Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Avstandsforhold...usj...Du må dra opp med bimmern og skape respekt og frykt så ingen andre tør å prøve seg på henne ;)

God plan.

Skrevet
ah ;) bedre det ja ;) corsa er og blir en corsa liksom :P

sendte sama avgårde til kristiansund nettopp jeg :/ skal studere der oppe i 3 år, så om noen spotter en babyblå s-max med stoor hvit kassehenger så er det bare å tute og blinke xD

ja, enig med wicky! skal ikke kimse av denna corsaen da, er faktisk en god bil. 90 hk, gått noen og 70.000 km :)

Skrevet
Ja du tar med deg femmern oppover ja..hmm.. husk å se stygt på alle gutta i bygda...du er tross alt fra oslo ;)

Wicky style :twisted:

Skrevet
Avstandsforhold...usj...Du må dra opp med bimmern og skape respekt og frykt så ingen andre tør å prøve seg på henne ;)

God plan.

Dårlig plan! Det er akkurat sånn som gjør at gutt på bygda får lyst til å prøve seg. Gjerne bare på pur F! :lol:

Skrevet
hehe om bønder prøver seg...jaja får se..haha :P

hermano: ikke idag as..er så sliten :(

Skjønner :)

Jeg stod opp tidlig i dag og kjedet meg, tenkte å klippe plenen som har vokst fritt i 5 uker.

Klipte i 20 min, nigga almost passed out! :lol: , gikk inn, hodet under vasken med kaldt vann, og opp til rommet, legge seg ned :P:lol:

Skrevet

hahahaha erru sånn gress-mann? Må holde deg på matta.. :P Nei er harde dager, spess når man må jobbe dagen lang også...blir så amper og sur på slutten av dagen..alle kundene er teite og sånt :P

Og apropo vise "hei dette er dama mi" holdning må vi vel stoppe...Snart kommer vel Fredrik med sine ikke-kjønns-diskriminerende innlegg :P Husker sist vi diskuterte kvinner / andre menn / ute på byen!

Skrevet
hahahaha erru sånn gress-mann? Må holde deg på matta.. :P Nei er harde dager, spess når man må jobbe dagen lang også...blir så amper og sur på slutten av dagen..alle kundene er teite og sånt :P

Og apropo vise "hei dette er dama mi" holdning må vi vel stoppe...Snart kommer vel Fredrik med sine ikke-kjønns-diskriminerende innlegg :P Husker sist vi diskuterte kvinner / andre menn / ute på byen!

Lets not go there :)

Skrevet
haha :P får få jakobm5 og gutta til å passe på xD

De bor jo ved Molde! Hva skal frøkna gå da? Jeg er jo ofte i KR til dama mi, så for en liten slant i mnd kan jeg sikkert avstå med noen fridager til spionering på dama di :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...