316 Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Trenger tips til dieseltralle! Kjører 70km hver dag og når bensinen koster 14,98 litern blir det mye penger. Volvo 240 D!
scoot Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Trenger tips til dieseltralle! Kjører 70km hver dag og når bensinen koster 14,98 litern blir det mye penger. Billig? En gammal golf to diesel.
Thewiz Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Trenger tips til dieseltralle! Kjører 70km hver dag og når bensinen koster 14,98 litern blir det mye penger. Volvo 240 D! Hehe Trenger tips til dieseltralle! Kjører 70km hver dag og når bensinen koster 14,98 litern blir det mye penger. Billig? En gammal golf to diesel. Tja, ser for meg et budsjett på 20k. Golf er jeg ikke spesielt glad i.
Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Sitter "endelig" på jobben nå, og det verker i hele kroppen! kjørte dirtbike i 3-4 timer i går, og gikk baklengs på rævva så det sang! slått meg over alt, og klarer nesten ingenting xD men fy faen som det var verdt det!! det er noe av de mest velbrukte pengene jeg noengang har kasta bort! var så full av gjørme og drit og sår og kuler over alt, men det går heeelt fint til og med at jeg gikk bensintom midt inne i skauen var ikke noe problem! LENGE LEVE DIRTBIKE'N MIN! <3
VegarVS Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Sitter "endelig" på jobben nå, og det verker i hele kroppen! kjørte dirtbike i 3-4 timer i går, og gikk baklengs på rævva så det sang! slått meg over alt, og klarer nesten ingenting xD men fy faen som det var verdt det!! det er noe av de mest velbrukte pengene jeg noengang har kasta bort! var så full av gjørme og drit og sår og kuler over alt, men det går heeelt fint til og med at jeg gikk bensintom midt inne i skauen var ikke noe problem! LENGE LEVE DIRTBIKE'N MIN! <3 nå fikk jeg enda mere lyst på sjøl
Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Du kommer seriøst ikke til å angre! jeg kan ikke tenke på annet enn hvor gøy jeg hadde det i går! xD selv om jeg omtrent ikke klarer å sitte på en stol, fordi jeg knuste halebeinet og korsryggen xD
scoot Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Trenger tips til dieseltralle! Kjører 70km hver dag og når bensinen koster 14,98 litern blir det mye penger. Billig? En gammal golf to diesel. Tja, ser for meg et budsjett på 20k. Golf er jeg ikke spesielt glad i. Golf er ingen glad i, men den går forbanna billig. Jeg har samme budsjett som deg - og leter etter akkuratt det samme. Kjører faktisk nesten like langt hver dag og. Si i fra hvis du kommer over noe aktuelt a, jeg kunne tenkt meg å spart inn noen tusen i drivstoff i måneden. @ Tzunami - åssen crosser? Angrer som faen på at jeg solgte min RM250 i fjor ass Den savner jeg når det er fint vær og skogen kaller
Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 nå fikk jeg enda mere lyst på sjøl Og tro det eller ei den har plass i Civicen! xD det er såvidt bare, men den kommer inn!
Julianv Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Da ble det plutselig ny bil Henter til helgen Mer info daaaa, kan ikke tease sånn. 2002 E46 325ci Mtech med masse gøyt utstyr
Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 hehe, er jo god plass i civic`n Ja, bare litt lavt undet taket xD må løsne og vippe ned styret litt
scoot Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Lurer på å bare kjøpe meg en gammal dieselmerce jeg ass ( w124 heter de vel ). Holder vel i to år den skulle man tro
scoot Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Hahah, det hadde vært noe ass. Hadde spart inn en dirtbike på et blunk hvis jeg hadde halvert bensinforbruket
Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 dårlig med skilt på de da, men er veeldig drivstoffgjerrige! motorsweden.se
Anbefalte innlegg