Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh? Noe jeg ikke visst om BMW? :)

E38 har ihvertfall fotbrekk. Vet ikke om det er flere.

Her må jeg faktisk applaudere min fars Chevrolet Tahoe, som har et utrolig smooth trinnløst fotbrekk.

I BMWen får man den helsikes lyden som kvinnfolk lager når de drar i brekket (uten å trykke på knappen).

Skrevet

Åh? Noe jeg ikke visst om BMW? :)

E38 har ihvertfall fotbrekk. Vet ikke om det er flere.

Her må jeg faktisk applaudere min fars Chevrolet Tahoe, som har et utrolig smooth trinnløst fotbrekk.

I BMWen får man den helsikes lyden som kvinnfolk lager når de drar i brekket (uten å trykke på knappen).

Fotbrekk tar ingen plass og man kan faktisk bruke hele plassen mellom setene uten å tenke på håndbrekket. Trinnløst høres behagelig ut! :)

Jeg visste ikke at E38 hadde dette, men det er jo meget bra at det er slik, synd de andre seriene ikke har skjønt det.

Skrevet

Vil du være "han pakistanern med classy strøken veteran-bimmer" eller "oe han derre med den gamle treern"...

Ikke at du bryr deg...Men hvorfor ikke selge femmern din kontant og heller bruke de pengene på noe annet enn en dårlig utstyrt treer?

Skrevet
Adivass, hvor mye skal du ha for e36'en ? Eg trengar en vinterbil :D

Blir nok stående her et par år fremover :P Er en yngre gren på slektstreet som SKAL kjøre bmw, så da får man ta jobben med å skifte ytterkanalen på høyre sia såpass han får gjort det :lol: Hive på coilovers og litt anlegg jeg har liggende inni så må da det bli en grei og billig førstebil som det ikke er så fryktelig farlig med :P

Var forøvrig ute å kjørte en liten runde nå.. ser mye bmw'er til vanlig, men i dag toppa kaka :P Tror jeg omtrent kjørte hele veien fra høgskolen til moa og tilbake med en eller flere bmw'er i syne :P

Skrevet

Fotbrekk ja, passer til amerikanere og sure gamle Mercer. Setter pris på ett sikkelig godt håndbrekk der det skal være, imellom setene :wink: Hadde sånn elektrisk håndbrekk på min 2006 A6, greit nok forsåvid men lurer på åssen det blir når elektronikken kødder seg til eller når bilen er tom for strøm :roll:

Noe av det jeg setter pris på med f eks F30 er at BMW har valgt å beholde det gode gamle håndbrekket :D

Skrevet
Fotbrekk ja, passer til amerikanere og sure gamle Mercer. Setter pris på ett sikkelig godt håndbrekk der det skal være, imellom setene :wink: Hadde sånn elektrisk håndbrekk på min 2006 A6, greit nok forsåvid men lurer på åssen det blir når elektronikken kødder seg til eller når bilen er tom for strøm :roll:

Noe av det jeg setter pris på med f eks F30 er at BMW har valgt å beholde det gode gamle håndbrekket :D

Er bare på trynetrekkere man trenger håndbrekk. ;)

Skrevet
Brukker brekket på absolutt alle biler jeg kjører... avlaster girkassen når man parkerer :)

Med tanke på kreftene man utsetter en girkasse ved å kjøre så bekymrer det meg fint lite å ha bilen stående i gir da jeg parkerer :wink:

Om jeg skal parkere i en bratt bakke går brekket på, men det hører til sjeldenheten.

Skrevet

Brekket på bmw blir jo slapt etter 10-15 parkeringen med brekk, bruker såklart girene. alt annet er jo bare dumt

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...