Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha xD ja ikke sant :P hun skal gå petroleumsteknologi, så er egentlig i molde, men linjen er utplassert til kristiansund, like ved flyplassen ;)

Skrevet

Aha, en nabo/kompis herifra skal også gå der.! Får be han om å holde et øye med henne ;)

Nå vet jeg ikke hvilken type du er, og hvordan hun er, men de første ukene er det masse sånn fadderstyr, "blikjent-drikkehverkveldheleuka" osv osv, men det høres værre ut enn det er ;) X`n starta der for 3år siden, og er et veldig bra studie :) Den drikkekulturen er bare oppblåst, men kan virke voldsom for den som sitter 63mil unna ;)

Skrevet
haha :P får få jakobm5 og gutta til å passe på xD

De bor jo ved Molde! Hva skal frøkna gå da? Jeg er jo ofte i KR til dama mi, så for en liten slant i mnd kan jeg sikkert avstå med noen fridager til spionering på dama di :lol:

Only on bimmers :lol:

Skrevet

Hehe :P stoler på henne, så tror og håper hun ikke finner på noe dumt ;) isåfall er det over og ut!

Men tror nok hun har nok fornuft til å passe på seg selv ;) drikkingen er hun ikke helt mann på akkurat heller, så det går nok helt fint ;)

har jo slekt derifra både hun og jeg, så litt gøy dra opp dit igjen og se hvordan byen er nå, mot sånn det var når jeg var mindre! hadde jo hytte på øksenvågen/averøya, så var der oppe hvert år i mine barndomsår ;)

Skrevet

Blir kun over helgen, skal bare få klarsignal fra sjefen, så farter jeg oppover onsdag 22. rett etter jobb, og blir der til søndag formiddag tenker jeg ;)

Skrevet
Ikke etter at Tzunami tar en runde gjennom bygde med denne på stereon:

48 sek. Dama spiller med Xbox kontroll, og han rapper om Playstation.

Silly black man doesnt know what he stole. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...