Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å spiller poker å hører på musikk. Så er det ett band som jeg ikke har hørt på lenge som jeg har lyst til å spille, så husker jeg ikke hva dem heter. #-o Husker en musikkvideo, de står på taket av en høy bygning å spiller og så er det masse fyrverkeri, sjangeren rock/hardrock. En annen video er det noe bilkjøring med gromme am-cars og police. Er en slags "runaway", kjører i en jordvoll og havner i en elv. Noen som vet?

Edit, en av låtene kan inneholde noe som "living way of life" eller lign.

Skrevet

Takk takk :) Vil ha blackline ja, men hvor og hvor mye?

Jeg kjøpte mine på Bavaria av BMWLÆRLING :) husker ikke hvor mye jeg ga for dem der men på GS ligger de vel på rundt 4000,- :wink:

Går jo seff over med tannsparkel, men å få dekket hele gulvet med flislim er det tydeligvis ikke alle som klarer.. Mange bad og flislagte flater man kan kakke skrutrekkerskaftet i og høre hule lyder. En liten hard påkjenning der og man har en sprekt flis.

Å legge limet jevnt er alfa omega når man legger flis. Men man må passe litt på at flisa ikke buler på midten slik billige jallafliser fra Kina ofte gjør :roll:

Satan.. Var litt det for fine glass bak ja. Ser koed har originale til 2500,- og noen som er litt mørkere øverst til 1600,-. Usikker på hva som passer best til blå.

Koed prisen har ligget stabilt på 2200-2500 siste 2-3 åra. Er du BMWccn medlem får du rabatt også ;) Er org de fra koed også.

Skrevet
Sitter å spiller poker å hører på musikk. Så er det ett band som jeg ikke har hørt på lenge som jeg har lyst til å spille, så husker jeg ikke hva dem heter. #-o Husker en musikkvideo, de står på taket av en høy bygning å spiller og så er det masse fyrverkeri, sjangeren rock/hardrock. En annen video er det noe bilkjøring med gromme am-cars og police. Er en slags "runaway", kjører i en jordvoll og havner i en elv. Noen som vet?

Audioslave - show me how to live ?

Skrevet

Audioslave - show me how to live ?

Fy faen!! Konge.. Takker.. Har sitti 2 timer å googlet i alle bauger og ender uten å komme på det. Send meg navn og adresse på PM så får du en 5-pack med gul Bugg!!!

Skrevet
[ Bilde ]

Tror jeg må hente denne jeg. Kan ikke la den stå til salgs, stakkar.

er du serr? =P~

Nei! ](*,) Vinner jeg i lotto så hiver jeg ut kjerringa og kjøper meg feriehus i Sveits, Tyskland og Spania og kjøper den. :lol:

:lol:

Skrevet
Har noen av dere brukt NAF kjøpstest før? Tenkte å benytte det, om de potensielle selgerne sier seg enig, på ca. 5 år gamle biler. :)

Du bør være rimelig sikker på at du skal ha den bilen før du tar naf testen, og du burde sjekke den godt selv, evt. ha med en som kan det å kjøpe/sjekke biler hvis du ikke er så erfaren/flink. Husker at det kosta litt for å ta den testen, så å ta den testen på 3-4-5 evt aktuelle biler kan bli dyrt.

Så du bør på en måte bestemme deg for en og si '' jeg kjøper den bilen, så langt den går plettfritt gjennom en naf-test, hvis det er noen mangler eller feil/skader så tar vi det da''

sier dem nei, så har dem som regel noe å skjule, mtp at det er jo du som betaler for testen :)

Skrevet

Ville ikke tenkt meg om og kjøpt passaten. Alle tre er vel rimelig safe men hondaen raser kanskje raskere i verdi, og det er en av to ting jeg ville tenkt på ang den typen bil. Følelsen bak rattet og verditap..

Av alle de bilene så hadde Mercedesen vært mitt valg, både med tanke på følelsen bak rattet, comforten, motoren (cdi motorene til mercedes er :applause: ) samt at jeg har sansen for mercedes. Passaten blir for casual/+ kjennes som om du kjører en ''stilig'' golf på en måte. Hondaen vil jeg tro er vanskeligere å selge + er ikke så kjent med dem

Hadde jeg vært deg hadde jeg slått meg fast på c klasse merce også sett på finn hver dag til et kupp landet, ville også valgt 220cdi ovenfor 200cdi motoren. og helst elegance/avantgarde =)

Skrevet

Ja, skal ha Elegance, fattern er en gubbe som liker comfort og treverk. Prøver å finne en ordentlig diesel/auto/2008+/max 100.000 kjørt/250.000 kr. bil, er er litt tøffe kriterier, men skal gå og sjekke den hvertfall. Har navigasjon, NAF test og lav km stand... :)

220CDi er ideelt, men har absolutt ikke behov for sterkere motor, egentlig. Du skulle sett hvordan han kjører 163-hestern i Volvoen, tror aldri han har forbikjørt noen før :P

Okey, ang. Passat, de vi har aldri kjørt Passat. Tenkte at det var en grei mellomklassebil. Hondaen er litt aktuell fordi den bare virker som en bil man kan kjøpe og kjøre uten å bekymre seg over driftsikkerhet - det passer jo gamle gubber bra ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...