wicky124 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Mattsort er vel "ok"...men i vanlig sort ser den veldig kjedelig ut..
316 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Fikk faen ikke felger i dag heller........... Handla av en type på finn i forrige uke, og felgene ble sendt på torsdag fra Sandnes. Grunn til å klikke i vinkel enda, eller vente litt?
VegarVS Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Fikk faen ikke felger i dag heller........... Handla av en type på finn i forrige uke, og felgene ble sendt på torsdag fra Sandnes. Grunn til å klikke i vinkel enda, eller vente litt? ting tar ofte litt tid.. har du sporingsnr?
scoot Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Fikk faen ikke felger i dag heller........... Handla av en type på finn i forrige uke, og felgene ble sendt på torsdag fra Sandnes. Grunn til å klikke i vinkel enda, eller vente litt? Sansynligvis er de på ditt postkontor i dag, men uten sporingsnr må du vente på lappen som kommer i morgen. Han leverte de sikkert Torsdag ettermiddag, dermed ikke tatt med til sortering før Fredag ettermiddag. Posten er dritt-trege. Går jo fortere med Fedex fra USA til min dør enn med postens servicepakke.
316 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Leverte de med Bring, tror jeg, ikke Posten. Så de skal vel komme på døra... Men har ikke sporingsnr, nei... Han synes det var rart de ikke hadde kommet og skulle snakke med Bring i ettermiddag...
Mattae Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Fikk faen ikke felger i dag heller........... Handla av en type på finn i forrige uke, og felgene ble sendt på torsdag fra Sandnes. Grunn til å klikke i vinkel enda, eller vente litt? adressen hans? hehe
noekult Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Aventador er vel en av få biler som ikke kler sort farge... Uhm. Altfor dyr bil nå. 5.000.000... Carrera GT, F50 og Zonda C12S all the way! Kommer sikkert til å bli produsert i ca. 5000 eksemplarer, da vil jeg heller ha noe skikkelig eksotisk...
316 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Drøyer litt med det... Har snakket med han noen timer på facebook, og han virker seriøs. Konfronterte han til og med i går om at jeg ikke kom til å bli særlig blid om han var en svindler... Forsikret meg om at felgene var sendt, og at han var seriøs, så felgene kommer nok helt sikkert...
Matz Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hvis jeg kjøper et sett med felger fra en svensk nettbutikk og henter disse på postkontoret i Strømstad også kjører over grensa uten å betale moms/skatt på disse, kan jeg da få kjøpt disse uten å betale skatt/moms i Sverige, eller få tilbake pengene ved å fremvise kjøpebevis?
wicky124 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Aventador er vel en av få biler som ikke kler sort farge... Uhm. [ Bilde ] [ Bilde ] Altfor dyr bil nå. 5.000.000... Carrera GT, F50 og Zonda C12S all the way! Kommer sikkert til å bli produsert i ca. 5000 eksemplarer, da vil jeg heller ha noe skikkelig eksotisk...
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Funker selv her i USA det. Kjører til daglig en M3 men har også en Suburban 7.4 liter V8 (den drikker omtrent ikke-no bensin), heva noen tommer og med kufanger.. Får betraktelig mer respekt i trafikken med Suburban kontra bimmer'n ja. De fleste adlyder når man kommer med den lille søte Chevy'n [ Bilde ] Hehe, ja det er voksne biler dette her Ett par kompiser av meg har Tahoe og de opplever stadig at folk viker raskt unna på smale veier og i sentrum
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hva i helvete tenkte denne fyren på når han monterte denne fangeren? Looks good?http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=35442841 Snakker du om? den der var jo drit fin! rart de ikke kom slik fra fabrikk Fronten og sideskjørtene som kosta 10 laken er jo nesten halve bilens verdi...
Robkill Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Og ja...apropo "rasisme"...Ingen som nevner at han med den grønne bmw er etnisk norsk... siden alle er så raske med å skrike "innvandrer / nye landsmenn" med en gang en utlending har en slik bil... Det er sikkert kompisen sitt navn! du er bitch.
Anbefalte innlegg