Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her..

Jeg kjøpte noe bilpleie ifra Parts & Retards 25juni, penger er blitt overført til dem, men pakken har ikke blitt sendt da de mangler ett av produktene i pakken.

Er det mulig å få refundert pengene? Fant nemlig ut at det hadde vært billigere å kjøpe fra utlandet..

Skrevet

På vei hjem fra tannlegen. Trukket ut to tenner. Blør som en helt og skjønner ikke helt om jeg blir kvælt av min egen blod eller om det bare er bedøvelsen som gir meg brekningsrefleks... Haha

Skrevet
Trenger litt hjelp her..

Jeg kjøpte noe bilpleie ifra Parts & Retards 25juni, penger er blitt overført til dem, men pakken har ikke blitt sendt da de mangler ett av produktene i pakken.

Er det mulig å få refundert pengene? Fant nemlig ut at det hadde vært billigere å kjøpe fra utlandet..

Dette skal absolutt være mulig. Ring med dem og hør?

Skrevet
Kjør trygt hjem iallefall.. :P

Tok t-bane :) Jævla Ruter, 54 kr. for å ta t-banen to ganger...

Bra jeg ikke smilte til noen på t-banen med blodige tenner og lepper :lol::D

Skrevet
Trenger litt hjelp her..

ja , du har full angrerett ved kjøp av nettbutikk innen 14 dager, har varene ikke kommet selvom de 14 dagene har gått, har du fremdeles din rett til å heve kjøpet. så du kan ringe og avbestille og be tilbakebetaling av pengene :)

Skrevet
Apropo kjedsomhet.. Fortært to skiver med reker og majones..en cola..en pakke potetgull og en krokanrull...Dette FØR jeg har hatt lunch.. yeeeey til sommerrush... :roll:

hahahaha JELLY!!! må på kiwi og kjøpe snacks ass :P

Skrevet

Kult. Fikk lønn idag. Første lønn i ny jobb, og dem klarer å trekke dobbelt av hva jeg skal trekke i skatt, så da fikk jeg jo mye mindre utbetalt. Ordner seg vel til Mandagen :)

Skrevet
Hmmm flere enn meg som ikke har motatt skattepenger?

jeg er ikke selvstendig næringsdrivende så jeg skulle jo ha fått de nå?

Hmm, trodde alle skulle få dem den 25 jeg :? Jeg fikk i allfall mine, og ga de videre til banken som jeg skylder penger for 325en :wink: Er så deilig å betale ned gjeld og snart er 325en BARE min :D

Prøvepakket litt til turen i bilen her i går, fy for et lite bagasjerom E90 har. Får jo ikke plass til to store kofforter en gang #-o

Skrevet
om det først har blitt trukket skatt så kan dem ikke gjøre om på det dessverre...

De skulle finne en løsning så de. Hvordan, det aner jeg ikke skal hvertfall ha 5k til av de :P

Skrevet
Har hatt en Caddy SDI 2.0, og kan bekrefte at det ikke er noen rakett, men det holder til vanligdags bruk. Kjører du derimot ofte med tunge lass, blir den nok i snaueste laget. Men som vanlig "bruksbil" holder det.

Jeg kjørte på under 0,6 på bykjøring med den, vil tro det er ganske rimelig.

Jeg ser TDI ligger endel høyere i pris enn SDI, og jeg skal kun bruke den fram og tilbake på jobb, skal jo ikke være noe racer. Kanskje jeg skal gå for SDI. Sist jeg sjekket på finn får man en 2006 mod SDI med +/- 130 000km på telleren til 60k. Det syns jeg ikke er en dum pris. God plass i disse Caddyene også.

Noen som vet om man får motorsykkel baki der? Tenker da på Yamaha R6.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...