Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjexx: Det var ombygde M5er, ikke M535i-er.

knut_olestad: Enig, helt blåst at han vil ha 350.000 kr for en ombygd M5! Verste er at noen faktisk vil falle for det eventuelt.. Og ikke var de original-look heller... Man skulle tro at de som er i markedet for en E28 M5 er store bilentusiaster og vet ganske klart hva de vil ha.

wick123: Volvoen, helt klart! Overlegen komfort og seter...

Skrevet
Om jeg skal på tur nedover Europa i ferien.. Fra Oslo til Nice... Burde jeg kjøre volvoen eller merca?

Tenk deg den dagen du viser feriebildene til fremtidige unger, hvor da guttungen spør; Æsj, hvorfor hadde du S80? Bare rånere som kjører rundt i det..."

Må huske på at 240-stilen fades ut mot nyere volvoer 8)

Skrevet

haha var det jeg tenkte..å ta bilder med volvoen synlig..Er jo økonomisk å kjøre..Men ingen racer på autobahn..140 diesel hk er ikke det samme som 224 bensin hk ved forbikjøringer..

Får vente til jeg får s-klassen i garasjen til jeg velger hvilken bil vi skal bruke om vi eventuelt tar oss en tur...

Skrevet
Det går en strøken original E28 M5 her, ikke regga inn vel og merke, men jeg gliser som en unge i godtebutikken hver gang jeg ser den :)

Det tror jeg på. Aldri sett en IRL og hadde garantert gitt sjåføren thumbs up!

Skrevet
haha var det jeg tenkte..å ta bilder med volvoen synlig..Er jo økonomisk å kjøre..Men ingen racer på autobahn..140 diesel hk er ikke det samme som 224 bensin hk ved forbikjøringer..

Får vente til jeg får s-klassen i garasjen til jeg velger hvilken bil vi skal bruke om vi eventuelt tar oss en tur...

Skal du på langtur så kjør Merca ;) Volvoen har kanskje godet seter, men det stopper der :P

Skrevet
Det går en strøken original E28 M5 her, ikke regga inn vel og merke, men jeg gliser som en unge i godtebutikken hver gang jeg ser den :)

Har en i Halden og, snakka med han for litt siden, helt blodstrøken rød M5 med riktige 16" BBS RS med gullsenter. Vi ble enige begge to, om at han ikke fikk kjøre i regnvær. Den er villt strøken. Tror den er tatt inn fra England og bygget om til venstreratta. Men alikevel, dødsfet.

Skrevet

hvorfor det ? hvor mange 324td har du sett til salgs, hvor mange touringer, hvormange som ikke er spist opp av rust ?. Nevener bla sportsstoler som er hele, nytt senk med tuv, og 8,5 og 10 x 17 brock ( ikke noen felger jeg liker i det heletatt, men er stiv pris på de) sorte de lamper osv. Si en pruter 5k+ pga årsavgift og at eu mangler, er vi nede på en pris hvor jeg personlig ikke ville solgt en sånn bil. Tatt i betraktning at jeg ikke har sett den live, ei heller kjørt den. mine tanker - selv om dette ikke er noe for meg i det heletatt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...