noekult Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Holy crap... Neste flaggskips McLaren vil være mindre enn dagens MP4-12C, veie under 3000 lbs (under 1360 kg.!) og ha ca. 900 hk! HOHOHOHO GIGGITY
M|Fjeld Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Vinteren overlever den nok, er verre når snøen forsvinner og man føler for å sladde på mindre glatt føre Min 230TE levde godt med 35k herjing på vinterstid, da hadde den allerede tusla rundt 300k ved kjøp! Derimot, 7k km til på tørt føre gjorde så kassa ga opp Ikke at de er dyre å bytte ut om det trengs. Edit: Faktisk E24Bimmer628Csi som brukte bilen da kassa takka for seg For ikke å nevne kassa i 300TEn din? Rusla et pent stykke med diverse tunge tak iløpet av årene. Den svære campingvogna den har dratt hver sommer må man jo ha merket godt! Den er ikke røket enda såvidt jeg vet. Den har tusla veldig langt, type over 900k! Blitt plaga i alle år med tunge hengere og herjing. Dog, den begynte å gire litt rart inn i tredje helt på slutten Takk for gode svar gutta! Gull med stasjonsvogn, automat og ADS når vintern kommer.. Få se ann imorgen
Jordfræsar Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Tips om kvalitets pipe(nøkkel)merke? Har nå klart å ødelegge 2 stk...
FredrikE24 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Tips om kvalitets pipe(nøkkel)merke? Har nå klart å ødelegge 2 stk... Tenker du på skralle nå? 1/4" skraller blir fort slitt og går gjerne i stykker om man drar til for hardt.. Du bør kjøpe noe litt dyrt, Hazet, Belzer, Stahlwille eller noe slikt. Har noen ordentlig gamle skraller som nok er 50 år gamle.. Disse er like gode enda. Til normal skruing bruker jeg faktisk mest biltema, har bytta ut en 1/4" på 6 år..
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Du får lage ei skralle selv. Har fortsatt den jeg lagde på grunnkurs, og den har jaggu fått mye juling oppigjennom.
Jordfræsar Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Tips om kvalitets pipe(nøkkel)merke? Har nå klart å ødelegge 2 stk... Tenker du på skralle nå? 1/4" skraller blir fort slitt og går gjerne i stykker om man drar til for hardt.. Du bør kjøpe noe litt dyrt, Hazet, Belzer, Stahlwille eller noe slikt. Har noen ordentlig gamle skraller som nok er 50 år gamle.. Disse er like gode enda. Til normal skruing bruker jeg faktisk mest biltema, har bytta ut en 1/4" på 6 år.. God kveld i stugu! Nei tenkte på piper, som er til min momentnøkkel, men begge pipene ble ødelagt i ste. Hazet har jeg hørt om Takk for tipset forresten.
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Skulle jeg hatt vinterbil/bruksbil så hadde jeg heller kjøpt en 100 2,6 eller 2,8 Quattro eller allerbest en E34 525IX Hadde aldri vurdert en sur, dau gammel Mercedes som spinner seg fast i hver motbakke Menmen, skal bli artig å se hvordan 520en klarer seg til vinteren. Kommer til å investere i nye Nokian Hakka i 195 bredde og slenge ett par pakker fliser i bagasjerommet så går det nok greit
Robkill Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Skulle jeg hatt vinterbil/bruksbil så hadde jeg heller kjøpt en 100 2,6 eller 2,8 Quattro eller allerbest en E34 525IX Hadde aldri vurdert en sur, dau gammel Mercedes som spinner seg fast i hver motbakke Feilfeilfeifeil! En MB med ASD som stv'n Markus fant klatrer veldig bra
M|Fjeld Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Riktig som Robert sier, hvem trenger 4x4 på vintern? Jeg trenger det ikke Får ikke på langt nær like mye audi/bmw for det jeg betaler for disse mercene heller Så er jeg litt svak for 124 serien og da Gullegode bilær
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Skulle jeg hatt vinterbil/bruksbil så hadde jeg heller kjøpt en 100 2,6 eller 2,8 Quattro eller allerbest en E34 525IX Hadde aldri vurdert en sur, dau gammel Mercedes som spinner seg fast i hver motbakke Feilfeilfeifeil! En MB med ASD som stv'n Markus fant klatrer veldig bra Ja hører dem påstår det, aldri sett det selv dog. Men klatrer den like bra som en IX eller en E34 med med en "S" merket på diffen? Riktig som Robert sier, hvem trenger 4x4 på vintern? Jeg trenger det ikke Får ikke på langt nær like mye audi/bmw for det jeg betaler for disse mercene heller Så er jeg litt svak for 124 serien og da Gullegode bilær Greitnok det, men så får du langt i fra samme kjøreglede som i en Audi eller BMW Men det går jo på prioriteringer da
Robkill Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Det klatrer ikke like bra som en IX, da trekk på fire hjul mot rwd ikke er vits å diskutere en gang. E34 med S på diffen mot ASD? ASD 25 prosenten til BMW er ikke bra saker altså.
noekult Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 IX E34 er tørste biler. Jeg vil ha en 323 GTX til vinter...
M|Fjeld Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Greitnok det, men så får du langt i fra samme kjøreglede som i en Audi eller BMW Men det går jo på prioriteringer da Skal være pendlerbil fra Bærum til hønefoss de neste 10 ukene, da er det greit med en komfortabel landeveis cruiser. Og som student har jeg ikke sjangs i havet å legge inn mer på bordet nå
Nytern Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Kom meg opp ca overalt med 300TE'en, mistenker at den var ganske tung i rumpa. Vi verdsetter vel kjøreglede på forskjellige måter, snakker vi w124 vs Audi 100 er kjøreglede viten om at en faktisk kommer frem.. De gamle E-klassene er kanskje kjedelige, men de er så utrolig solide! Det samme kan ikke sies om Audiene jeg har eid.. Man føler virkelig at noen har brukt lang tid på å få alt korrekt i 80's og 90's stjernebiler, kvalitetsfølelsen er av en annen verden! Det hendte faktisk at jeg savna 300TE'en når jeg ratta E39 daglig.. Det jeg ikke savner er forbruket, en gammel 230/200 som pendlerbil høre s dyrt ut
Anbefalte innlegg