Clerion Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Hmmm, driver å skal handle mob, står mellom HTC Incredible S og SE Xperia Arc... Kritierier: BRA kamera Grei levetid på batteri God GPS Meninger? Heller vel litt mot SE når jeg har hatt HTC og ikke akkurat fikk noe veldig godt inntrykk av kameraene på dem. Savner litt xenonblits på SE`n men.
316 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Ja, helt jævli! Er så vidt jeg klarer å trykke på tastene, er helt utslått. Har ikke vært slik på... Nærmere 15 år. Verker helt jævli i kroppen, spesielt ryggen, beina og magen.
S.Hafsmo Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Hmmm, driver å skal handle mob, står mellom HTC Incredible S og SE Xperia Arc...Kritierier: BRA kamera Grei levetid på batteri God GPS Meninger? Heller vel litt mot SE når jeg har hatt HTC og ikke akkurat fikk noe veldig godt inntrykk av kameraene på dem. Savner litt xenonblits på SE`n men. Sitter litt med samme dillemma, men tror jeg venter til Galaxy S II kommer ut før jeg bestemmer meg. Fatter ikke hvorfor så få bruker xenonblits? Jeg hadde jo det på K850'en en gang i tiden, men etter det har det vært langt mellom telefonene med skikkelig blits. har stort sett bare vært på dedikerte kameratelefoner og det er ganske uinteressant.
noekult Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Arc er jo det heiteste på mobilfronten akkurat nå - skikkelig fancy grensesnitt og design! Men problemet er jo det at man vet ikke om man liker eller misliker telefonen før det har gått par uker... Jeg hadde SE X10 Mini Pro og mislikte telefonen sterkt pga. små irritasjonsmomenter (underlegen Android-grensesnitt i forhold til min HTC). Sjekk levetiden på Arc-en på tester på nett - den er jævlig tynn så den har sannsynligvis et batteri som klarer en dag uten fikling, eller en halv dag med GPS/kamerabruk... Bra batteri er et must på touchtelefoner. På kvelden når man er ute og er sosial og gjerne trenger kamera og GPS og nettilgang, så er det nedtur at batteriet nesten alltid er langt mer enn halveis tomt... Også bør du holde telefonene i hånda før du bestemmer deg. Mange touchtelefoner som blir for store eller for tynne, eller t.o.m. for små. Selv har jeg gitt opp alle telefoner. På min 3. telefon i løpet av ca. 1 år og hver eneste modell har noe som irriterer skikkelig...
SofaKingFresh Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Ja, helt jævli! Er så vidt jeg klarer å trykke på tastene, er helt utslått. Har ikke vært slik på... Nærmere 15 år. Verker helt jævli i kroppen, spesielt ryggen, beina og magen. Godt vi er fler som ikke har det bra
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Derfor du ikke svarer på meldinger Martin? Hmmm, driver å skal handle mob, står mellom HTC Incredible S og SE Xperia Arc...Kritierier: BRA kamera Grei levetid på batteri God GPS Meninger? Heller vel litt mot SE når jeg har hatt HTC og ikke akkurat fikk noe veldig godt inntrykk av kameraene på dem. Savner litt xenonblits på SE`n men. Skal ikke si jeg anbefaler mobilen min, men HTC HD har bra kamera. Bildet jeg posta tidligere er tatt med mobilen min Og den har bra levetid på batteriet, kommer selvfølgelig an på hvor mye man bruker den. Vet desverre ikke åssen GPS´en er, da jeg ikke bruker den. Bildet det er snakk om: http://i34.photobucket.com/albums/d113/ ... rmobil.jpg
SofaKingFresh Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Derfor du ikke svarer på meldinger Martin? Du vet åssen jeg og meldinger er
-Erik- Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Derfor du ikke svarer på meldinger Martin? Du vet åssen jeg og meldinger er Ja du er ikke... Rett og slett
DannyRS Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 38,7 i feber nå. Da hjelper det ikke å sitte foran pc Blir da ikke noe verre heller da 39,5 i feber! Blir jo bare bedre og bedre du Mads :/ Ja, helt jævli! Er så vidt jeg klarer å trykke på tastene, er helt utslått. Har ikke vært slik på... Nærmere 15 år. Verker helt jævli i kroppen, spesielt ryggen, beina og magen. I rest my case God bedring, Mads!
