Kjexx Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Lillelørdag heter det her on the mother fucking eastcoast!
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Din er pen og BRA utstyrt...Men du bytter neppe i volvoen?
Kjexx Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Jeg har volvo. Nydelig volvo. Bruker ikke 7ern i heletatt jeg. Den bare står her.. Jævla schmiedmann er det treigeste jeg har vært borte i. 2 mnd på en pakke.
Kjexx Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... Model=2130 Bil til deg waqas. Eller denne.. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... Model=2130
noekult Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Hvordan er det å ha en E38 med så høy km. stand da? Vil tro at ting ryker en etter en, siden de ofte har veldig mye utstyr...
Kjexx Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Min har 219.000 km. Er ikke noe feil med den. Har du sett på understellet på disse? Armed & bulletproof..
Kvasi Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Lillelørdag heter det her on the mother fucking eastcoast! Bodd på østlandet i ti år ca, men aldri hørt noen kalle onsdag noe annet enn onsdag
Kvasi Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Bodd i råde eller rakkestad du da sikkert.. Njet, oslo 70/30 bærum og et halvår i drammen.
Fredrik 90 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Hva var det Broom Benny sa om E38? Kanskje den mest solide bilen BMW har laget Har en kompis som er amcar mann og for han er alt som ikke kommer fra USA uaktuelt, bortsett fra E38 750i
noekult Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Min har 219.000 km. Er ikke noe feil med den. Har du sett på understellet på disse? Armed & bulletproof.. Jøss, høres bra ut
S.Hafsmo Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Som onsdag heter så fint i nordnorge, småfettlørdag. Godt med etpar kalde.. Har alltid lurt litt på denne. Er det greit å bytte ut fruen med yngre damer på onsdager?
Kvasi Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Som onsdag heter så fint i nordnorge, småfettlørdag. Godt med etpar kalde.. Har alltid lurt litt på denne. Er det greit å bytte ut fruen med yngre damer på onsdager? Hæ? Har hun ikke innrømt at hun vet det ennå.. Jada, det er et etablert faktum nord for polarsirkelen, iallefall, som både kvinner og herrer vet. Og på torsdag er det bransjekveld..
S.Hafsmo Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Hæ? Har hun ikke innrømt at hun vet det ennå.. Jada, det er et etablert faktum nord for polarsirkelen, iallefall, som både kvinner og herrer vet. Og på torsdag er det bransjekveld.. Det var da som bare. Beklagelig dårlig utvalg er yngre damer her ombord, så jeg får vel ikke tatt igjen for tapte muligheter før man kommer seg på land igjen. Bør kanskje sende en elektronisk post til kjærringa og fortelle at slikt er greit. Nei, spar de til oss yngre a hafsmo Hehe, Nå følte jeg meg plutselig kjempegammal.
Anbefalte innlegg