Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva syns gutta om 1 serie stv?

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=36078311

Mye utstyr og og personlig syns kanskje det er litt kone bil?

men er noe som gjør at jeg liker den, lurer på å gi han et ring

Ikke noe å tenke på. Vi har den som familiebil. Senk, felger, blackline baklykter er alt som skal til for at bilen ser tøff ut, og ikke minst den du linker til som har m-tech eksteriør.

120D går som ei kule. Ordentlig go-cart feeling.

Skrevet
@fish: Har du tatt software oppgradering på kjærra du?

Hæ??? Software oppgradering? Nei, aldri hørt om det.

Skrevet

En kompis har justert opp sin 118d til ca 210hk og et par nm. Sitter justerbart understell og performance bremser på den, artig bil :D

Skrevet

Hjemme igjen fra Trondheim :)

525 km. fra hotellet i sentrum til gata mi i Oslo. Ikke noen form for pause, bare fullt kjør hele veien :)

Takk Gud for pent vær og godt humør pga. flotte veier, trafikken var skikkelig cockblocker på vei sørover... Også er jeg fornøyd at Hondaen overlevde ca. 1100 km. med mye turtall!

Hardt å faste samtidig som jeg reiste, ble jo sulten som FFFFFFfffffffffffuuuuuuuuu!

Også havna jeg tilfeldigvis på jentevors med to-tre strippingelever som hadde strippe-stang midt i stua - passer bra i Ramadan da man skal hvertfall holde seg unna slik :lol: Masse bilder, men de får dere selvsagt ikke se da alle er venninner og sikkert ikke ønsker å havne på div. drittsider :)

Men men, alt i alt en knallhelg og verdt hver krone!

Skrevet
Hjemme igjen fra Trondheim :)

525 km. fra hotellet i sentrum til gata mi i Oslo. Ikke noen form for pause, bare fullt kjør hele veien :)

Takk Gud for pent vær og godt humør pga. flotte veier, trafikken var skikkelig cockblocker på vei sørover... Også er jeg fornøyd at Hondaen overlevde ca. 1100 km. med mye turtall!

Hardt å faste samtidig som jeg reiste, ble jo sulten som FFFFFFfffffffffffuuuuuuuuu!

Også havna jeg tilfeldigvis på jentevors med to-tre strippingelever som hadde strippe-stang midt i stua - passer bra i Ramadan da man skal hvertfall holde seg unna slik :lol: Masse bilder, men de får dere selvsagt ikke se da alle er venninner og sikkert ikke ønsker å havne på div. drittsider :)

Men men, alt i alt en knallhelg og verdt hver krone!

Jeg fasta ikke i helgen...burde tatt med meg :lol:

Skrevet
Hahaha.. Artige koreanere :lol: Har tydeligvis blitt bannet fra sitt eget land pga alt han legger ut på Youtube :mrgreen:

Hørt på den sangen i par uker nå..helt lættis!! :lol:

Skrevet

kan ikke skrive sånt når vi ikke får se det da :( urettferdig :lol:

Skrevet

Det er veldig hurtig festing! En slags avart av speed dating, såkalt speed festing evt fasting på folkemunne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...