)

Jeg kommer nok ikke til å lage noen prosjekttråd nei, den skal kun fikses for bruk til å begynne med, så får man heller se hva man finner på etterhvert :)

Skrevet

Nå må jeg altså ty til Mastercard som tar meg ett skritt nærmere luksusfellen :wink:

Åh, velkommen i klubben a!!! Får ferie penga mine snart, og gjett hva? Jepp, en del av de går på å dekke mastercard gjelda! Damn you master card. Bortsett fra det så er økonomien min meget frisk og sunn... Ja, og bil hobby da :evil:

Hehe, ja jeg pleier sjelden å bruke det kortet men å "låne" av det en sjelden gang synes jeg er greit. Pleier å være ganske nøye på å betale tilbake igjen da små gjeld er det siste jeg vil ha :) Bilinteressen kan være en utfordring samtidig som man prøver å være økonomisk, men nå har jeg bestemt meg for å spare til det jeg vil ha og ikke kjøpe noen ny bil før jeg har betalt ned gjelda på den jeg allerede har :)

Skrevet
Dere fra Bamble og resten av Telemark. Vet dere om noe bra fiskevann? :mrgreen:

Ja er ett her i kragerø :)

Fikk jærneteppe på hva det het i farten men skal sende det på pm hvis det er aktuelt :D

Skrevet
Dere fra Bamble og resten av Telemark. Vet dere om noe bra fiskevann? :mrgreen:

Jepp. Jeg vet. :-) Hellestvedtvannet, Mevann, Flåte og Langen. Sjefstur hvis du har kano (kan leies/lånes, kan være behjelpelig). Har selv tilgang til båt ved 2 av vannene.

Mevann ;-)

029620b7-81c4-05dd.jpg

029620b7-81e2-ebc4.jpg

Edit: Dette er i Bamble.

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?ji5kpj

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...