Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Clerion/316: Så dere har gått denne veien alså? Hvor startet dere og hvor endet dere opp hen?

Kan tenke meg det er bratt ja,lurer på å dra med meg sykkel for de flate partiene i topp og bunn,god/dårlig ide?!?

Spektakulært er det iallefall,spes mht byggetidspunkt :applause:

botcq95puunnqd7ehtqo.jpg

Btw så er det ingen Amy Winehouse-rehab,aber mein Rücken das ist das Problem :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja ;)

Ser i utstyrslista til bilen, og der står det at prod. datoen er 1990-12-03.

Er det desember 1990 da eller? :P

Så du skal selge touringen også hørte jeg? :)

Jepp, vurderer det. Vet om en E39 528iAT som skal selges til våren, har veldig lyst på den serru. Hvordan vet du at jeg skal selge touringen, har jo knapt nevnt det for madammen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja ;)

Ser i utstyrslista til bilen, og der står det at prod. datoen er 1990-12-03.

Er det desember 1990 da eller? :P

Så du skal selge touringen også hørte jeg? :)

Jepp, vurderer det. Vet om en E39 528iAT som skal selges til våren, har veldig lyst på den serru. Hvordan vet du at jeg skal selge touringen, har jo knapt nevnt det for madammen. :-)

E39 er gode biler det :P

Hehe, var jo på Campo her om kvelden, når du snakket om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja ;)

Ser i utstyrslista til bilen, og der står det at prod. datoen er 1990-12-03.

Er det desember 1990 da eller? :P

Så du skal selge touringen også hørte jeg? :)

Jepp, vurderer det. Vet om en E39 528iAT som skal selges til våren, har veldig lyst på den serru. Hvordan vet du at jeg skal selge touringen, har jo knapt nevnt det for madammen. :-)

E39 er gode biler det :P

Hehe, var jo på Campo her om kvelden, når du snakket om det ;)

Haha... Vet jo ennå ikke hvem du er...

Vel, jeg er styremedlem i BMWCCN avd. Telemark og er med å arrangere treff her i området, men har ikke peiling på ansiktene som skjuler seg bak nick'ene her på bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 prosent, ja. Det var noe annet. Da hadde jeg hatt 50 000 utbetalt hver måned, hadde ikke gjort meg noe. Noen som vet åssen det er for en nordmann å flytte til Sverige?

Det er ikke noe problem det, er jo ikke svensker igjen i strømstad komune :lol:

Det skal nevnes at du betaler skatt til det landet du jobber i slik jeg har forstått det. Og det skal du være glad for, Sverige har ett høyere skattenivå i enn Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, noekult. Hvilken relevant arbeidserfaring har du?

Takk!! Arbeidserfaring med MS Office i over 10 år, kjennskap til statistikkverktøy som SPSS, kommunikasjon muntlig og skriftlig i engelsk i 6-7 år (e-post og telefon), koordinering av kampanjer på skolen, utdanning (og interesse) i markedsføring og bilentusiast med relativt godt kjennskap til det norske markedet og de japanske merkene :) Ingen erfaring i bilbransjen, så med mindre de finner noen som har det, så tror jeg at jeg har en reell sjanse for å kapre ett intervju hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ;)

Nei, er jo ganske mange medlemmer her blitt, så er jo ikke så lett og holde kontroll på alle :D

Håper jeg kan bli bedre kjent med dere fra Telemark som er inne på bimmers.no. Det er jo på en måte dere medlemmer som bestemmer aktivitetene i avdelingen. Vi trenger input fra medlemmene når vi skal planlegge en sesong med treff og aktiviteter. Ser også behovet for å kunne spørre medlemmer om hjelp til å avvikle treff og lign, ikke masse styr men enkle ting og tang. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26799744

sykt billige de nye fiesta bilene, nesten så jeg vurdere å handle en til kåna. har vært å kikka på en swift var fornøyd med den egentlig men koster jo litt mer

Er vell en sånn bil en "burde" kjøpt med tanke på hva man får for prisen... Er ikke strie BMW'n du får for denne prisen...? :roll:

får en grei e30 :lol:

fin kone bil, billig i drift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært flott det.

Er bare til å lage en ny BMW CCN Telemark tråd det :P

Har du/dere noen planer om når neste treff blir? :)

Planleggingen er i gang, og terminliste blir lagt ut både på bmwccn.no og bimmers.no

Veldig viktig at dere medlemmer kommer på årsmøtet 25.02.2011, SMS med info skal være sendt ut til medlemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26799744

sykt billige de nye fiesta bilene, nesten så jeg vurdere å handle en til kåna. har vært å kikka på en swift var fornøyd med den egentlig men koster jo litt mer

Er vell en sånn bil en "burde" kjøpt med tanke på hva man får for prisen... Er ikke strie BMW'n du får for denne prisen...? :roll:

får en grei e30 :lol:

fin kone bil, billig i drift

Fiat Panda 100hp? Utenlandsk presse ser ut til å digge kjøreegenskapene, også får man jo det praktiske med som forventes av en italiensk småbil med gjennomsnittelig europeisk kvalitet... Syns de er tøffe hvertfall :)

Men de brukte er kanskje kjørt hardere enn den gjennsomsnittelige Fiestaen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26799744

sykt billige de nye fiesta bilene, nesten så jeg vurdere å handle en til kåna. har vært å kikka på en swift var fornøyd med den egentlig men koster jo litt mer

De nye Fiestaene er sammen med VW Polo og Audi A1 ett tegn på at småbiler behøver ikke være nitriste som de fra Japan eller billige plastbaljer som de fra Frankrike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...