316 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Hva for noe caravan er bra? Noen som har peiling? Kadett C Caravan?
liffi Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Deilig, men blir jo møkk lei av å ikke jobbe ! så har funnet meg svartjobb . jobbe litt med båt igjen.. ( motorbytte / rep. vaske / polere etc ) kjekk " sommerjobb "
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Husk rikelig med fliselim! Bedre det enn at det blir luft under! ^^ .....og det er akkurat der mange driter på draget og tar alt for mye lim. Skal ikke bruke tannsparkel med mer enn 6 til 8 millimeter tenner innendørs på et bad, hvis man ikke har noen svære fliser Ble ikke e46 320D på meg likevel, heller ingen Fabia Monte-Carlo. Kjøpte bil i dag http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36070281 Gratulerer og velkommen i E90 klubben Kjempefin bil med nydelig farge og riktig utstyr, bare få på Blackline bak så blir det konge
316 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Til de som har lastebilfetish, kan tildels forstå det når jeg ser denne.
rublings Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Husk rikelig med fliselim! Bedre det enn at det blir luft under! ^^ .....og det er akkurat der mange driter på draget og tar alt for mye lim. Skal ikke bruke tannsparkel med mer enn 6 til 8 millimeter tenner innendørs på et bad, hvis man ikke har noen svære fliser Ble ikke e46 320D på meg likevel, heller ingen Fabia Monte-Carlo. Kjøpte bil i dag http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36070281 Gratulerer og velkommen i E90 klubben Kjempefin bil med nydelig farge og riktig utstyr, bare få på Blackline bak så blir det konge Takk takk Vil ha blackline ja, men hvor og hvor mye?
Kjexx Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Deilig, men blir jo møkk lei av å ikke jobbe ! så har funnet meg svartjobb . jobbe litt med båt igjen.. ( motorbytte / rep. vaske / polere etc ) kjekk " sommerjobb " Skal kle om huset jeg.
FredrikE24 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Husk rikelig med fliselim! Bedre det enn at det blir luft under! ^^ .....og det er akkurat der mange driter på draget og tar alt for mye lim. Skal ikke bruke tannsparkel med mer enn 6 til 8 millimeter tenner innendørs på et bad, hvis man ikke har noen svære fliser Ble ikke e46 320D på meg likevel, heller ingen Fabia Monte-Carlo. Kjøpte bil i dag http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36070281 Gratulerer og velkommen i E90 klubben Kjempefin bil med nydelig farge og riktig utstyr, bare få på Blackline bak så blir det konge Går jo seff over med tannsparkel, men å få dekket hele gulvet med flislim er det tydeligvis ikke alle som klarer.. Mange bad og flislagte flater man kan kakke skrutrekkerskaftet i og høre hule lyder. En liten hard påkjenning der og man har en sprekt flis.
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Takk takk Vil ha blackline ja, men hvor og hvor mye? Jeg kjøpte mine på Bavaria av BMWLÆRLING husker ikke hvor mye jeg ga for dem der men på GS ligger de vel på rundt 4000,- Går jo seff over med tannsparkel, men å få dekket hele gulvet med flislim er det tydeligvis ikke alle som klarer.. Mange bad og flislagte flater man kan kakke skrutrekkerskaftet i og høre hule lyder. En liten hard påkjenning der og man har en sprekt flis. Å legge limet jevnt er alfa omega når man legger flis. Men man må passe litt på at flisa ikke buler på midten slik billige jallafliser fra Kina ofte gjør
rublings Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Takk takk Vil ha blackline ja, men hvor og hvor mye? Jeg kjøpte mine på Bavaria av BMWLÆRLING husker ikke hvor mye jeg ga for dem der men på GS ligger de vel på rundt 4000,- Går jo seff over med tannsparkel, men å få dekket hele gulvet med flislim er det tydeligvis ikke alle som klarer.. Mange bad og flislagte flater man kan kakke skrutrekkerskaftet i og høre hule lyder. En liten hard påkjenning der og man har en sprekt flis. Å legge limet jevnt er alfa omega når man legger flis. Men man må passe litt på at flisa ikke buler på midten slik billige jallafliser fra Kina ofte gjør Satan.. Var litt det for fine glass bak ja. Ser koed har originale til 2500,- og noen som er litt mørkere øverst til 1600,-. Usikker på hva som passer best til blå.
316 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Er sikkert billigflis de jeg har kjøpt ! Åssen synes du det ser ut Fredrik?
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Satan.. Var litt det for fine glass bak ja. Ser koed har originale til 2500,- og noen som er litt mørkere øverst til 1600,-. Usikker på hva som passer best til blå. Da er Koed billig altså, har aldri hørt om originale til den prisen De til 1600,- er vel de jallalyktene med LED og sånn, ville ikke kjøp de var jeg deg. Kjøpte på Bavaria jeg så er jeg sikker på at jeg fikk originale Er sikkert billigflis de jeg har kjøpt ! Åssen synes du det ser ut Fredrik? Jeg synes det så veldig bra ut Tidløs farge og ett snev av miminalisme på størrelsen på flisa, ingen dum kombinasjon det Du får hive ut et bilde av det ferdige resultat Edith: Hvor har du kjøpt flisene? Behøver ikke å være så dårlig selv om man ikke gir en formue for dem
Poppy Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 [ Bilde ]Til de som har lastebilfetish, kan tildels forstå det når jeg ser denne. Har egentlig ikke ikke det.. men sånne viking biler er igrunn jævlig kule!
Anbefalte innlegg