Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner masser av kjøreglede i w124, godt sammenskrudde brakker som går og går! Slapper skikkelig av når man kjører de også :)

w124 er en bil jeg alltid kommer til å like, om jeg kommer til å skaffe meg en til i fremtiden eller ikke er dog en annen sak. Men savnet etter å kjøre en er der ofte.

Skrevet
God kveld i stugu! Nei tenkte på piper, som er til min momentnøkkel, men begge pipene ble ødelagt i ste. Hazet har jeg hørt om :) Takk for tipset forresten.

Da jeg skrudde på Volvo 240'en ødela jeg to stk. 18mm piper, en fra TengTools og en fra Kamasa-Tools. Dro på Biltema å kjøpte en 18mm pipe, og den er like hel enda! ;)

Faktisk mye brukbart på Biltema. Såvidt jeg vet har jeg 10 år garanti på et av verktøysettene mine derfra, så det er jo bare å dra ned på tema'n å få nytt hvis noe blir ødelagt. :)

Skrevet
God kveld i stugu! Nei tenkte på piper, som er til min momentnøkkel, men begge pipene ble ødelagt i ste. Hazet har jeg hørt om :) Takk for tipset forresten.

Da jeg skrudde på Volvo 240'en ødela jeg to stk. 18mm piper, en fra TengTools og en fra Kamasa-Tools. Dro på Biltema å kjøpte en 18mm pipe, og den er like hel enda! ;)

Faktisk mye brukbart på Biltema. Såvidt jeg vet har jeg 10 år garanti på et av verktøysettene mine derfra, så det er jo bare å dra ned på tema'n å få nytt hvis noe blir ødelagt. :)

Vakkert! Får ta en tur neom i morgen. Den ene som røk er den som fulgte med kitet fra BMW... :/

Skrevet

Det jeg ikke savner er forbruket, en gammel 230/200 som pendlerbil høre :wink: s dyrt ut

Krysser fylkesgrensa, dermed må skolen betale for kjøringa mi :mrgreen:

Når det kommer til kvalitet blir Audi 100 og E34 gruset ned i støvla av w124. Eviggående maskiner

Skrevet

Vakkert! Får ta en tur neom i morgen. Den ene som røk er den som fulgte med kitet fra BMW... :/

Går du for piper laget for slagnøkkel vil jeg ihvertfall tro de holder. :)

Skrevet
Hva sa jeg angående at du snart ble far Wicky? :D Hmm, tror jeg var spåkone i mitt forrige liv. Du husker at jeg nevnte det for en stund siden eller? ;)

Ja du hadde så rett...Men jeg "signaliserte" jo med tanke på å vurdere en stasjonsvogn fremfor E38..

Men tror du var en kjerring i forrige liv ja... :lol:

Skrevet
Svigers bor i harstad...er ett stykke kun for å hente en henger :P

Ikea byggmax etc låner ut hengere om man kjøper noe der...

Ja det var kanskje litt langt ja :P

Ikke Ikea og Byggmax her iallfall, bare å gå inn å signe på ett papir og kjøre av gårde med hengern. Ikke kjøpeplikt :) Mulig det er annerledes i storbyer som Oslo også videre da.

Her må man fremvise kvittering og kjøpet må være slik at det er behov for lån av tilhenger...

Skrevet
Trenger litt hjelp her, skal handle ny bruksbil imorra. Står nå mellom to w124(ikke skyt meg :mrgreen: )

230'n er bra maskinelt, mye overhalte deler og medfølgende kvitteringer for 30.000,- siste året, men automat og en del rust.

200'n bruker en del vann. Koker ikke og ingen olje i kjølevæska eller motsatt. Meget bra for rust og veldig hel og pen innvendig. Pluss for manuell også. Hva skal en handle? :P

Aldri vurder en merce med vannforbruk...farlige saker nå som vintern nærmer seg... Kjøp stv med asd...bedre pendlebil til den prisen er vanskelig å oppdrive...

Skrevet
Nå har jeg kommet meg etter sjokket, fy faen Prodigykonserten på lørdag var bra..

Feires med etpar kalde :)

Jugend? Var rått!

Avslutta en festival her på lørdag, kjenner ikke et menneske som har fått tilbake stemmen ennå.. :)

Skrevet

Når det kommer til kvalitet blir Audi 100 og E34 gruset ned i støvla av w124. Eviggående maskiner

Det kan godt være, men behandler man en E34 med respekt og verdighet så holder de like lenge tror jeg i allfall :) Bedre kjøreegenskaper, penere å se på og enkle å skru på :) Det er nå min mening, men smaken er som baken :)

Her må man fremvise kvittering og kjøpet må være slik at det er behov for lån av tilhenger...

Er det så strengt ja, kommer sikkert sånn her også. Både Byggmax og IKEA har ikke ligget her i mer enn noen få år.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...