VegarVS Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 oioi.. du må vel ikke begynne å trene også vel?
scoot Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 alle.... Må også slutte å røyke...blææ... Bare å begynne med snus det ?
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Kona nekter meg snus...Pluss jeg blir kvalm av snus...er ikke selve nikotinen som er fristende for meg ( i røyk) Men selve handlingen... Alltid chill å ta seg en sigg etter man har spist..eller vasket bilen..eller pause påjobb...Men når jeg faster (null inntak av mat/drikke/røyk etc) så har jeg ikkeno røyksug..jeg føler heller ikke at jeg MÅÅ ha røyk når jeg sitter i sofaen hjemme... Kanskje jeg bare burde slutte...
scoot Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Kvalm av snus, det går bort fort når man merker hvor forbaska herlig snus egentlig er .
Jørgen Lie Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Er det ikke forferdelig jævlig å faste? Hvor lenge varer det? Hadde ikke kommet til å fungert etter en dag uten mat i alle fall :/
VegarVS Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Er det ikke forferdelig jævlig å faste? Hvor lenge varer det? Hadde ikke kommet til å fungert etter en dag uten mat i alle fall :/ bare man kommer seg over en dag, går det overraskende bra!
VegarVS Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 faster du også bmwlærling? hehe, nei.. men jeg blei dumpa av ex`n når jeg var 18 og var jo selvfølgelig heeeelt knust gikk noen dager uten mat da..
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Faste mellom 0415 og 2130...Er ikke så ille som 0310 og 2245.... Går som regel greit, men får litt vondt i hodet utover kvelden, og man blir ganske slapp og giddalaus... Og snus er ekkelt kvalmt og ikke-no-kult...
Tzunami Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 uff :/ bra du kom deg på hesten igjen, mat er jo så digg! faen som folk stjeler penner her på jobben! har nå måttet merke pennen min med navn, så blir det spennende å se hvor den ender opp xD
VegarVS Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 uff :/ bra du kom deg på hesten igjen, mat er jo så digg! faen som folk stjeler penner her på jobben! har nå måttet merke pennen min med navn, så blir det spennende å se hvor den ender opp xD haha, ja! ung og dum , er det ikke så man sier? har akkurat samme problemet her på jobb! mista mange gode penner opp igjennom
Tzunami Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 alle har vel vært der på en eller annen måte ja, har sånne tykke og gode penner, som koster litt mer enn panten på en colaboks, så vil gjerne beholde de selv men den som ligger fremme blir byttet ut hver gang jeg er borte i noen minutter sykt irriterende!! så nå har jeg teipet navn fast på den, i tillegg til å ha lagt navnelapp inni Im gonna get you biaaatch!
VegarVS Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 alle har vel vært der på en eller annen måte ja, har sånne tykke og gode penner, som koster litt mer enn panten på en colaboks, så vil gjerne beholde de selv men den som ligger fremme blir byttet ut hver gang jeg er borte i noen minutter sykt irriterende!! så nå har jeg teipet navn fast på den, i tillegg til å ha lagt navnelapp inni Im gonna get you biaaatch! hahaha! hadde en eske full av bavaria penner liggende i skuffen min.. de er alle vekk.. men så var de kleine også da..
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 uff :/ bra du kom deg på hesten igjen, mat er jo så digg! faen som folk stjeler penner her på jobben! har nå måttet merke pennen min med navn, så blir det spennende å se hvor den ender opp xD liker ikke hester heller...de er så store!! og penne-problematikken er brutal her på jobben også...ALLE penner forsvinner og ingen vet hvor!? Vi er bare 7ansatte her på kontoret og vi får ett lass med nye pennger hver 2. mnd....
Anbefalte innlegg