Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjønner godt hva de andre brukerene mener, vær gang jeg går inn i tulletråden. er det bilder av noen porscher.

Hva er egentlig problemet? Er problemet at du ser bilder av Tysklands automobile stolthet som har et emblem med den tidligere delstaten/kongedømmet Württemberg (idag Baden-Württemberg) og delstatshovedstaden Stuttgarts våpenskjold på panseret? Er problemet at Porsche har en mer spennende racinghistorie enn BMW? Er problemet at Porsche rent statusmessig er på et høyere nivå enn BMW? Er problemet at du får vondt i øynene når du ser en Porsche? Er problemet at du ikke har råd til en nyere Porsche? Er problemet at Porsche ikke tilbyr en 911 med dieselmotor? Er problemet at Porsche ikke tilbyr en 911 med 4 dører eller som stasjonsvogn?

Med tanke på alt annet vi skriver i tulletråden som ikke handler om BMW vil jeg påstå at det ikke er mange innlegg som kun handler om Porsche. Nidkjærheten lenge leve... :roll:

Nå synes jeg du rettogslett er litt ekkel..

For meg virker det som at du føler en viss nytelse når du har muligheten til å snakke andre ned i skiten, tenk om hele bimmers bestod av mennesker med den holdninga?

Wiki ehh jeg vet best, overgi deg før jeg rundsnakker dritten utav deg! :lol:

Folk har vel like mye rett til å si at de er lei Porschemaset som du har til å copypaste ca alt wikipedia har å si om Porsche :wink:

Skrevet

La nå de som vil prate om Porsche prate om det :) Er jo tross alt en tulletråd. Og de som ikke liker å lese alle innleggene om Porsche har jo tusenvis av andre tråder å velge og lese i :) Cant we all just get a long :lol:

Skrevet
Porsche er ikke spennende lenger hvertfall, takket være tulletråden :)

Nei skal vel være litt enig i at det er litt oppbrukt nå ja ;)

Skrevet
Hvis dere liker å snakke om Porsche mer enn noe annet. Kan dere ikke bare meldre dere inn på ett porscheforum??? Trenger ikke plage gud og hvermann her inne med det!

Vi diskuterte bl.a Porsche i tulletråden flere år før du begynte å delta i diskusjonene her inne... så det er på et svært tynt grunnlag du uttaler deg synes jeg. Hvis du ikke liker innlegg som handler om Porsche hopper du bare elegant over de innleggene. Værre er dette ikke.

Skrevet
20100308-racing-lada.jpg

Miaow =P~

Skikkelige ræserbiler dette ja, mange av de hadde Fiat Abarth motorer og gikk som svin, man skal ikke skue hunden på hårene ;)

Skrevet
må bare spørre.. hva F gjør du på ett bmw forum når du bare snakker om dissa JÆVLA porsche dritten???
+1! Er dritt lei alle porschene sjææl......
Hvis dere liker å snakke om Porsche mer enn noe annet. Kan dere ikke bare meldre dere inn på ett porscheforum??? Trenger ikke plage gud og hvermann her inne med det!

Ok. Så, hva gjør dere i tråd uten en bestemt emnetittel for deretter å klage på at det skrives om Porsche?!

Dere har skrevet om alt fra sjampo til hvor mye sprit dere klarer å drikke ila. en kveld, men når folk skriver om Porsche så begynner dere å syte?! :applause:

Hvorfor ikke henge inne på chat.no hvis bilsnakk på et bilforum er så tungt å bære på?

Piis :)

Skrevet
Det ble varmt i solveggen i dag gitt, 32 grader på verandaen og nesten ikke et vindpust, fikk lyst på pils :)

har vært en helg i Trysil med mye øl og ski. Kanskje jeg skal slutte å drikke nå? Deilig på værandaen fortsatt. Gruer meg til mandag :shock:

Ps porsche er tøft

Skrevet

Vi diskuterte bl.a Porsche i tulletråden flere år før du begynte å delta i diskusjonene her inne... så det er på et svært tynt grunnlag du uttaler deg synes jeg. Hvis du ikke liker innlegg som handler om Porsche hopper du bare elegant over de innleggene. Værre er dette ikke.

Tynt grunnlag? Fordi jeg ikke har vært medlem på bimmers i 100 år snart?

Dette er like mye ett bmw-forum nå som det var før jeg ble medlem her. Hadde du ikke vært admin hadde du blitt bannet så mye OT som du spruter utover tulletråden.

Ikke at det BARE skal prates bmw, for det jeg gjør heller ikke jeg (som forøverig høres perfekt ut) men flere enn meg som begynner å bli litt lei her nå....

Skrevet

Nå synes jeg du rettogslett er litt ekkel..

For meg virker det som at du føler en viss nytelse når du har muligheten til å snakke andre ned i skiten, tenk om hele bimmers bestod av mennesker med den holdninga?

Wiki ehh jeg vet best, overgi deg før jeg rundsnakker dritten utav deg! :lol:

Folk har vel like mye rett til å si at de er lei Porschemaset som du har til å copypaste ca alt wikipedia har å si om Porsche :wink:

Hei... du har åpenbart hatt en dårlig dag idag forstår jeg. Jeg synes ikke at man skal bli personlig for så lite. Det er ikke værre å skrive litt om Porsche enn f.eks Ferrari eller hva man skal gjøre neste helg.

Jeg beklager selvfølgelig hvis du virkelig har et såpass negativt inntrykk av meg, men husk at jeg er noen år eldre enn mange her inne (på godt og vondt) og at språket og uttrykksformen dermed er litt annerledes. Jeg sier ikke at min form er bedre... den er bare preget av at jeg er eldre.

Akkurat diskusjonen vedr. hvordan man bruker ulikt kildemateriale trodde jeg vi var ferdige med og du har ikke saklig belegg for din påstand. Jeg har vært mer enn normalt interessert i Porsche (og biler generelt) i over 25 år og selvfølgelig har jeg lært litt underveis. Jeg skriver om bl.a Porscher i tulletråden og dere andre kan skrive om andre ting, men vi spammer og chatter ikke i tråden.

Skrevet

Ikke at det BARE skal prates bmw, for det jeg gjør heller ikke jeg (som forøverig høres perfekt ut) men flere enn meg som begynner å bli litt lei her nå....

Javel... så er du og kanskje noen andre lei. Sånn er det... hopp over og les videre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...