Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
æh, kan det ikke skje noe her på bimmers snart a? har sittet 2 timer og lest igjennom vg, dagbladet, romeriket blad, aftenposten, alt av tråder jeg har "subscribed" sett gjennom etter nye aktielle e39'r på finn, begynner å tom for ideer for hva jeg skal gjøre resten av dagen :P kjedelig å vente på update på bimmers liksom xD

Flott med Norsk sommer, mye å gjøre i regnet? :D

Skrevet

står inne, mens det er sol ute! :/ og nada å gjøre! har nå hatt 1 kunde siden jeg startet kl. 7! :P så da lager man seg tråd på SW istedet :P

Skrevet

Jeg nekter..får putte fyrstikker inni der så den holder seg i spenn...hahaha :P Ja faen som det regna nå..bra jeg husket å lukke takluka på volvoen istad..

Skrevet

Faen i helvette!!!!!! nrukt nesten 2 timer på å finne bilder og skrive tråd på stanceworks på denne drittpcen'n, også har SW logget meg ut så driten klikker og alt forsvinner!!!

Skrevet
æh, kan det ikke skje noe her på bimmers snart a? har sittet 2 timer og lest igjennom vg, dagbladet, romeriket blad, aftenposten, alt av tråder jeg har "subscribed" sett gjennom etter nye aktielle e39'r på finn, begynner å tom for ideer for hva jeg skal gjøre resten av dagen :P kjedelig å vente på update på bimmers liksom xD

Flott med Norsk sommer, mye å gjøre i regnet? :D

Vel, i går gjorde jeg nøyaktig dobbelt så mye som på hele sist uke..

Så kan dere jo lure på om det var ekstremt mye å gjør i går eller latterlig lite sist uke :lol:

Skrevet
Faen i helvette!!!!!! nrukt nesten 2 timer på å finne bilder og skrive tråd på stanceworks på denne drittpcen'n, også har SW logget meg ut så driten klikker og alt forsvinner!!!

ooouch.. !

Skrevet

still going strong skriver i word istedet jeg :P

tenkte jeg skulle kopiere hele før jeg gjorde noe så jeg ikke mista det, men skulle bare preview'e først... møkk!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...