Jokkke Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Men for faaaan da.. Har farlig lyst på E32 for tiden, og med litt motor også.. Kan registreres på alternativ beregning. Da enden opp på ca markedsverdi i norge. Leste om en som gjorde det på en alta gtv v6. Han sparte ca 60.000,-. Eneste problemet er at du må betale den normale avgiften først, så kan du søke om alt. beregning. Og har du først søkt om det, så må du gå for det. Spiller ingen rolle om det er mer eller mindre. Ble vanskelig dette her. Sitter på mobilen, kan finne en link når jeg kommer hjem. Årh stemmer det, glemte helt av det.. Hmm kjipt.. Får heller se på 730i da..
noekult Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Så min fantastiske SE Arc bestemte seg for å slå av alle apps jeg prøve å åpner. Alpina den av og på, hadde ikke dritten satt alt til fabrikkinnstilling... Appsene som ble igjen er de går jeg hadde på telefonen internminne. Alt som var på SD kortet er sletta... Heldigvis tar jeg backup av alt på søndag!!! Faens driiiit. Bare å bestille S3 nå! FAEN ass...
Clerion Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Akkurat ferdig med ferien for denne gang og tilbake på jobb, like greit når man ser ut vinduet. Emigrerer til Sahara snart...... Bare å krysse av dager på kalendern mot ferie uke 34 nå. Tyrkia, here i come!
StianA Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Akkurat ferdig med ferien for denne gang og tilbake på jobb, like greit når man ser ut vinduet.Emigrerer til Sahara snart...... Bare å krysse av dager på kalendern mot ferie uke 34 nå. Tyrkia, here i come! Stykt vær ute? er 25 grader i solveggen allerede her Noen fordeler må man jo ha når man bor på sørlandet
evi Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Sikkert noen her som jobber med IT..? Noen som har ett forslag til program jeg kan bruke for å overvåke lokalnettverket? På den måten at jeg ser hvilken enhet som bruker internett der og da. Jeg vil vite hvem som forårsaker at nettet "spiker" så jævlig
Tzunami Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Har forresten bestilt noe deler til bmw'n, og ordrestatus har "ByD released" noen som vet hva det betyr? :s
wicky124 Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Har forresten bestilt noe deler til bmw'n, og ordrestatus har "ByD released" noen som vet hva det betyr? :s Barley Yellow Dwarf released... De har frisatt en liten person med gulsot takket være ditt bidrag! Stolt av deg!
Tzunami Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Haha xD fikk opp noe sånt når jeg googlet det xD føler meg ganske snill ja! XD
Clerion Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Akkurat ferdig med ferien for denne gang og tilbake på jobb, like greit når man ser ut vinduet.Emigrerer til Sahara snart...... Bare å krysse av dager på kalendern mot ferie uke 34 nå. Tyrkia, here i come! Stykt vær ute? er 25 grader i solveggen allerede her Noen fordeler må man jo ha når man bor på sørlandet Gris Her regner det i 25 grader vinkel i 16 grader skygge.
scoot Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Sikkert noen her som jobber med IT..?Noen som har ett forslag til program jeg kan bruke for å overvåke lokalnettverket? På den måten at jeg ser hvilken enhet som bruker internett der og da. Jeg vil vite hvem som forårsaker at nettet "spiker" så jævlig Kjør opp en gammel PC med linux "router" program. Der kan du overvåke alt som skjer, husker ikke helt hva programmet heter i farta. Men det du egentlig gjør er å bytte ut routeren i lokalnettverket til en liten server. Du kjører altså serveren som router, der kan du overvåke hvilke adresser som foretar seg hva. Kan vel i teorien overvåke det meste.
evi Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Jaa, vet det er mulig. Har en ubuntu cd liggende en stand, men blir så mye styr da gitt. Mener at det skal finnes programmer som gjør du kan sjekke dette fra alle pc'r på nettverket. Eventuelt sniffer da, men det er jo styr det også.
M|Fjeld Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 I nisselandet Norge skulle ikke det forundre meg Jokke. I Norge har 2012modell Audi A6 3.0tdi quattro avant en startpris på 949.000 og noe, i Sverige koster den rett over 450
scoot Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Jaa, vet det er mulig. Har en ubuntu cd liggende en stand, men blir så mye styr da gitt. Mener at det skal finnes programmer som gjør du kan sjekke dette fra alle pc'r på nettverket.Eventuelt sniffer da, men det er jo styr det også. Prøv backtrack hvis du skal sniffe
Anbefalte innlegg