Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
blåmandag på en onsdag da ! :o

Ikje Braaa :P

nei! ikke får vi stempla inn, men jeg får ikke sjekka ordre, lagt til deler, eller kjørt inngang på de heller.. å jeg våkna opp å var småforkjøla :(

Skrevet
blåmandag på en onsdag da ! :o

Ikje Braaa :P

nei! ikke får vi stempla inn, men jeg får ikke sjekka ordre, lagt til deler, eller kjørt inngang på de heller.. å jeg våkna opp å var småforkjøla :(

Dere får bytte It firma :wave::lol:

Skrevet
Hahah, du vil bare se enda mer bilder du :roll:

Haha trur ikke det jobber så mange damer der BMWLÆRLINGEN jobber, så ingen der sist jeg var der i hvertfall :)

men vil bare ha noe å gjøre for er dødt på jobben ;)

Skrevet
:lol: Dødt her og nå, vært bra trøkk på telefon fram til nå, men nåå stoppa det helt :P

Brukte 1 time på morgningen for og snakke med microsoft pga noe mail greier, etter mye om og men med dårlig indisk engelsk i andre siden av telefonen måtte hu finne en svensk tolk, etter litt trakk den svenske tolken seg da jeg fortalte problemet, da begynte hu og snakke engelsk mens jeg sa jeg kunne snakke svensk, plutselig slang hu på røret :D

Huff :)

hva jobber du med scoot?

Skrevet

Du får komme her kongstian, sitter et drøss med bra kjøtt rett over hodet på meg ;) men sjeldent jeg ser noe til dem :/

tror det er lenge siden jeg har vært innom tråden her, siden det plutselig er bilde av en opel xD

Skrevet

Er Elektrikker, men akkuratt nå har jeg kontorvakt siden høvdingen har ferie :-) Passer i og for seg bra med litt erfaring fra det med tanke på ingeniørstudiene som jeg holder på med.

Skrevet
Du får komme her kongstian, sitter et drøss med bra kjøtt rett over hodet på meg ;) men sjeldent jeg ser noe til dem :/

tror det er lenge siden jeg har vært innom tråden her, siden det plutselig er bilde av en opel xD

haha :P er bilen til dama som skal selges! siden vi flytter sammen på nyåret, selger hun sin bil , og overtar civic`n..

Skrevet

ah ;) bedre det ja ;) corsa er og blir en corsa liksom :P

sendte sama avgårde til kristiansund nettopp jeg :/ skal studere der oppe i 3 år, så om noen spotter en babyblå s-max med stoor hvit kassehenger så er det bare å tute og blinke xD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...