Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noekult: hjelper vel lite med S3. Samme androidhelvette :)

Fikk endelig min iPhone 4s et par uker tilbake. Deilig å være ferdig med det buggy hakkete androidopplegget.

Skrevet
":2j5qaqv4]Noekult: hjelper vel lite med S3. Samme androidhelvette :)

Fikk endelig min iPhone 4s et par uker tilbake. Deilig å være ferdig med det buggy hakkete androidopplegget.

Kunne igrunn tenkt meg en android samsung som neste telefon, siden iphonen min begynner å trekke på åra og helsa skranter. Men hver gang jeg prøver en slik og bare drar litt rundt i menyene, reagerer jeg på hvor hakkete det er. Og den avgjørende faktoren for meg med telefoner nå til dags må være å gi en flytende og bra brukeropplevelse, alt av features er jo til stede enten man går for iphone, samsung eller nokia uansett.

Skrevet
":1ld1lrrq]Noekult: hjelper vel lite med S3. Samme androidhelvette :)

Pfft... Går ikke tilbake til iPhone. Er kjent med iOS (via iPod Touch). Kjøpte 4S av kompis, men leverte tilbake. Ble frustrert av nærmest ingen valgmuligheter, kan jo ikke fjerne alle uønskede apps fra snarveismenyen engang.

Skal blåse i Sony, HTC, LG osv. i denne omgang, og bare kjøpe Android-flaggskipet (selv om S3 er jævlig stygg og jeg foretrekker fine mobiltelefoner). Min Galaxy Note har vært eksemplarisk hittil, hvertfall, og jeg skal derfor gå for at Samsung i det minste har peiling på hva de driver med på Android-telefoner...

Hvis den S3en ikke holder mål, skal jeg begynne å gå med kamera, videokamera, navigasjonsenhet, laptop og en gammal Nokia i som virker hver gang i stedet! Alt det der i bukselommene, så klart.

Siste ting; Bare vent til din iPhone blir litt gammel og, den skal ikke vare evig og jeg har hørt nok av venner klage på at dems iPhone har begynt å oppføre seg mongo...

flonoen: De siste telefonene fra Android har ingen verdens problem med flyt :)

Skrevet
Reiser på jobb i mårra jeg... Buuuuuhuuu... En hel måned til jeg skal til Tyrkia :(!

Du skal hvertfall ut og reise.

Hilsen stuck in Norwæi.

Skrevet
":2vppq7j5]Noekult: hjelper vel lite med S3. Samme androidhelvette :)

Kan avkrefte den der. Gikk fra iPhone 4 til Galaxy S3 i helga. Herregud for en forskjell. iPhone må komme med en ny utgave snart, for nå drar Samsung kraftig i fra.

Jeg har vært tro mot min iPhone 4 i 2 år, vært VELDIG fornøyd. Men fy fader Galaxy'n er rask i forhold, og skjermen er ubeskrivelig mye bedre - for ikke å nevne kamerafunksjonen.

Skrevet
Reiser på jobb i mårra jeg... Buuuuuhuuu... En hel måned til jeg skal til Tyrkia :(!

Hilsen stuck in Norwæi.

Om en stund ja! Først skal jeg til Oslo, i mårra! :lol:

Skrevet

Hilsen stuck in Norwæi.

Hehe. Velkommen til regn og veiarbeid... Oslo er ganske tragisk når været er kjipt :P

Skrevet

Hilsen stuck in Norwæi.

Det er ikke plass til deg i Oslo.

Skrevet
":t5k18c1m]Noekult: hjelper vel lite med S3. Samme androidhelvette :)

Kan avkrefte den der. Gikk fra iPhone 4 til Galaxy S3 i helga. Herregud for en forskjell. iPhone må komme med en ny utgave snart, for nå drar Samsung kraftig i fra.

Jeg har vært tro mot min iPhone 4 i 2 år, vært VELDIG fornøyd. Men fy fader Galaxy'n er rask i forhold, og skjermen er ubeskrivelig mye bedre - for ikke å nevne kamerafunksjonen.

Alle som har Iphone som bruker samsungen min blir overrasket over klarheten i skjermen faktisk...Så skjønner ikke folk som sier at android/samsung er dårligere enn apple...Men igjen.. denne krigen tar vel aldri slutt...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...