Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ahh :P Da er det ikke rart :P Ikke du som kjører nyere caddy med xenon i tåkelys og til tider blå caps på deg? :P

kjører ny caddy og har til tider blå caps men har ikke tåkelys :P

Skrevet
Jeg tåler visst ikke tattoo-farge..Tok sånn jalla henna-tatto for morroskyld i tyrkia for en del år siden..endte opp med sykehusbesøk, åpne kjøttsår etc på armene....digg...

Har nok ikke noe med at du ikke tåler, er vell mere å si hvordan kvaliteten på blekket, samt steriliseringa på utstyret var ;) å henna er jo bare tull ! går aldri helt bort uten laser eller.

Skrevet
Jeg tåler visst ikke tattoo-farge..Tok sånn jalla henna-tatto for morroskyld i tyrkia for en del år siden..endte opp med sykehusbesøk, åpne kjøttsår etc på armene....digg...

Har nok ikke noe med at du ikke tåler, er vell mere å si hvordan kvaliteten på blekket, samt steriliseringa på utstyret var ;) å henna er jo bare tull ! går aldri helt bort uten laser eller.

Nei det var sånn vanlig henna maling som går bort etter en uke eller no...Men jeg fikk BRUTALE bieffekter as...

Skrevet
[ Bilde ]

:mrgreen:

http://farm8.staticflickr.com/7253/7527 ... a57356.jpg

I kveld skal man titte på ny bruksbil. En 200D fra 1986 med samme eier fra 1999.

Kanskje det blir Merce på meg? :shock:

Spennende. Tatt godt vare på eller? :) Ligger den på nettet?

Ligger på finn en plass, kompis som sendte meg nr til han fyren. Virka som han hadde tatt godt vare på den, så vi får se.

Klart, den går jo som en pudding, men jeg må slutte å tenke på det når jeg er student egentlig. Må prøve å spare inn der jeg kan :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...