Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh.. Hater useriøse selgere. Noe å gjøre vis pris og handel er skriftlig avtalt(mail), men nå skal han plutselig opp 10.000kr i pris? Bare lurer på om jeg har retten på min side.

Skrevet

KJÆRE SUNNMØRINGER!

Noen i nærområdet av Volda som har eller vet om noen som kan ha en gasspedal (selve pedalen i plast) fra e23/e24/e28/e30? Jeg skulle aller helst hatt den i går!

Skrevet
Argh.. Hater useriøse selgere. Noe å gjøre vis pris og handel er skriftlig avtalt(mail), men nå skal han plutselig opp 10.000kr i pris? Bare lurer på om jeg har retten på min side.

Såfremst dere ikke har skrevet noe kontrakt kan vel egentlig selger gjøre akkurat hva han/hun har lyst til.

Skrevet
Fyyy faen asså... Svindlere kan brenne så jævlig... Sliter med den samme saken enda, for de som kjenner til den...

Ble ikke cash i dag heller altså.. :/

Blitt lurt for sånne "småpenger" jeg også, til slutt er løsninga å betale en lokal fyr en tusenlapp for å dra å herpe bilen deres kun for å få gleden av hevn.. :P

Får nok aldri de pengene. En bruker på bimmers var grei og skulle møte han for meg i dag kl 13 for å hente pengene... Ikke så veldig overraskende fikk jeg melding av han at han plutselig ikke kunne i dag siden en kamerat av han hadde havnet på sykehuset i natt. Men å sitte å oppdatere facebook, det kan han gjøre hele dagen. Merker jeg koker innvendig. Jævla råttent dritt...

Skrevet

Veldig blandede følelser når man ser en tidligere dopingtatt syklist som Vinokourov vinne OL-gull... Men man får heller se det positive i det - nemlig at Norge og Kristoff tok bronsemedalje! :) Stor hyllest til Alexander Kristoff, Lars Petter Nordhaug og resten av det norske laget :applause:

Skrevet
25

Tja.. 35 + 10 = ? :wink:

ET 35 + 10mm spacer = ET25. :wink:

ET 35 er når anleggsflata er 35mm fra senterlinja på felgen, ved å legge på en 10mm spacer vil anleggsflata ligge 25mm fra senter.

Edit:

Da gitt at det er en positiv verdi, noe de aller fleste biler bruker :wink:

Skrevet

Hjemme igjen fra Rudskogen. Var veldig vått, men M3ens Michelin Cups hadde lite problemer!! Noe av det gøyeste og kvalmeste jeg har vært med på :D Etter ca. 10 runder orket ikke nakken min mer og jeg måtte takke nei til flere runder :P

MX-5 med turbo neste, uten tvil :D

Skrevet

WTF... Finnes det norske telefonnummer med 9 siffer? Tasta litt feil i sta, og kom til en fyr som sa "Kem e d eg prata med?" og da så jeg at jeg hadde tasta 9 siffer :S!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...