scoot Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Avstandsforhold...usj...Du må dra opp med bimmern og skape respekt og frykt så ingen andre tør å prøve seg på henne God plan.
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Skal oppover om 2 uker så blir noen lange timer i bimmern alene gitt monster og fotoboksvarsler må medbringes xD
VegarVS Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 ah bedre det ja corsa er og blir en corsa liksom sendte sama avgårde til kristiansund nettopp jeg :/ skal studere der oppe i 3 år, så om noen spotter en babyblå s-max med stoor hvit kassehenger så er det bare å tute og blinke xD ja, enig med wicky! skal ikke kimse av denna corsaen da, er faktisk en god bil. 90 hk, gått noen og 70.000 km
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Ja du tar med deg femmern oppover ja..hmm.. husk å se stygt på alle gutta i bygda...du er tross alt fra oslo
StianA Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Ja du tar med deg femmern oppover ja..hmm.. husk å se stygt på alle gutta i bygda...du er tross alt fra oslo Wicky style
hermanoo90 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Jeg kjeder meg sjæl as...slentra inn her kl 09...tatt en kopp kaffe...sovet litt..printet ut no papirer...og thats it... faster du ikke mer??
RS-Heggem Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Avstandsforhold...usj...Du må dra opp med bimmern og skape respekt og frykt så ingen andre tør å prøve seg på henne God plan. Dårlig plan! Det er akkurat sånn som gjør at gutt på bygda får lyst til å prøve seg. Gjerne bare på pur F!
scoot Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Ikke etter at Tzunami tar en runde gjennom bygde med denne på stereon:
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 hehe om bønder prøver seg...jaja får se..haha hermano: ikke idag as..er så sliten
hermanoo90 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 hehe om bønder prøver seg...jaja får se..haha hermano: ikke idag as..er så sliten Skjønner Jeg stod opp tidlig i dag og kjedet meg, tenkte å klippe plenen som har vokst fritt i 5 uker. Klipte i 20 min, nigga almost passed out! , gikk inn, hodet under vasken med kaldt vann, og opp til rommet, legge seg ned
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 hahahaha erru sånn gress-mann? Må holde deg på matta.. Nei er harde dager, spess når man må jobbe dagen lang også...blir så amper og sur på slutten av dagen..alle kundene er teite og sånt Og apropo vise "hei dette er dama mi" holdning må vi vel stoppe...Snart kommer vel Fredrik med sine ikke-kjønns-diskriminerende innlegg Husker sist vi diskuterte kvinner / andre menn / ute på byen!
scoot Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 hahahaha erru sånn gress-mann? Må holde deg på matta.. Nei er harde dager, spess når man må jobbe dagen lang også...blir så amper og sur på slutten av dagen..alle kundene er teite og sånt Og apropo vise "hei dette er dama mi" holdning må vi vel stoppe...Snart kommer vel Fredrik med sine ikke-kjønns-diskriminerende innlegg Husker sist vi diskuterte kvinner / andre menn / ute på byen! Lets not go there
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 hahaha er ikke snakk om å provosere eller no...bare sier det at vi må holde oss unna holdninger om at kvinner er eid av menn...
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 haha får få jakobm5 og gutta til å passe på xD De bor jo ved Molde! Hva skal frøkna gå da? Jeg er jo ofte i KR til dama mi, så for en liten slant i mnd kan jeg sikkert avstå med noen fridager til spionering på dama di
Anbefalte innlegg