Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er smartere enn dere alle...Jeg har overlatt sokke-ansvaret til kona...Hun har kontroll på alt...og da mener jeg seriøst alt...Hun vet nøyaktig hvor jeg har lagt fra meg alle tingene til enhver tid... :P

Skrevet

Ehem... er 2 måneder minus 2 dager til jeg er ferdig med tvangstiden som lappløs...

Har søkt om og få ta klasse B igjen, og fikk svar i posten nå at jeg må ta teoretisk- og praksis prøve.

Så kan tydeligvis bare møte på trafikkstasjonen til uka og ta den, men noen som vet om jeg kan ta den praksiske prøva altså oppkjøringa før tiden og at jeg da bare får tilsendt lappen i posten når "sperre tiden" min er over?

..Sto ikke noe om det på brevet at jeg kan ta oppkjøring eller ikke før "tiden" er over, noen som har erfaring med dette? :o

Skrevet

Leste litt rundt og så det var et par stykker på noen random forum som påsto at man kunne øvelses kjøre med kjøreskole (kjøretime) ved og søke til politiet... Og er jo det jeg har gjort nå, så hvis man kan ta kjøretime hvorfor ikke oppkjøring'ish :o

Skrevet
Leste litt rundt og så det var et par stykker på noen random forum som påsto at man kunne øvelses kjøre med kjøreskole (kjøretime) ved og søke til politiet... Og er jo det jeg har gjort nå, så hvis man kan ta kjøretime hvorfor ikke oppkjøring'ish :o

Akkurat samme situasjon som deg jeg også, bare min sperrefrist går ut den 20.. du kan kjøre med kjøreskole en måned før sperrefristen går ut, ikke øvekjøre med din far før det :-)

Skrevet

Akkurat samme situasjon som deg jeg også, bare min sperrefrist går ut den 20.. du kan kjøre med kjøreskole en måned før sperrefristen går ut, ikke øvekjøre med din far før det :-)

Kjipt! Hvor lenga har du vært uten? :o

..Fikk 16 måneder jeg, huff :P

Ok, men vet du om jeg kan kjøre opp den måneden før?

Skrevet

Vært uten 15 månder jeg, tilsammen da, skøyt meg litt i panna i sperreperioden jeg.. :-)

Du kan ikke ta oppkjøring før etterpå, bare få tatt teorien og ring og bestill oppkjøring og finn deg en kjøreskole og ta 3-4 timer, det gjør jeg og øvekjør mye :-)

Skrevet
Vært uten 15 månder jeg, tilsammen da, skøyt meg litt i panna i sperreperioden jeg.. :-)

Du kan ikke ta oppkjøring før etterpå, bare få tatt teorien og ring og bestill oppkjøring og finn deg en kjøreskole og ta 3-4 timer, det gjør jeg og øvekjør mye :-)

Oida, samme her foråsvidt hehe :P

Ja men da er det bekrefta hvertfall, takker og bukker :)

Men noe kjøretime skal jeg ikke ha, av prinsipp ikke Fa..! Har da kjørt bil før høhø 8-)

Koster ikke en kjøre time rundt en tusenlapp nå foresten?!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...