Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forklar meg hvorfor den ser harry ut?

Chip på bensin sugemotor er ikke så dumt det, om du har de rette komponentene montert.

Prisen er ALT for høy ja.

Det handler selvsagt om smak dette her men jeg kan forklare det slik jeg ser det.

For det første så er det fargen, E46 kler i likehet med E39 IKKE hvit. Jævlig jalla å style en bil til noe den ikke er, lite gjennomført og da tenker jeg på felger og manglende deksel over endestussene, karbon nyrer og at alle ser at det ikke er en M3 på de knøttsmå bremseskivene som sikkert er til en 320.

Jeg har heller aldri sett vitsen i å legge mange tusen i chipp til en sugebenin bare for å få 10-15 hk ekstra, hester du ikke merker en gang :roll: I beste fall så er man tilbake på motorens opprinnelige effekt da disse har forsvunnet med kilomerterene og åra.

Skrevet

Da har jeg akkurat lagt bak meg 1800km på en helg med verdens mest slitne 316 stasjonsvogn :lol: Utrolig utrolig nok så oppstod det ingen problemer underveis.

140 i snitt fra Gardermoen til Gøteborg er vel ikke så masse å tøffeskryte av, men imponerende levert av bilen er det...

Skrevet
Går denne bilen veldig på rundgang eller er det bare meg?

Har hittil sett 3 forskjellige annonser med forskjellige navn. Og JA, det er samme bil.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35427200

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1469303

Den første annonsen jeg så, der sto den i Oslo. Den fant jeg ingen link til.

Så, utfra dato er den fra finn.no den nyeste annonsen, å der har bilen plutselig mista 27.000 km..

[-X

Skrevet
Like digg for deg og bilen, like kjipt hver gang for lommeboka :P

Jeg kjøpte bilen for 19.000 kr. Bruker jeg 15.000 kr. ca. på å få den 100% teknisk, kan jeg kreve 35.000 kr. i salg (såpass bra stand er den jo i). Så egentlig blir det ikke et tap :)

Da var man 21 gitt! :beer: Årets bursdagsgave til meg selv ble GoPro Hero2! :P Gleder meg til å få testet det ut! \:D/

Øy, gratulerer mann! Visste ikke at du var så ung, regna med at du var rundt 23 :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...