Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har noen her Nokia N8? :) En i familien ringer mye og NetCom ringte og spurte om han ville ha telefonen til 1 kr., og han igjen spurte meg siden jeg kunne trengt en slik telefon med stor skjerm i bedriften :)

Fikk avslag fra Mazda i dag btw., kom visst en smarting inn med lang erfaring og da var jo saken grei (grrr den erfaringa, azzå!!). Været er fint, masse støtte fra venner og ting ordner seg økonomisk etterhvert, så jeg tar det med et smil og prøver å være positiv! :) Har jo en fin back-up plan så nå er det bedriften for alle penga! Får jobbe med det hver dag nå sånn at lansering kan skje 1. mai :)

Jeg har en Nokia N8, jeg er veldig fornøyd med min og har hatt den i litt over 7 mnd, har hatt flere Nokia av den dyre typen og aldri vært 100% fornøyd, den siste var en N97 mini og den gikk under jekkstanga i fullt sinne, men N8 er en helt super telefon med megabra kamera på 12 megapixler, min har funger feilfritt og denne er jeg meget fornøyd med :applause:

Skrevet
Veilendene på Arc er vel 4400,-

Syns absolutt ikke det er ille. Min samsung kostet 6500,- om jeg skulle kjøpt den uten abbo :P Pixon 12

Den har absolutt ikke Android...... Android er geniaaaalt. Det er det eneste jeg savner ved Htc`n jeg hadde. Kunne virkelig tenke meg en Arc

Ser at N8 selges til 3500 på prisguide.no, tro om de kan gi en Arc til 1000-1500 kr. kontant? Det hadde vært nydelig. Ja, Android er bra - blir stadig bedre og nærmer seg Apple med stormskritt :)

Edit: Arc koster 4300 (via prisguide.no)

Har noen her Nokia N8? :) En i familien ringer mye og NetCom ringte og spurte om han ville ha telefonen til 1 kr., og han igjen spurte meg siden jeg kunne trengt en slik telefon med stor skjerm i bedriften :)

Fikk avslag fra Mazda i dag btw., kom visst en smarting inn med lang erfaring og da var jo saken grei (grrr den erfaringa, azzå!!). Været er fint, masse støtte fra venner og ting ordner seg økonomisk etterhvert, så jeg tar det med et smil og prøver å være positiv! :) Har jo en fin back-up plan så nå er det bedriften for alle penga! Får jobbe med det hver dag nå sånn at lansering kan skje 1. mai :)

Jeg har en Nokia N8, jeg er veldig fornøyd med min og har hatt den i litt over 7 mnd, har hatt flere Nokia av den dyre typen og aldri vært 100% fornøyd, den siste var en N97 mini og den gikk under jekkstanga i fullt sinne, men N8 er en helt super telefon med megabra kamera på 12 megapixler, min har funger feilfritt og denne er jeg meget fornøyd med :applause:

Okey, godt å høre! Har en Nokia X3-02 her nå, syns den var litt mongo i grunn. Men N8en skal ha nyeste versjon av Symbian som er mer skreddersydd for touchtelefoner enn de forrige generasjonene er :)

Hørt at kameraet er bra og batteritiden er bra, det er muligens det viktigste :) Kalender er også viktig men fungerer bra nok på alle telefoner.

Hvordan fungerer Facebook/Twitter da? Det er også litt viktig...

Skrevet
Skal ned på befaring i gamleleiligheten med utleier nå om en times tid. Skal se over for å få igjen depositum. Noen som vet hvor lang tid det bruker å gå før depositumet er inne på konto? Har jeg noen krav? Har ingen aning hvordan dette fungerer.

Depositumet skal i utgangspunktet allerede være på konto. Din konto. Det eneste som skiller den fra en hvilken som helst konto, er at den må disponeres av to personer samtidig (deg selv og utleier). Hvis du innbetalte depositumet til utleier uten at dere opprettet konto sammen, da har du i grunn gitt fra deg en viktig kort.

Har opprettet depositumkonto i banken.

Skrevet

Jeg kjørte Oslo-Trondheim via Rv3 forrige helg, og var tørt og fint føre der, men meldte om glatte veier over Dovre..

Uten tvil kjørt Rv3, samtidig som du sparer en god halvtime på det som jordfræsern var inne på.

Skrevet

@noekult. Har en IPhone 4 privat og Nokia N8 som jobbtlf. Synes N8 er mere tungvint å bruke. Alt for mange undermenyer og bla i for å kommet til det en skal ha Den er også treig til å respondere. Kameraet tar greie bilder, men det er noe i menyen som trekker ned. F.eks hvis jeg tar bilde uten blitz, så endrer jeg til markrozoom, da går blitz automatisk på igjen. Facebook på N8 er tragisk i forhold til IPhone. Alt i alt er jeg ikke så fornøyd med N8, men for all del, den er nok bedre enn mange andre tlf på markedet. Den skal ha pluss for å virke solid i chassi.

Skrevet

Du skifta felger på den og, ser jeg :)! Kan du sende meg regnr på den på PM? Har glemt det, skjønner du :lol:

Skrevet

Vel... Én gang Android, aldri mer Android, sier nå jeg. Har HTC Legend nå, og jeg skal aldri ha HTC kombinert med Android igjen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...