Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Svigers bor i harstad...er ett stykke kun for å hente en henger :P

Ikea byggmax etc låner ut hengere om man kjøper noe der...

Ja det var kanskje litt langt ja :P

Ikke Ikea og Byggmax her iallfall, bare å gå inn å signe på ett papir og kjøre av gårde med hengern. Ikke kjøpeplikt :) Mulig det er annerledes i storbyer som Oslo også videre da.

Skrevet

Trenger litt hjelp her, skal handle ny bruksbil imorra. Står nå mellom to w124(ikke skyt meg :mrgreen: )

230'n er bra maskinelt, mye overhalte deler og medfølgende kvitteringer for 30.000,- siste året, men automat og en del rust.

200'n bruker en del vann. Koker ikke og ingen olje i kjølevæska eller motsatt. Meget bra for rust og veldig hel og pen innvendig. Pluss for manuell også. Hva skal en handle? :P

Skrevet

Joja, men er redd for at kassa ryker. Litt sladding og banking på turtallsperra blir det :mrgreen: og da er spm.. tåler denne tomatkassa slik kjøring?

Skrevet
Joja, men er redd for at kassa ryker. Litt sladding og banking på turtallsperra blir det :mrgreen: og da er spm.. tåler denne tomatkassa slik kjøring?

Vinteren overlever den nok, er verre når snøen forsvinner og man føler for å sladde på mindre glatt føre :P

Min 230TE levde godt med 35k herjing på vinterstid, da hadde den allerede tusla rundt 300k ved kjøp! Derimot, 7k km til på tørt føre gjorde så kassa ga opp :wink: Ikke at de er dyre å bytte ut om det trengs.

Edit:

Faktisk E24Bimmer628Csi som brukte bilen da kassa takka for seg :P

Skrevet

Vinteren overlever den nok, er verre når snøen forsvinner og man føler for å sladde på mindre glatt føre :P

Min 230TE levde godt med 35k herjing på vinterstid, da hadde den allerede tusla rundt 300k ved kjøp! Derimot, 7k km til på tørt føre gjorde så kassa ga opp :wink: Ikke at de er dyre å bytte ut om det trengs.

Edit:

For ikke å nevne kassa i 300TEn din? Rusla et pent stykke med diverse tunge tak iløpet av årene. Den svære campingvogna den har dratt hver sommer må man jo ha merket godt! Den er ikke røket enda såvidt jeg vet.

Skrevet

Edit:

For ikke å nevne kassa i 300TEn din? Rusla et pent stykke med diverse tunge tak iløpet av årene. Den svære campingvogna den har dratt hver sommer må man jo ha merket godt! Den er ikke røket enda såvidt jeg vet.

Den har tusla veldig langt, type over 900k! Blitt plaga i alle år med tunge hengere og herjing.

Dog, den begynte å gire litt rart inn i tredje helt på slutten :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...