S.Hafsmo Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Arc er jo det heiteste på mobilfronten akkurat nå - skikkelig fancy grensesnitt og design! Men problemet er jo det at man vet ikke om man liker eller misliker telefonen før det har gått par uker... Jeg hadde SE X10 Mini Pro og mislikte telefonen sterkt pga. små irritasjonsmomenter (underlegen Android-grensesnitt i forhold til min HTC).Sjekk levetiden på Arc-en på tester på nett - den er jævlig tynn så den har sannsynligvis et batteri som klarer en dag uten fikling, eller en halv dag med GPS/kamerabruk... Bra batteri er et must på touchtelefoner. På kvelden når man er ute og er sosial og gjerne trenger kamera og GPS og nettilgang, så er det nedtur at batteriet nesten alltid er langt mer enn halveis tomt... Også bør du holde telefonene i hånda før du bestemmer deg. Mange touchtelefoner som blir for store eller for tynne, eller t.o.m. for små. Selv har jeg gitt opp alle telefoner. På min 3. telefon i løpet av ca. 1 år og hver eneste modell har noe som irriterer skikkelig... Har samme problemet. Har egentlig sett etter ny telefon helt siden jeg kjøpte min Omnia HD for 2 år siden. En telefon jeg egentlig har blitt veldig fornøyd med til tross for verdens verste OS (Symb. v5), og usannsynlig dårlig service fra Samsung vedr. oppdatering av programvare. Endte opp med custom frimware som jeg er ganske fornøyd med. Bra kamera og batteri som varer ei god uke med normal/moderat fikling. Men hver gang jeg hører om en telefon som lover mye, mangler den alltid ett eller annet når den kommer ut. Enten det, eller så er det en "like rundt hjørnet" som man bare må vente på i tilfellet denne er litt bedre.
[space] Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 @Fredrik: Er nok (som du sikkert har skjønt) et designelement fra de eldre dager som BMW ikke klarer helt å frigjøre seg fra. Den var ikke så fremtredende på 2002 modellen for eksempel. Men er enig med deg, du er inne på noe som Audi har løst bedre... F11 har et mer beskjedent utrykk der, mer mot 2002 Jeg forstår behovet for å bevare det klassiske "dogleg" designet som en avslutning på det bakre sidevinduet. I den forbindelse passer det fint med det lille trekantede sidevinduet på sedanmodellene, men hvorfor har BMW bevart dette ubrukelige sidevinduet på Touringmodellene? Audis design uten dette sidevinduet gjør at A4 visuelt virker lengre og lavere enn både E91 (i dette tilfellet F11) og C/E-klassen. BMWens dør er lenger bakover over hjulbuen, og må dermed ha dette ekstra vinduet for at det skal være mulig å rulle det ned uten at det tar i døra lenger ned. Audi sin løsning er langt mer elegant. Du ser også vinkelen på døren nedenfra og opp til vinduet er brattere på Audien. Når jeg ser nøyere etter sparer Audien også noen cm ved å knekke dørvinkelen fremover allerede ved skulderen under vinduene. Her er det vel tradisjon som gjør at BMW holder denne linjen rett hele veien, noe som er et gjendående designelement, om jeg ikke tar feil. Uansett elegant løst fra Audi sin side. Mercedes har definitivt den minst vellykkede løsningen av disse 3. På sedanen har jeg ikke noe problem med BMWs løsning.
Fredrik Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 ":1ov93qhv]Når jeg ser nøyere etter sparer Audien også noen cm ved å knekke dørvinkelen fremover allerede ved skulderen under vinduene. Godt observert... og denne løsningen er uten tvil en langt mer kreativ designløsning. Audis design er ganske enkelt mer moderne. Jeg kjøpte for mange år siden (1997) en ny Peugeot 406 2,1 TD stasjonsvogn og selv om den modellen også hadde det samme lille trekantede sidevinduet ved bakdøren brukte Peugeot et annet knep for å få strukket bilens visuelle sidelinje ut slik at bilen virket lavere og lengre. De hadde gjort selve bakdøren lengre, men de siste 5-6 cm var kun en overlapping av metallplater. På den måten kunne hele vinduslinjen strekkes bakover til fordel for designet. Ganske elegant, men det var den gangen Peugeot hadde et fint design. Jeg er ikke like imponert over dagens Peugeot modeller.
Clerion Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Ja, helt jævli! Er så vidt jeg klarer å trykke på tastene, er helt utslått. Har ikke vært slik på... Nærmere 15 år. Verker helt jævli i kroppen, spesielt ryggen, beina og magen. Vokser snart ut lengere ører og grisrompe Mads Eller kanskje nebb og klør.
Anbefalte innlegg