Yngvejos Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Jeg byttet xenonpærene på e91en min idag og hadde dette innlegget i minne. Begge pærene gikk fint å bytte fra motorrommet. På høyresiden trengte jeg ikke å demontere noe. På venstre siden tok jeg ut luftfilterboksen for å få plass til å jobbe. Gjorde jobben på 10 min mens jeg snakka i telefonen. Hmm..slik det ser ut oppi mitt motorrom så kunne jeg bare glemt det du gjorde. Men det kan være forskjell på motorromma siden du har bensin versjonen og jeg har diesel, mulig det er forskjell om vi har forskjellige årsmodeller også Ikke vet jeg Slik ser det ut oppi mitt: Utifra hva jeg kan se på bilder, ser det ut som det skal gå greit å komme til på 325d ved å skru løs servovæskebeholderen. Over til noe annet. Kom over denne på ebay. http://www.ebay.com/itm/BMW-M-tachomete ... 453wt_1037 Synd at klokkebudskjettet mitt allerede har fått seg en alvorlig knekk denne måneden.
316 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Gratulerer til alle vektere! Nå har dere streiket lenger enn utdannelsen deres tok!
Jordfræsar Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Gratulerer til alle vektere!Nå har dere streiket lenger enn utdannelsen deres tok! Nå er den over! "Regjeringen grep inn med tvungen lønnsnemnd."
evi Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Gratulerer med fagbrev! Takk! Var godt å være ferdig med. Jobbet 58 timer fra mandag til torsdag
Azeton Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Jeg byttet xenonpærene på e91en min idag og hadde dette innlegget i minne. Begge pærene gikk fint å bytte fra motorrommet. På høyresiden trengte jeg ikke å demontere noe. På venstre siden tok jeg ut luftfilterboksen for å få plass til å jobbe. Gjorde jobben på 10 min mens jeg snakka i telefonen. Hmm..slik det ser ut oppi mitt motorrom så kunne jeg bare glemt det du gjorde. Men det kan være forskjell på motorromma siden du har bensin versjonen og jeg har diesel, mulig det er forskjell om vi har forskjellige årsmodeller også Ikke vet jeg Slik ser det ut oppi mitt: [ Bilde ] Utifra hva jeg kan se på bilder, ser det ut som det skal gå greit å komme til på 325d ved å skru løs servovæskebeholderen. [ Bilde ] Over til noe annet. Kom over denne på ebay. http://www.ebay.com/itm/BMW-M-tachomete ... 453wt_1037 Synd at klokkebudskjettet mitt allerede har fått seg en alvorlig knekk denne måneden. Tina på tur
hermanoo90 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Hvis man sender et søknadskjema til SFOOR om forespørsel til ombygging, og man får det godkjent, hvor lang tid har man på seg til å bygge om og fremvise bilen?
Zibiri Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Om halvannen times tid har jeg vært uten lappen i 1. år.... jippi -.-
BMW E30 325 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Hvis man sender et søknadskjema til SFOOR om forespørsel til ombygging, og man får det godkjent, hvor lang tid har man på seg til å bygge om og fremvise bilen? Hvilken adresse hadde du tenkt å sende den til da? Har vel "ubegrensa" med tid etter som jeg har forstått;)
hermanoo90 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Hvis man sender et søknadskjema til SFOOR om forespørsel til ombygging, og man får det godkjent, hvor lang tid har man på seg til å bygge om og fremvise bilen? Hvilken adresse hadde du tenkt å sende den til da? Har vel "ubegrensa" med tid etter som jeg har forstått;) er ikke hovedstasjonen til SFOOR risløkka? - har ikke peiling jeg, men jeg skulle gjerne hatt en godkjent søknad om ombygging av min e30, så kan jeg bare gjøre det når jeg har tid og penger, så slipper jeg evt. å stresse med evt. nye regler osv..
Mattae Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 er service greiene mine totalt fucka opp? skjønner lite at det. regner med plugger skal skiftes oftere enn 100 000km og olje på 37 000km(vet den skal før det da)? i følge den service indicatoren i bilen når jeg blar gjennom så viser det 100 000 på tennplugg og 37 000 på olje og 31 000 på bremser bak elns. syns alt det virker noe usannsynlig.
Wacman Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Dere som kjører E18 sørlandske regelmessig,hvordan beholder dere vettet? Kjørte til Kristiansand i dag og alle de veiarbeidene kombinert med MØE fotobokser gjorde den turen ganske mye mer dryg enn den hadde behøvd å være.. Sleng på at jeg punkterte i kragerø,måtte få bilen tauet 120 meter?!?! (ringte Falck og spurte etter dekk-hjelp,han skulle ringe tilbake men sendte flatvogna istedenfor - dermed 300 bols fattigere)
Dirty Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Sikkert noen med grei peiling på turbo her? K27 turbo se kompressorbladet bak der har en liten "knekk" er nye lager og alt i den superkjedelig å se den skaden men vet ikke hvor og når den kom. bare å kjøre på?
Anbefalte innlegg