Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir vel noe av samme diskusjonen som Hattreim?

Dette er jo ett diskusjonsforum, tulletråden, der sterke meninger og ALT er tillatt... Diverse andre her ytrer sine meninger på "lik" linje som meg...

Er enig i at personangrep ikke er godtatt her, men føler likevel at kleppa er såpass tilbakestående at hun faktisk burde få ett illebefinnende (og bli frisk!!) og endre politikken sin... :)

Skrevet
Blir vel noe av samme diskusjonen som Hattreim?

Dette er jo ett diskusjonsforum, tulletråden, der sterke meninger og ALT er tillatt... Diverse andre her ytrer sine meninger på "lik" linje som meg...

Er enig i at personangrep ikke er godtatt her, men føler likevel at kleppa er såpass tilbakestående at hun faktisk burde få ett illebefinnende (og bli frisk!!) og endre politikken sin... :)

Vi er ikke uenige i sak (heller ikke hvorvidt Hattrem er en dårlig biljournalist), men vi er åpenbart ganske uenige når det gjelder formen på kritikken... :)

Kleppa er helt sikkert ikke dum i klinisk forstand (det kan man ikke være som statsråd). Hun fører imidlertid en politikk som du og jeg finner dum. Dette er hun i sin gode rett til å gjøre. Hvorvidt vi er enige eller uenige i hennes politikk er opp til oss.

Hattrem er også i sin gode rett til å skrive som hun gjør. Hvis hennes arbeidsgiver er tilfreds med jobben hun utfører er alt som det bør være. Det blir helt feil å utelukkende henge henne ut for å gjøre en jobb hun er pålagt å gjøre. Vi kan imidlertid kritisere hennes journalistiske arbeide på saklig grunnlag, men det er noe helt annet.

Skrevet
1934 BMW R7 motorcycle.

[ Bilde ]

Den var jo ikke feit!

Fy faen døtt meg i dåsa! Snakker vi batman sin sykkel allerede i 1934? oi oi oi

Edit: Slenger med en link på old school sykkel fra BMW. Fasinerende

Skrevet
1934 BMW R7 motorcycle.

[ Bilde ]

Den var jo ikke feit!

Designet er utrolig fint (art deco), men hvis hjulene er festet direkte på rammen kan den neppe kjøres?... :?

Skrevet
1934 BMW R7 motorcycle.

[ Bilde ]

Den var jo ikke feit!

Designet er utrolig fint (art deco), men hvis hjulene er festet direkte på rammen kan den neppe kjøres?... :?

Gamle Harley har samme konseptet, fjæring kun i setet, veldig fasinerende visstnok :)

Skrevet
Hei mista fjell! Kom og sot rutene på jaggen a! alle rutene! Jeg har biltema solfilm liggende! :P

Sorry ass.. :P Har nok å styre med min egen atm :P

Skrevet

Har du viss selvrespekt og setter pris på finish så leverer du bilen til de som legger filmen proft! Koster spenn, men da får du en fin film, uten støv, med 10 års garanti og ikke noe piss. Biltema filmen kan man kaste i søpla. 3M ftw!

Skrevet

Wicky: Kan sote rutene dine jeg, men mot forhåndsbetaling og uten noen form for garantier på at det blir bra :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...