Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

375 $ inkl frakt til Norge (3000 kr m/ moms, ca?)

Kjøpte fra en sponsor på et forum jeg henger på :) Tror det var siste han hadde av akkurat den typen, men han har flere i litt bedre kvalitet til ca 600 $, sånn før dere spør hvor og tilgjenglighet :P

Skrevet

Slår deg på den der, men føler ikke for å nevne spesifike tall :P

Tror jeg ikke noe på, du har da vel aldri hatt en bil som går over 230 km/t og er det tillfelle så hadde du ikke hatt lappen ennå...

Hva vet vel du? Har hatt biler som griser den 325'en din ganske lett ;)

Skrevet
herregud, jeg har jo ikke blitt tatt i 230kmt da.. ;-)

husker ikke helt hva det var, men tror det var 141. langt under rekorden over her ;)

230 er da ingenting :roll:

kamerat ble målt til 200 i 80 sone, det svei godt :mrgreen:

Skrevet

Slår deg på den der, men føler ikke for å nevne spesifike tall :P

Tror jeg ikke noe på, du har da vel aldri hatt en bil som går over 230 km/t og er det tillfelle så hadde du ikke hatt lappen ennå...

Hehe, ja det tenker jeg nok :) 525er med 518 motor og greier og ett par andre biler du sikkert har stjålet en vei #-o

Skrevet

Vet om en som ble tatt i 190 og et eller annet på motorveien inn til Bergen.

Det er 80 sone.

Det verste er at broren til vedkommende kjørte ned og drepte en 15 år gammel jente pga høy fart/kappkjøring i en 50 (kanskje 60) sone en stund tidligere.

](*,)

Skrevet
Heheh, ganske få som tar min på 230 ;-)

240.. i bilen til lensmannen på Dombås på vei til service i Ålesund 8)

Det skulle han visst :lol:

Jeg mista derimot lappen på 80 i 50 sona.. (det var da inkludert totalvraking, men men..)

Skrevet

Hehe, ja det tenker jeg nok :) 525er med 518 motor og greier og ett par andre biler du sikkert har stjålet en vei #-o

Nok en gang Fredrik90 i et nøtteskall. Selvfølgelig er ting stjålet om det går bedre enn en 325d :)

Hva vet vel du om tidligere biler han har hatt?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...