noekult Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 http://www.tv2.no/underholdning/broom/bilen-min-bmw-628-csi-fredrik-klinte-til-med-en-klassisk-coupe-som-foerstebil-3853692.html Oi oi oi
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Noen som har erfaring med slike? Pipe til momentnøkkelen med slekk gømmi på sa'n.[ Bilde ] [ Bilde ] for å ikke skade felgen med riper og hakk og slikt??+ - genialt Ja den tok jeg Men er de like sterke som andre siden plastikken tar litt av "bredden"? Har biltema slike? Kun sett de i utenomlandet...
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Denna E82en likte jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36732024 Har kjørt en lik bare i Cab, skikkelig gøyal med herlig " god gammal BMW sekser lyd"
dutten Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 har blitt en evig diskusjon på jobben om dagen om at pakketid ved turnus arbeid på land anlegg ligger innlagt i arbeidstid eller ikke.. noen som vet hvor jeg kan finne ut av dette eller om det i det hele tatt ligger noe bestemt i lover eller lignende ??
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Denna E82en likte jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36732024 Har kjørt en lik bare i Cab, skikkelig gøyal med herlig " god gammal BMW sekser lyd" Jeg synes de fleste E82'ene på Finn er så overprisa til tusen (dessverre)...
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Denna E82en likte jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36732024 Har kjørt en lik bare i Cab, skikkelig gøyal med herlig " god gammal BMW sekser lyd" Jeg synes de fleste E82'ene på Finn er så overprisa til tusen (dessverre)... Enig der, går vel på det at de er forholdsvis sjeldene
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Jeg fikk min til hva jeg mener selv er riktig pris. Men stakkars de som er ute etter E82 på finn, mye dyrt! Men herlig bil, dét er det absolutt
Haug Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Jeg fikk min til hva jeg mener selv er riktig pris. Men stakkars de som er ute etter E82 på finn, mye dyrt! Men herlig bil, dét er det absolutt På tide at jeg får beskuet den og sitte på en tur
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Jeg fikk min til hva jeg mener selv er riktig pris. Men stakkars de som er ute etter E82 på finn, mye dyrt! Men herlig bil, dét er det absolutt På tide at jeg får beskuet den og sitte på en tur Har du ikke fått bilda nå?
flonoen Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Fredrik: åssen er det med skatt når du bor i dk? Betaler fremdeles skatt til Norge? Og om man jobber i Norge (er formelt ansatt i Norge) og bor i utlandet, slipper man skatte til Norge om man oppholder seg mindre enn 60 dager eller noe sånt i Norge? Er det eventuelt slik at man må bo noen år utenlands før man slipper skatte til Norge?
Haug Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Jeg fikk min til hva jeg mener selv er riktig pris. Men stakkars de som er ute etter E82 på finn, mye dyrt! Men herlig bil, dét er det absolutt På tide at jeg får beskuet den og sitte på en tur Har du ikke fått bilda nå? Sett et par bilder, men ingen tur
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 De jeg la ut forrige uke? Tur nei, har faktisk ikke sett deg hele sommer'n. Har du fortsatt cab'n?
Haug Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Nei de har jeg nok ikke sett. Har den fortsatt, men vurderer å legge den ut for salg.
Fredrik Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Fredrik: åssen er det med skatt når du bor i dk? Betaler fremdeles skatt til Norge? Og om man jobber i Norge (er formelt ansatt i Norge) og bor i utlandet, slipper man skatte til Norge om man oppholder seg mindre enn 60 dager eller noe sånt i Norge? Er det eventuelt slik at man må bo noen år utenlands før man slipper skatte til Norge? Forskjellen går på om man som bosatt i utlandet er ansatt i et norsk firma med fast kontoradresse i Norge (iallefall for danske skattemyndigheter). Bor man f.eks i Danmark og jobber for et norsk firma der arbeidsplassen er i Norge betaler man norsk skatt av inntekten. Motsatt vil man hvis man jobber for et norsk firma med kontoradresse i Danmark betale dansk skatt av inntekten. Tilsvarende også med med utenlandske firmaer der man evt. er midlertidig utstasjonert i Norge. Da betaler man naturligvis ikke norsk skatt av inntekten. Jeg kjenner nordmenn som er ansatt i utenlandske firmaer i f.eks England, men som tilbringer store deler av året i Norge (bor faktisk hjemme hos seg selv med alle fradragsrettigheter) og som derfor betaler engelsk skatt av inntekten. Det er en helt grei ordning...
Jordfræsar Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Nei de har jeg nok ikke sett. Har den fortsatt, men vurderer å legge den ut for salg. Du må følge med! Makan... 316 var jo så hissig før han reiste fordi han ikke fikk se bilder! (Here we go again...)
Anbefalte innlegg