Thewiz Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Ja, har sett litt på dem før. Virker som man får mye for pengene med varebiler av denne typen. Hva med denne 2,0 SDI motoren? Ser den har relativt lite gamp i forhold til 1,9 TDI. Går vel som ei bøtte med møkk den 2,0 litern.
spruddel Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Er jo stein umulig å finne en fin E46 stasjonsvog som oppfyller mine krav. Æsj .. Tja, holdt på litt jeg, fant en Hva er kravene da? Har ikke så ille krav som meg håper jeg? Vel, krav er egentlig en annen farge enn 95% av alle E46 i Norge. Som er Sort, grå eller sølv. Det skal jeg IKKE ha. Vil helst ha en rød, blå, grønn (Som din ) eller en annen farge. Anthrasit grå går ann. Mørk grå altså. Dem kan bli fine. Men ikke SØLV-grå ish. Disse tingene under er ikke et MUST, men veldig positivt. Skinn Navi M-tech pakke Firehjulstrekk Må ha: Diesel med automatkasse. Evt. 325Xiat. Det går ann og. OK pris. Lav km. Er vel egentlig flere ting som spiller inn og. Utstyr osv, men det kommer jeg ikke på i farta. Men jeg ser den rette når jeg ser den. Det er det ingen tvil om. Nå får jeg vel bare begynne å lete! Ikke lett å finne nei, men kan sikkert holde litt utkikk jeg også, pleier å følge litt med på det markedet der. Jeg skulle ha mindre enn 100.000 km, 16:9 navi, facelift, m-tech 2, det fine rattet, manuell, cruisecontrol, varmeseter, helst takluke og helst noe annet enn vanlig stoffinteriør. Tror jeg traff godt til slutt
spruddel Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Er jo stein umulig å finne en fin E46 stasjonsvog som oppfyller mine krav. Æsj .. Tja, holdt på litt jeg, fant en Hva er kravene da? Har ikke så ille krav som meg håper jeg? Vel, krav er egentlig en annen farge enn 95% av alle E46 i Norge. Som er Sort, grå eller sølv. Det skal jeg IKKE ha. Vil helst ha en rød, blå, grønn (Som din ) eller en annen farge. Anthrasit grå går ann. Mørk grå altså. Dem kan bli fine. Men ikke SØLV-grå ish. Disse tingene under er ikke et MUST, men veldig positivt. Skinn Navi M-tech pakke Firehjulstrekk Må ha: Diesel med automatkasse. Evt. 325Xiat. Det går ann og. OK pris. Lav km. Er vel egentlig flere ting som spiller inn og. Utstyr osv, men det kommer jeg ikke på i farta. Men jeg ser den rette når jeg ser den. Det er det ingen tvil om. Nå får jeg vel bare begynne å lete! Ikke lett å finne nei, men kan sikkert holde litt utkikk jeg også, pleier å følge litt med på det markedet der. Jeg skulle ha mindre enn 100.000 km, 16:9 navi, facelift, m-tech 2, det fine rattet, manuell, cruisecontrol, varmeseter, helst takluke og helst noe annet enn vanlig stoffinteriør. Tror jeg traff godt til slutt
StianA Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Hmmm flere enn meg som ikke har motatt skattepenger? jeg er ikke selvstendig næringsdrivende så jeg skulle jo ha fått de nå?
wicky124 Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 jeg fikk skattepenga. jeg har brukt opp skattepenga.
Tzunami Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Jeg har også fått dem! brukt dem opp med een gang! var hele 226,- pluss 2,- i renter xD
VegarVS Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 jeg har brukt opp litt av de, men neste uke kommer en faktura på 11 400,- da ryker mye av dem ;P
Jordfræsar Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Hmmm flere enn meg som ikke har motatt skattepenger?jeg er ikke selvstendig næringsdrivende så jeg skulle jo ha fått de nå? Nei, er ikke noe automatikk på det dessverre. Men det kommer fortløpende!
M|Fjeld Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Hmmm flere enn meg som ikke har motatt skattepenger?jeg er ikke selvstendig næringsdrivende så jeg skulle jo ha fått de nå? Jeg har heller ikke fått skattepenga mine NEDTUR!!!
wicky124 Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Apropo kjedsomhet.. Fortært to skiver med reker og majones..en cola..en pakke potetgull og en krokanrull...Dette FØR jeg har hatt lunch.. yeeeey til sommerrush...
Fredrik Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Ja, har sett litt på dem før. Virker som man får mye for pengene med varebiler av denne typen. Hva med denne 2,0 SDI motoren? Ser den har relativt lite gamp i forhold til 1,9 TDI. Går vel som ei bøtte med møkk den 2,0 litern. VW´s SDI motor er en sugediesel... altså ingen turbo og ingen intercooler (i motsetning til turbodiesel). Dagens 2,0 SDI motor er imidlertid en moderne konstruksjon som går bedre enn man skulle tro. Den er imidlertid designet til å være mest mulig driftsøkonomisk jmf. pendling mellom de store byene i Tyskland. Lavt forbruk i moderate hastigheter samt et minimalt behov for vedlikehold er viktigst i dette markedet.
T. Thøgersen Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Har hatt en Caddy SDI 2.0, og kan bekrefte at det ikke er noen rakett, men det holder til vanligdags bruk. Kjører du derimot ofte med tunge lass, blir den nok i snaueste laget. Men som vanlig "bruksbil" holder det. Jeg kjørte på under 0,6 på bykjøring med den, vil tro det er ganske rimelig.
Anbefalte innlegg