Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel det som er hovedankepunktet for meg. Kan ha mye morro med fwd også, men herregud så mye mer man kan ha det med bakhjulstrekk!

Sånn designmessig er folk veldig forskjellig, jeg synst ds3 ser ganske sprekt ut!

DS3 er kule og småtøffe biler. Naboen har en (ikke racing, men vanlig) i rødt med sort tak/speil osv. Ganske fresht å se den midt blant alle sorte/grå fornuftige bilene ute på gata...

Men så har jeg mer sansen for Peugeot enn gjennomsnittsbilentusiasten da...

To dager med CRX: FWD er fortsatt veldig kjipt. Mulig de nyeste bilene er bra, men det med torque steer ødelegger så jævlig. I regn mister man lett fort alt grep foran (spinner), samt at man må sloss med styringen hvis man faktisk gir på litt mer i svingen enn man burde (snakker fortsatt om våt asfalt). Men blir jo litt mer involvert i kjøringen da, så det er litt gøy når man ellers har litt lite krefter...

Btw., WTF!?

iIhVMOG0kVqST.gif

Skrevet
Er vel det som er hovedankepunktet for meg. Kan ha mye morro med fwd også, men herregud så mye mer man kan ha det med bakhjulstrekk!

Sånn designmessig er folk veldig forskjellig, jeg synst ds3 ser ganske sprekt ut!

DS3 er kule og småtøffe biler. Naboen har en (ikke racing, men vanlig) i rødt med sort tak/speil osv. Ganske fresht å se den midt blant alle sorte/grå fornuftige bilene ute på gata...

Men så har jeg mer sansen for Peugeot enn gjennomsnittsbilentusiasten da...

To dager med CRX: FWD er fortsatt veldig kjipt. Mulig de nyeste bilene er bra, men det med torque steer ødelegger så jævlig. I regn mister man lett fort alt grep foran (spinner), samt at man må sloss med styringen hvis man faktisk gir på litt mer i svingen enn man burde (snakker fortsatt om våt asfalt). Men blir jo litt mer involvert i kjøringen da, så det er litt gøy når man ellers har litt lite krefter...

Btw., WTF!?

[ Bilde ]

Does not compute... siden når ble det peugeot ds3? :P

Skrevet

Spørs jo hva ørene dine er vant med da, Sandersen.. Jeg ville gitt de en sjanse, alle høyttalere må spilles inn for å nå sitt potensiale :)

Hadde "billige" M-Audio AV40 studiomonitorer på datapulten ei stund, de overraska meg veldig i positiv forstand. Beste måten å beskrive de på er at de spilte med integritet :D

Skrevet

Har ikke stort til overs for creative, sine produkter da jeg ikke har noe god erfaring med det, techno, trance etc. er greit nok, bassen slår og musikken er jo ikke særlig detaljrik så merker lite til den dårlige lyden, så fort du setter på noe musikk med vokal og mange instrumenter sammen høres det helt for jævlig ut.

Creative og Logitech er under samme liga..

Man bør kjøpe noe med litt kvalitet, de B&Wene Sandersen synes låter ille, har jeg hørt selv og låter faktisk veldig bra for størrelsen. Blir nok bedre etter litt spilling :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...