ehrnst Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 X6 er jo bare stygg uansett. På e91 kunne BMW løst det ved å ikke avrunde hjørnet framover, men heller gjort slik som audi. På en annen side synes jeg ikke det trengs på e91. På x6 ser jeg helt klart hva du mener, men bilen er jo ikke pen uansett
Jordfræsar Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 @Fredrik: Er nok (som du sikkert har skjønt) et designelement fra de eldre dager som BMW ikke klarer helt å frigjøre seg fra. Den var ikke så fremtredende på 2002 modellen for eksempel. Men er enig med deg, du er inne på noe som Audi har løst bedre... F11 har et mer beskjedent utrykk der, mer mot 2002
Fredrik Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 @Fredrik: Er nok (som du sikkert har skjønt) et designelement fra de eldre dager som BMW ikke klarer helt å frigjøre seg fra. Den var ikke så fremtredende på 2002 modellen for eksempel. Men er enig med deg, du er inne på noe som Audi har løst bedre... F11 har et mer beskjedent utrykk der, mer mot 2002 Jeg forstår behovet for å bevare det klassiske "dogleg" designet som en avslutning på det bakre sidevinduet. I den forbindelse passer det fint med det lille trekantede sidevinduet på sedanmodellene, men hvorfor har BMW bevart dette ubrukelige sidevinduet på Touringmodellene? Audis design uten dette sidevinduet gjør at A4 visuelt virker lengre og lavere enn både E91 (i dette tilfellet F11) og C/E-klassen.
Skaar Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Skulle få lagt dekk på felgene mine idag, på første butikken nektet de da de mente det ikke var lov med så mye strekk, i tilfelle ulykker som kunne skyldes på deres arbeid. På andre butikken gikk det helt greit. Regner med dette var noe de sa fordi de ikke hadde lyst, siden jeg ikke kjøpte dekk der? Eller er det verkeleg ulovlig med strekk på dekkene? Er 225/35 på 9.5x19, og 215/35 på 8.5x19.
Superbeetle Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 @Fredrik: Er nok (som du sikkert har skjønt) et designelement fra de eldre dager som BMW ikke klarer helt å frigjøre seg fra. Den var ikke så fremtredende på 2002 modellen for eksempel. Men er enig med deg, du er inne på noe som Audi har løst bedre... F11 har et mer beskjedent utrykk der, mer mot 2002 Jeg forstår behovet for å bevare det klassiske "dogleg" designet som en avslutning på det bakre sidevinduet. I den forbindelse passer det fint med det lille trekantede sidevinduet på sedanmodellene, men hvorfor har BMW bevart dette ubrukelige sidevinduet på Touringmodellene? Audis design uten dette sidevinduet gjør at A4 visuelt virker lengre og lavere enn både E91 (i dette tilfellet F11) og C/E-klassen. Er det hofmeister-knick´et dere snakker om? Jeg liker denne avslutningen på sideruten bak, men liker ikke delingen av sideruten i baksetet..der er audis løsning den peneste.
Østgaard Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 klokka her inne må stilles Det fikser du selv Edit: Brukerkontrollpanel- innstillinger- sommertid ja/nei
-Erik- Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 klokka her inne må stilles Det gjør du selv i brukerkontrollpanel-innstillinger-sommertid Edit: litt for treg der ja.
Jordfræsar Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 38,7 i feber nå. Skal vi be for deg? Lage fjæsbokjigruppe?
Anbefalte innlegg