Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du hadde vel ute tårnlager når du monterte senkesettet?

Når disse ryker hender det at du kan høre det dersom du ratter i sakte fart mens noen spaserer ved bilen og lytter.

Skrevet

I'm so f**king boored right now!

er ingenting å gjøre på jobben, men må sitte på denne barkrakken foran pcen i 2,5 timer igjen... alene fom. halvtime...

Skrevet

Når disse ryker hender det at du kan høre det dersom du ratter i sakte fart mens noen spaserer ved bilen og lytter.

Satt de over på det nye ja. Får bare bytte dem og se om det hjelper. Bilen skal selges, så at de er nye er jo uansett et pluss :)

Skrevet

Satt de over på det nye ja. Får bare bytte dem og se om det hjelper. Bilen skal selges, så at de er nye er jo uansett et pluss :)

Det koster deg litt svette og kalorier, men ellers ikek store summen, og det er vinnvinn uansett om det er feilen eller ikke, for nye eier, så bare å kaste seg rundt ;)

Skrevet
Gidder ikke lage egen tråd, så spør heller her.

Klunking når man kjører over fartsdempere osv, det vil vel mest sannsynlig være tårnlager?

Åssen bil?

På E34 er dette typisk for kuler, gjerne bærearmer, hjelpesnekkeforing eller kyllingbein. Røsk og napp som de andre sier så ordner det seg nok :-)

Skrevet

Det lå en brostein i kjørebanen på vei til jobb i dag. Trodde ikke bilen var så fryktelig lav, så jeg senka farten og kjørte over. Fyfan, det angrer jeg på. Hørtes ut som noen sto å kastet stein på understellet mitt. Dro meg meg hele shiten sikkert 20-30 meter før den slapp og ble liggende igjen på veien.

Skrevet

Problemet var at det var kø i det andre feltet i min rettning, og det var midtrabbat slik at jeg ikke kunne kjøre i den andre kjørerettningen. Var en meget ivrig varebil bak meg også. Mandag suger så utrolig.

Skrevet

Hmm, skal ha rimelig (dvs. max 1500 kr.) forsterker, men har ringt flere steder (bl. a. SR Bilradion på Ryen og Audio-Art ved Alnabru) og ingen har slike på lager... Skulle tro markedet var stort for slikt...

Edit: Av alle steder så er det ELKJØP som har det jeg leter etter på lager... Jajaja.

Skrevet
Hmm, skal ha rimelig (dvs. max 1500 kr.) forsterker, men har ringt flere steder (bl. a. SR Bilradion på Ryen og Audio-Art ved Alnabru) og ingen har slike på lager... Skulle tro markedet var stort for slikt...

Edit: Av alle steder så er det ELKJØP som har det jeg leter etter på lager... Jajaja.

hva slags forsterker?

Skrevet

Har skaffet meg trekkvogn(Hiace) til E30'n. Den skal lakkes og er derfor selvfølgelig usikker på farge..

Vil ha en tøff hiace, men ikke noe harryfaktor.

Har vært litt på tankene om marrakeshbrun, litt sånn nye vw transporter look.

Ellers er jo e30'n lemansblau.

Hva tror dere ?

Skrevet
Har skaffet meg trekkvogn(Hiace) til E30'n. Den skal lakkes og er derfor selvfølgelig usikker på farge..

Vil ha en tøff hiace, men ikke noe harryfaktor.

Har vært litt på tankene om marrakeshbrun, litt sånn nye vw transporter look.

Ellers er jo e30'n lemansblau.

Hva tror dere ?

3ea7d1eb.jpg?w=655&h=491

Å fyyyyyyyyfaen! 8)

Skrevet

Woooooow. Kan man klippe gress med den fronten der?

Takk til deg 316, nå gjorde du valget mitt enkelt :mrgreen:

Med et slikt stuk er man nødt til å ha et transformersnavn på trekkvogna!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...