Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Interesse for klokker selv :D .. men denne klokken likte jeg ikke i det hele tatt. Indeksmarkeringen blir for lite orginal og kassen alt for rund i formen. Bakboetten ser ut til å ha en kremaktig hvitfarge. Skulle også vært runde justeringshjul/knapper på siden av kassen.

[ Bilde ]

Mitt nyeste innkjøp. En Seiko SKX009K-P

[ Bilde ]

Denne er vel den jeg bruker mest i det daglige. En Triwa Nevil Tarnsjö brown

fin og clean den der! =D hva er str og vekt og pris på en slik en =)?

Skrevet

Seikoen?

Er vel egentlig en klokke som er laget på inspirajon fra rolex pepsi.

gmtsh2.jpg

Men seikoen koster vel en brøkdel av prisen :lol:

http://chronograph.com/store/mli_viewIt ... oduct=2210

Her er den hos chronograph.com som er en seriøs side med stort utvalg. Tror ikke du klarer å få den noen rimeligere på nett eller hos en urmaker.

Veier rundt 100 gram.

Viss du tenker på triwaen er den kjøpt lokalt til rundt 1800,- kroner.

http://triwa.com/en/?gclid=CPfc8df1-7ACFawtmAodtQMOOA

Skrevet

Da var den Ferrari 348 GTS "Stuck In U.A.E." solgt... :'( Fikk mer enn jeg betalte for den, men uten papirarbeid i orden gadd hverken lokale arabiske myndigheter, franske myndigheter (der bilen var fra opprinnelig) og hvertfall ikke norske myndigheter hjelpe på noen som helst måte...

Men, positive er at jeg da kommer ett steg nærmere realistiske drømmebilen E36 M3 med norske skilter til neste sesong! Satser på det i stedet....

Skrevet
Hva er standard dekk dim på 7" felg?

Hvis det gjelder E39en du har i signaturen er standard 225/55-16 :wink:

Skrevet
Da var den Ferrari 348 GTS "Stuck In U.A.E." solgt... :'( Fikk mer enn jeg betalte for den, men uten papirarbeid i orden gadd hverken lokale arabiske myndigheter, franske myndigheter (der bilen var fra opprinnelig) og hvertfall ikke norske myndigheter hjelpe på noen som helst måte...

Men, positive er at jeg da kommer ett steg nærmere realistiske drømmebilen E36 M3 med norske skilter til neste sesong! Satser på det i stedet....

tenkte faktisk på den her om dagen.. like greit at den blei solgt.. hadde vel aldri fått no skilt på den med all papirkaosrotet som kreves her til fjells...

Skrevet

tenkte faktisk på den her om dagen.. like greit at den blei solgt.. hadde vel aldri fått no skilt på den med all papirkaosrotet som kreves her til fjells...

Fikk vite fra Ferrari Frankrike at "skadene" (oppussingen) ble estimert til 30.000 Euro inkl. arbeid. Det ville gitt en sum på ca. 450.000 kr. for en slik bil på skilter, og etter å ha fulgt litt med på 348 markedet så er det jo det de normale 348ene med full historikk (mer km. stand, eldre modeller, men likevel) koster.

Jaja, ble servert en mulighet, det gikk ikke, er ikke noe mer å gjøre med den saken. Sitter igjen med gevinst på 25.000 kr. så det er ikke så gærnt :) Ett steg nærmere hissig BMW...!

Skrevet

Hvorfor bruker de 7 serier som getaway car i bankran i hollywood filmer? Jeg mener da tvert at min E39 touring einer seg mye bedre til bankran. Masse bagasje plass, og man trenger ikke å ta opp hele bakluka hvis polisen skyter etter deg. Kunn vindu bak. Kan også slå ned bak seter hvis man har ranet for mye penger... Eller e61 m5 for den sagt skyld da. Har ikke bankranere barn? Er SÅ mye mer praktisk med en touring.

Som en små barn pappa må jeg si at du får MYE penger baki E39 mtp barnevogn størrelse og ennå så har vi god plass. Så løp å stjel.

Hilsen småbarnspappa

Til bankranere i Hollywood filmer

Hehe

Skrevet
Hvorfor bruker de 7 serier som getaway car i bankran i hollywood filmer? Jeg mener da tvert at min E39 touring einer seg mye bedre til bankran. Masse bagasje plass, og man trenger ikke å ta opp hele bakluka hvis polisen skyter etter deg. Kunn vindu bak. Kan også slå ned bak seter hvis man har ranet for mye penger... Eller e61 m5 for den sagt skyld da. Har ikke bankranere barn? Er SÅ mye mer praktisk med en touring.

Som en små barn pappa må jeg si at du får MYE penger baki E39 mtp barnevogn størrelse og ennå så har vi god plass. Så løp å stjel.

Hilsen småbarnspappa

Hehe

Haha, hvilken film har du sett? :P

Skrevet

Er vel lite som slår en Cayenne S som bankranerbil? Noe sånt hadde jeg tenkt på med en gang :P Evt. en Cayenne diesel så rekker du Mexico-grensa også, lolz :P

Skrevet

Hilsen småbarnspappa

Hehe

Haha, hvilken film har du sett? :P

Showtime. Noe gammal. Hadde tatt den opp på dekoderen.

Er vel lite som slår en Cayenne S som bankranerbil? Noe sånt hadde jeg tenkt på med en gang :P Evt. en Cayenne diesel så rekker du Mexico-grensa også, lolz :P

Stor og tung da... Da har q7 v12 høyre toppfart ell?

Ville forsatt ha hatt touring jeg da ;)

Skrevet

Haha, Q7 og Cayenne kan ikke sammenlignes engang! Blir som å sammenligne en vanlig 5-serie med M5 Touring!

Toppfart hjelper vel ikke en dritt, men regner med at Cayenne S har nok V8-muskel og kjøreegenskaper til å riste av seg det meste som politiet besitter...

Turbo-Cayenne vil jo være raskere, men tømmer nok tanken dobbelt så raskt :D

Eller, enda verre... RS4 B7 - den har bankraner skrevet på panna :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...