///FredriK.S Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Hadde vært flott det.Er bare til å lage en ny BMW CCN Telemark tråd det Har du/dere noen planer om når neste treff blir? Planleggingen er i gang, og terminliste blir lagt ut både på bmwccn.no og bimmers.no Veldig viktig at dere medlemmer kommer på årsmøtet 25.02.2011, SMS med info skal være sendt ut til medlemmene. Flott Ja, fikk melding i forrje uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 hva er greia med at forumet på BMWccn er så ufattlig dårlig ? den har jo vært slik så lenge jeg kan huske ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Skjønner ikke en dritt av forumet på bmwccn. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Helt ubrukelig. tar ikke mer en 5-6 timer, så har man et slikt forum som bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Bmwcc har jo hatt folk til å jobbe med ett nytt forum så lenge jeg har vært her på bimmers ihvertfall, sikkert lenger. Slik jeg har forstått det så er det blitt brukt en god slump med kroner på det også... Resultater uteblir dessverre, men det blir vel bra når det endag kommer...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Stemmer har hørt om det før! jaja de må jo bare styre, det er grunnen til at jeg ikke bruker det forumet! det er jo helt umulig å finne fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ang biler i "Fieasta-klassen" så har vel Swift fått masse bra omtale, selv fra Top Gear og Fifth Gear. Mener Swift er favoritten til Tiff Needell blandt småbilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 ":t5q1owkz]Ang biler i "Fieasta-klassen" så har vel Swift fått masse bra omtale, selv fra Top Gear og Fifth Gear. Mener Swift er favoritten til Tiff Needell blandt småbilene. Swift Sport ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Noen som ser denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 skiltet som er opp ned tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 ":3q31njp1]Ang biler i "Fieasta-klassen" så har vel Swift fått masse bra omtale, selv fra Top Gear og Fifth Gear. Mener Swift er favoritten til Tiff Needell blandt småbilene. Swift Sport ja Hehe, ja det kan jo stemme Men en vanlig Swift kan jo ikke være helt umulig den heller da, mot en vanlig fiesta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 ":3rpk9s41]Ang biler i "Fieasta-klassen" så har vel Swift fått masse bra omtale, selv fra Top Gear og Fifth Gear. Mener Swift er favoritten til Tiff Needell blandt småbilene. Toyota Urban Cruiser sier jeg bare Æsj... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Har en 02 på vei i posten. Med custom krysseikfelge r, skala 1:18! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 ":2vfj5efo] ":2vfj5efo]Ang biler i "Fieasta-klassen" så har vel Swift fått masse bra omtale, selv fra Top Gear og Fifth Gear. Mener Swift er favoritten til Tiff Needell blandt småbilene. Swift Sport ja Hehe, ja det kan jo stemme Men en vanlig Swift kan jo ikke være helt umulig den heller da, mot en vanlig fiesta? somsakt så var jeg å prøvde en swift hos en forhandler! også prøvde den nye fiesta'n. usikker på hva jeg skal velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Hva med Citröen DS3? http://www.citroen.no/home/#/citroen-ds3/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg