scoot Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Vtec kicks in you know. Åssen er E46 320D forbruksmessig? Kanskje jeg skal skrape rent litt kontoer og legge litt mer penger i en slik bil. Hmm, valgets kvaler.
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 ja! de lagde jo en vtec-e (vet'ke) også, hvor de brukte vtec-teknologien til å lage en drivstoffgjerrig motor istedetfor å hente ut mer gamp... skal sies at den er sykt drivstoffgjerrig også da! brukte vel 0.6 på mila utr/retur gøteborg for noen uker siden, i gjennomsnitt på 120 i regnet...
Jørgen Lie Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Vtec kicks in you know.Åssen er E46 320D forbruksmessig? Kanskje jeg skal skrape rent litt kontoer og legge litt mer penger i en slik bil. Hmm, valgets kvaler. Ligger ned i 0.5 på finkjøring, 0.57-0.64 på blanda å oppi 0.7-0.75 på litt hardere kjøring. (referert min 320dat med omprogramert hjerne, ca185hk)
SofaKingFresh Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Fort gjort å ta noen omveier med denne bilen gitt
scoot Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Vtec kicks in you know.Åssen er E46 320D forbruksmessig? Kanskje jeg skal skrape rent litt kontoer og legge litt mer penger i en slik bil. Hmm, valgets kvaler. Ligger ned i 0.5 på finkjøring, 0.57-0.64 på blanda å oppi 0.7-0.75 på litt hardere kjøring. (referert min 320dat med omprogramert hjerne, ca185hk) Humdidum... Kanskje jeg skal spytte inn litt ekstra gitt.
VegarVS Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Fort gjort å ta noen omveier med denne bilen gitt [ Bilde ] [ Bilde ] vi solgte en slik i våres.. kule biler!!
SofaKingFresh Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Faen for en artig bil. Å fylle drivstoff på den og kjøre den tilbake til plassen sin var ikke bare bare. Måtte ta en liten tur ekstra ^^
Robkill Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Er så glad i folk som kan kunsten å parkere! Ble litt mye styr før jeg endelig klarte å lirke vanen forbi! Hjalp ikke stort at bilen på andre siden av meg hadde parkert ille nærme heller... Er ingen parkeringsplass bak meg btw, det er de to siste doble på rekka som passaten har parkert på tvers i
knut_olestad Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 16 knaster på en kam? Tja, det betyr jo ikke at den er lengre enn en vanlig kam, lengden er jo begrenset av lengden på motor, som er den samme på begge motorer
S.Hafsmo Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Nei akkurat effekten merker jeg ikke så mye til da den er dau uansett Men som sagt så jobber motoren litt bedre med 98 synes jeg Jeg merker hvertfall forskjell på 95 og 98 på min! Går hvertfall ikke som den skal på 95 syntes jeg, så det er dårlig deal og fylle 95.. Så står det alpina merke inni at den skal ha 98 og da Min får bare litt grovere lyd når jeg kjører på 98. Ellers syntes jeg faktisk den virket sløvere på 98 enn på 95. Kanskje bankesensorene mine er kaputte. I teorien skal forbruket gå ned og effekten gå opp, når man kjører 98 kontra 95, men vil tro det er marginale forskjeller.
SofaKingFresh Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Gidder ikke lage egen tråd, så spør heller her. Klunking når man kjører over fartsdempere osv, det vil vel mest sannsynlig være tårnlager?
SofaKingFresh Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Jess. Etter jeg satt på coilovers. Jeg satser på det er det, og bestiller fra Schmiedmann. Virker som om det slår når jeg kjører over ujevn veg osv.
Anbefalte innlegg