Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er ikke til å stikke under en stol at folk generelt trener for lite :P

Selv trener jeg mellom 3 og 5 ganger i uka, avhenger av hvor mye skoledritt jeg har, men jeg trener alltid minst 3 ganger i uka. Jogging, styrke, utholdenhet, jogging. Tungt, det skal jeg ikke nekte på. Men er det verdt det? Helt klart! Har en stabil vekt på så mange kilo at vekta sprekker, mye mer muskler og gått ned masse rundt bilringene. Men de er der enda da :(

Skrevet
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10050654

Skrev en aldri så liten melding til idioten på Facebook.

Hva slags idiot er du egentlig som kan sitte slik å mene? Vet vi har yrtingsfrihet i Norge, men det gjelder vel sålenge man ikke krenker noen. Bare det å kalle noen "feit" i utgangspunktet er helt idiotisk. Her jobbes det i 10 år igjennom barne og ungdomskole med antimobbing i form av at man ikke skal slenge ord som bla. feit etter folk, så kommer du som "altviter" og driter ned på all den innsatsen som ligger bak antimobbingsarbeid!? Blir bare jævla forbanna når jeg leser slikt. Dra deg til helvete tilbake i skapet ditt og bli der, slikt som deg vil man ikke ha løpende rundt for å slenge dritt til alle og enhver. Du har mentalitet som en 13 åring som akkurat har fått hår på pungen! Tenk deg om! Flere tusen barn sliter med overvekt. Hva faen tror du de tenker når de hører om, leser slikt?! Godt oppsumert med ett ord, idioti. Skulle ikke forundre meg om du fikk deg en helvetes omgang nestegang du er ute på byen i kjolen din og slarver med leppa!

Redd du må vente mange timer på svar, da han sikkert smører seg inn med brunkrem eller steker seg i solarium! Du får poste svaret om du får det ;)

[ Bilde ] :angry::angry::angry::angry: Han ser ut som en grilla kylling, jo! [-X:arrow:

Dedikerer en sang til han jeg da.. --->

Skrevet

Haha XD Goodie, han får nok 10 000+ slike meldinger i dag. Absolutt riktig å si ifra om slikt.....

Ja, det håper jeg virkelig!

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i litt kreative skiltplater beregnet for norske alminimumsskilt? Gjærne med BMW som tema, men også andre plater.

Skrevet
Selv trener jeg mellom 3 og 5 ganger i uka, avhenger av hvor mye skoledritt jeg har, men jeg trener alltid minst 3 ganger i uka. Jogging, styrke, utholdenhet, jogging. Tungt, det skal jeg ikke nekte på. Men er det verdt det? Helt klart! Har en stabil vekt på så mange kilo at vekta sprekker, mye mer muskler og gått ned masse rundt bilringene. Men de er der enda da :(

Trener ca det samme jeg og. En ting som og er viktig er å trene fokusert på 2-3 muskelgrupper per økt for å få best uttelling av treninga. Styrke annhver dag og løpe de andre dagene er veldi bra :) Løping den flate magen kommer av :P

Er ikke den minste jeg heller :P 190 og 95 kg

Skrevet
[ Bilde ]

Ser ut som en android, slik som i A.I. og Prometheus.

For meg blir dette ikke så mye annet enn å le av fattige folk ("fordi det å være fattig er selvvalgt")... Eller å le av syltynne folk som meg som ikke klarer å gå opp i vekt med vanlig trening (det er mulig, men da vil det koste mye penger og veldig lang tid).

Skjønner ærlig talt ikke poenget med å aktivt drite ut en signifikant befolkningsgruppe, snakk om å være trangsynt...

Skrevet
Hvor kan jeg få tak i litt kreative skiltplater beregnet for norske alminimumsskilt? Gjærne med BMW som tema, men også andre plater.

Du kan bestille med egen tekst på!

Tja. Noe kjedelig med en hvit skrift og word symboler kanskje?

Er i alle fall det jeg finner.

Tenkte meg mer en skiltplate med M-logo eller noe.

Skrevet

Trener ca det samme jeg og. En ting som og er viktig er å trene fokusert på 2-3 muskelgrupper per økt for å få best uttelling av treninga. Styrke annhver dag og løpe de andre dagene er veldi bra :) Løping den flate magen kommer av :P

Er ikke den minste jeg heller :P 190 og 95 kg

Jeg er 192 og 95,7 kg. :) Trenger å trene litt jeg og.

Skrevet
Hvis jeg kjøper et sett med felger fra en svensk nettbutikk og henter disse på postkontoret i Strømstad også kjører over grensa uten å betale moms/skatt på disse, kan jeg da få kjøpt disse uten å betale skatt/moms i Sverige, eller få tilbake pengene ved å fremvise kjøpebevis?

Anyone? Er det noen mulighet til å få sneket seg unna skatten/momsen på dette? Hadde vært kjekt med 25% rabatt. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...