Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hehe, jeg har ikke hatt tid til å trene så veldig. Skal få satt i gang etter sommeren, da er det ikke stort å gjøre uansett..
Markus E30 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Er ganske tidkrevende ja om man må kjøre et stykke til treningssenter f.eks
fish Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Har ikke trent på over 20 år. :-/ Sent from my iPad using Tapatalk.
Shattered Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Selv trener jeg mellom 3 og 5 ganger i uka, avhenger av hvor mye skoledritt jeg har, men jeg trener alltid minst 3 ganger i uka. Jogging, styrke, utholdenhet, jogging. Tungt, det skal jeg ikke nekte på. Men er det verdt det? Helt klart! Har en stabil vekt på så mange kilo at vekta sprekker, mye mer muskler og gått ned masse rundt bilringene. Men de er der enda da Trener ca det samme jeg og. En ting som og er viktig er å trene fokusert på 2-3 muskelgrupper per økt for å få best uttelling av treninga. Styrke annhver dag og løpe de andre dagene er veldi bra Løping den flate magen kommer av Er ikke den minste jeg heller 190 og 95 kg 1.84 og 112 kg Litt mye flesk enda. Jeg løper hver gang, som oppvarming
Shattered Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hehe, jeg har ikke hatt tid til å trene så veldig. Skal få satt i gang etter sommeren, da er det ikke stort å gjøre uansett.. Tok meg 3 år fra disse ordene ble sagt, til de ble en realitet! Nå stortrives jeg. Begynte å trene hovedsaklig pga kondis og dårlig rygg. Ryggen er bedre, selvtilliten er bedre, kondisen er bedre og styrken mye bedre, etter ca 9 måneder!
Markus E30 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Beste fettforbrenninga er løpe over 45, i snakke tempo for så å ta mageøvelser for da går fettforbrenninga på.mage
ls44mm Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 1-0 til russland.... Lurer på om polen har noe å svare med i andre omgang...
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 1-0 til russland.... Lurer på om polen har noe å svare med i andre omgang... Ååååjada
Skaar Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Ja det har de, og det så til de grader også. Overraskende fin fotball fra de to østblokklandene
FredrikE24 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hehe, jeg har ikke hatt tid til å trene så veldig. Skal få satt i gang etter sommeren, da er det ikke stort å gjøre uansett.. Tok meg 3 år fra disse ordene ble sagt, til de ble en realitet! Nå stortrives jeg. Begynte å trene hovedsaklig pga kondis og dårlig rygg. Ryggen er bedre, selvtilliten er bedre, kondisen er bedre og styrken mye bedre, etter ca 9 måneder! Er 194 høy og vekta er for øyeblikket 82kg, generelt i ganske dårlig form, ikke akkurat spretten av meg og jeg sliter noe vannvittig med ryggen, nå er jobben jeg har nå en real ryggdreper, for mange utenforstående sitter vi ved et bord i sola, skjøtebil eller telt og sveiser fiber, men er faktisk helt forferdelig for ryggen. Løfting av kumlokk osv. Samtidig som man holder en veldig statisk stilling på ryggen veldig lenge(gjerne 2-3 timer i slengen) så står man litt bøyd over skjøtebordet, for så tilslutt å løfte på plass et kumlokk. Har vel ingen kollegaer over 23 som ikke går til kiropraktor en gang i uka. Når det er snakk om trening svarer jeg bare:"Trene?! Født overtrent jeg!". Aldri vært interessert i sport eller idrett noen gang. Så har jeg så mye å gjøre fra før at det å sette av tid til trening ikke har vært noe tema, men hva og hvor mye kan en gjøre feks. en halvtime-time hver dag? Løping/jogging vil jeg ikke helt begi meg ut på da jeg løper ikke spesielt lett.
Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Om du finner noe passende sted som du kan ta ryggbøy så er det bra. Spensthopp kan du ta, armhevninger, situps, hoppe tau, generelt god gammel gymnastikk. Om du syns det suger så kan du sykle eller kanskje dra til en svømmehall 1-2 ganger i uka og svømme en time. Det siste vil nok være det beste alternativet om du ikke har interesse for trening.
VegarVS Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Enkelte folk altså.. Sendte sms på en bil, får beskjed at noen noen nye deler må skaffes. Jeg spør hvilke deler, så får jeg til svar. "kom å se selv". snakk om Å selge bil asså..
Markus E30 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 3-4 rygg øvelser som ikke trenger ta en halvtime engang kan gjøre underverker om du har plager rygghev som er avbildet her er veeeldi bra øvelse
Anbefalte innlegg