Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg tror egentlig at jeg kunne blitt en ok muslim..

Jeg holder meg unna alt som har med alkohol, røyk, tull, charterferier osv ?! :lol:

Ikke føler jeg at jeg er noe bedre enn alle andre heller, jeg dømmer heller ikke siden jeg faktisk er en skikkelig snåling selv..

Ja, også er jeg rå på å gå _lenge_ uten mat. Ikke at det er veldig synlig men :mrgreen:

Hehehe... valget av avatar er med andre ord ikke helt tilfeldig... :)

Jeg er også en merkelig skrue og jeg har funnet ut at jeg har en hang til å føre en lettere asketisk livsførsel. Jeg liker at ting er enkelt og praktisk. Jeg lar meg ikke så lett imponere av størrelse, rikdom og andre tradisjonelle materielle goder. Less is more passer ofte på hva jeg tiltrekkes av. Er det andre her inne som også synes at god spaghetti (kokt al dente) med litt nykvernet pepper og parmesanost er et skikkelig herremåltid?... :P

Spaghetti bolognese, med en stor beholder med nykvernet parmesanost (der halve beholderen tømmes på en porsjon i løpet av spisinga) er best!

En gang i Spania i byen Salamanca , like ved ''Plaza Major'' så var det en liten sjarmerende italiensk restaurant. Der bestilte jeg Spaghetti Di Napoli, fikk en stor beholder med parmesan der òg, det er den beste Spaghettien jeg har smakt. :)

Skrevet
Pizza er godt .... spesielt med cola dagen derpå.. namnamanmanam

''Frokost-Kebab'' er kanskje det aller beste, jo mer til overs jo bedre. For dere som ikke vet hva frokost kebab er (utenom wicky) så er det når du kjøper kebab om natta og tar med hjem, spiser litt men sovner... Når du da våkner ligger kebaben der, du orker ikke å reise deg opp og brus har du enda, så du spiser kebaben iskald og drikker brusen, det er det BESTE =P~=P~=P~

Skrevet

Her blir det sein Middag med Biff, fløtegratinerte Pottiser å Peppersaus :) skal bli godt !

Skrevet

''Frokost-Kebab'' er kanskje det aller beste, jo mer til overs jo bedre. For dere som ikke vet hva frokost kebab er (utenom wicky) så er det når du kjøper kebab om natta og tar med hjem, spiser litt men sovner... Når du da våkner ligger kebaben der, du orker ikke å reise deg opp og brus har du enda, så du spiser kebaben iskald og drikker brusen, det er det BESTE =P~=P~=P~

Det er så sant det, kald kebab fra gårsdagen er himmelen !

Ellers er det helt okei med en kald dispensercola fra Mcern, og et par doble cheese...

Skrevet

Det er så sant det, kald kebab fra gårsdagen er himmelen !

Ellers er det helt okei med en kald dispensercola fra Mcern, og et par doble cheese...

namnamnamnam :D

Skrevet
Bare sånn helt plutselig begynte ei søt jente skrive til meg.. Made my day :)

Bare å smøre på det : )) hihi.

... forresten, PIC or it didn't happend!

Lurer på om jeg skal legge ut E34'n på finn jeg, klarer ikke bestemme meg om jeg vil bytte bil eller ikke :(

Skrevet
Jeg tror egentlig at jeg kunne blitt en ok muslim..

Jeg holder meg unna alt som har med alkohol, røyk, tull, charterferier osv ?! :lol:

Ikke føler jeg at jeg er noe bedre enn alle andre heller, jeg dømmer heller ikke siden jeg faktisk er en skikkelig snåling selv..

Ja, også er jeg rå på å gå _lenge_ uten mat. Ikke at det er veldig synlig men :mrgreen:

Religion er ikke noe for meg, Det er viktig å ha trua, men det er på en selv og de man er glad i. Noe annet må fysisk bevises, det må altså dukke opp en gud foran meg å fortelle meg at: Hei, jeg finnes. :)

Og om noen vil kverulere på det så gjerne det, er ikke perfekt jeg heller..

Skrevet

Det var godt å spise nå... Ble plutselig i 10x bedre humør :)

Beklager hvis jeg virka amper tidligere, ikke lett å ta seg til fornuft på tom mage og hode!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...