Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
overkommelig det.. betaler mellom 800+900 mnd på civic`n med ansvar på 40%.. det er i mitt navn da.. må begynne med noe " rimelig" i mitt eget navn..

Det høres dyrt ut. Jeg betaler ca 550,- mnd for ansvar på min 525 :shock: 20år gammel gutt som bor i Bergen, ikke garasje, 50% bonus.

Skrevet

Jeg betaler 350 tror jeg det var på civien min, 40%, ansvar, 21 år og bor i oslo.. så det du betaler var dyrt :S

Skrevet

Da kommer snart elektrikeren for å legge varmekabler... Hadde jeg enda husket noe fra skolen for snart ti år siden så hadde jeg vel gjort det selv... :P!

Skrevet
Lurer på hva E92en koster på meg i året som 22 åring. Med full kasko.

Kanskje drøye det til Tirsdag, for da blir jeg 23? :D

Er 24/25 nå :( , men jeg forsikret e92en da jeg var 23, da betalte jeg 3400 kr i året for full kasko og leie bil på stedet og 12000 km;)

Skrevet
Jeg betaler 24 000 ,- i året på en 2004 320CD M-Sport. Full kasko. Er 20 i oktober :P Dyrt.

Du har ikke vurdert og bytte forsikrings selskap? :lol:

Skrevet

gikk fra 18900,- på bmw'n i fjor hos Unison, som i år gikk opp til 26000,- :S

så da ble jeg totalkunde hos gjensidige, og betaler under 2000,- for fullkasko+leiebil på bmw'n, ansvar på civicen, og personforsikring, fornøyd med den dealen! ;)

Skrevet
Jeg betaler 24 000 ,- i året på en 2004 320CD M-Sport. Full kasko. Er 20 i oktober :P Dyrt.

oooooh hooooly shit :o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...