Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde vært flott det.

Er bare til å lage en ny BMW CCN Telemark tråd det :P

Har du/dere noen planer om når neste treff blir? :)

Planleggingen er i gang, og terminliste blir lagt ut både på bmwccn.no og bimmers.no

Veldig viktig at dere medlemmer kommer på årsmøtet 25.02.2011, SMS med info skal være sendt ut til medlemmene.

Flott :)

Ja, fikk melding i forrje uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmwcc har jo hatt folk til å jobbe med ett nytt forum så lenge jeg har vært her på bimmers ihvertfall, sikkert lenger. Slik jeg har forstått det så er det blitt brukt en god slump med kroner på det også... Resultater uteblir dessverre, men det blir vel bra når det endag kommer...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3q31njp1]Ang biler i "Fieasta-klassen" så har vel Swift fått masse bra omtale, selv fra Top Gear og Fifth Gear. Mener Swift er favoritten til Tiff Needell blandt småbilene.

Swift Sport ja ;)

Hehe, ja det kan jo stemme :) Men en vanlig Swift kan jo ikke være helt umulig den heller da, mot en vanlig fiesta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2vfj5efo]
":2vfj5efo]Ang biler i "Fieasta-klassen" så har vel Swift fått masse bra omtale, selv fra Top Gear og Fifth Gear. Mener Swift er favoritten til Tiff Needell blandt småbilene.

Swift Sport ja ;)

Hehe, ja det kan jo stemme :) Men en vanlig Swift kan jo ikke være helt umulig den heller da, mot en vanlig fiesta?

somsakt så var jeg å prøvde en swift hos en forhandler! også prøvde den nye fiesta'n.

usikker på hva jeg skal velge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...